Fabrice
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 37
Ik ben sinds gisteravond eens aan het bekijken waar je het voordeligst supplementen kan bestellen. Normaal gezien bestel ik bij Body&Fit, maar omdat ik een gierige kl***zak ben, vroeg ik me af of het ergens anders nog goedkoper was... Ik weet dat B&F de goedkoopste webwinkel van Nederland af, dus was ik op zoek naar buitenlandse webshops die misschien nog goedkoper hun producten aanbieden, maar toch van een degelijke kwaliteit.
Met andere woorden ik zoek de Engelse/Duitse/Franse/... variant van XXL Nutrition of B&F, om eens te vergelijken of dit veel verschil is. Maar ik zou niet weten op welke site ik dan moet kijken. Iemand die wel eens in het buitenland bestelt (liefst binnen Europa ivm verzendkosten/levertijd) en zijn ervaring zou willen delen?
Met andere woorden ik zoek de Engelse/Duitse/Franse/... variant van XXL Nutrition of B&F, om eens te vergelijken of dit veel verschil is. Maar ik zou niet weten op welke site ik dan moet kijken. Iemand die wel eens in het buitenland bestelt (liefst binnen Europa ivm verzendkosten/levertijd) en zijn ervaring zou willen delen?

]