AndroidHealthClinic

bestellen buiten europa

bramvdb

Cool Novice
Waardering
0
Lengte
1m75
Massa
77kg
Vetpercentage
14%
hallo!
geen idee of dit hier op zijn plaats staat,mijn excuses als dit niet zo is!
als ik supplementen wil kopen buiten europa,en dit is in dollar,hoe zit dit dan? want ik betaal toch met euro's als ik het geld overboek? moet ik dit dan gewoon omrekenen wat dit me kost in euro of hoe gaat dit in zijn werk?
Bram

Ik denk dat je niet via bank kan betalen. Alleen paypal of creditcard bijv. Dan word voor jou het geld omgerekend naar $.

houd er wel rekening mee dat als je iets van buiten europa je vaak ook nogeens extra invoerrechten betaald dus word vaak een dure grap

• Topic Starter Topic Starter
houd er wel rekening mee dat als je iets van buiten europa je vaak ook nogeens extra invoerrechten betaald dus word vaak een dure grap
een idee hoeveel deze kosten ongeveer zijn? en moet je die dan betalen aan de persoon die het aan je huis brengt? ik had dit ergens gelezen maar vond het niet zo duidelijk..

Hangt ervan af hoeveel je neemt. Ik heb eens potje ultradrol besteld en hoefde niks extra's te betalen.

Je wilt in Amerika bestellen? En neem aan via Paypal?

een idee hoeveel deze kosten ongeveer zijn? en moet je die dan betalen aan de persoon die het aan je huis brengt? ik had dit ergens gelezen maar vond het niet zo duidelijk..

onlangs voor $55 supplementen besteld vanuit usa, moest 15€ taks betalen aan de bezorger.

gewoon PayPal, visa of mastercard nemen als betaalmiddel.

oke bedankt iedereen! ik zou willen bestellen vanuit canada.

oke bedankt iedereen! ik zou willen bestellen vanuit canada.

Zodra je boven de 22 euro besteld en dit is incl. verzendkosten, betaal je daarbovenop 21% BTW (afhankelijk wat je koopt, maar meestal wel) en inklaringskosten: circa 12,50 euro.
Bestel je boven de 150 euro: dan betaal je ook nog eens douanekosten. Het bedrag weet ik niet.

Zie ook; http://www.belastingdienst.nl/wps/w...n_bij_invoer_betalen_zo_ja_hoe_bereken_ik_dat

en

http://www.invoercalculator.nl/

Laatst bewerkt:
Zodra je boven de 22 euro besteld en dit is incl. verzendkosten, betaal je daarbovenop 21% BTW (afhankelijk wat je koopt, maar meestal wel) en inklaringskosten: circa 12,50 euro.
Bestel je boven de 150 euro: dan betaal je ook nog eens douanekosten. Het bedrag weet ik niet.

Zie ook; http://www.belastingdienst.nl/wps/w...n_bij_invoer_betalen_zo_ja_hoe_bereken_ik_dat

en

http://www.invoercalculator.nl/

dus als ik iets koop van 60 euro komt daar nog eens 12,6+ 12,50 euro bij? dus komt dit neer op een 85 euro ? aan wie moet ik die 21% betalen? en de 12,50 aan degene die het komt leveren veronderstel ik dan?

dus als ik iets koop van 60 euro komt daar nog eens 12,6+ 12,50 euro bij? dus komt dit neer op een 85 euro ? aan wie moet ik die 21% betalen? en de 12,50 aan degene die het komt leveren veronderstel ik dan?

Wordt rond de 85 euro inderdaad.
BTW en inklaringskosten betaal je aan de douane en die sturen je een factuur op of gaat met het pakket mee.

Laatst bewerkt:
Wat wil je bestellen dan?

Vergeet niet dat pakjes uit Canada en de VS veel kans maken om gecontroleerd te worden door de douane. Als je supp's besteld die hier niet toegelaten zijn, ben je ze kwijt. En de kans is redelijk groot. ik heb het zelf al voorgehad en ik ken er al verschillenden. Ik had nog geen 5 keer besteld in de VS en had al prijs.

Vergeet niet dat pakjes uit Canada en de VS veel kans maken om gecontroleerd te worden door de douane. Als je supp's besteld die hier niet toegelaten zijn, ben je ze kwijt. En de kans is redelijk groot. ik heb het zelf al voorgehad en ik ken er al verschillenden. Ik had nog geen 5 keer besteld in de VS en had al prijs.

Misschien verschilt dit ook met Nederland. Ik heb er zelf namelijk nog geen last met pakketjes uit Amerika. Misschien heb ik geluk gehad maar ken er meer die geen problemen hebben gehad.

Mijn pakjes zijn elke keer gecontroleerd.
Zal waarschijnlijk afhangen met welke bedrijf je het verzend...

Misschien verschilt dit ook met Nederland. Ik heb er zelf namelijk nog geen last met pakketjes uit Amerika. Misschien heb ik geluk gehad maar ken er meer die geen problemen hebben gehad.

Heb je al dikwijls besteld in de VS? Bij mij was het ook pas na 5 keer prijs.

---------- Toegevoegd om 13:18 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:15 ----------

Mijn pakjes zijn elke keer gecontroleerd.
Zal waarschijnlijk afhangen met welke bedrijf je het verzend...

Heeft er niets mee te maken. Fedex, DHL, UPS, enz. Even grote kans om gecontroleerd te worden. Is meer een kwestie van chance of pech hebben.

Terug
Naar boven