Fitness Seller

Bestellen in het buitenland nog steeds goedkoper?

Fabrice

Advanced Bodybuilder
Waardering
37
Ik ben sinds gisteravond eens aan het bekijken waar je het voordeligst supplementen kan bestellen. Normaal gezien bestel ik bij Body&Fit, maar omdat ik een gierige kl***zak ben, vroeg ik me af of het ergens anders nog goedkoper was... Ik weet dat B&F de goedkoopste webwinkel van Nederland af, dus was ik op zoek naar buitenlandse webshops die misschien nog goedkoper hun producten aanbieden, maar toch van een degelijke kwaliteit.
Met andere woorden ik zoek de Engelse/Duitse/Franse/... variant van XXL Nutrition of B&F, om eens te vergelijken of dit veel verschil is. Maar ik zou niet weten op welke site ik dan moet kijken. Iemand die wel eens in het buitenland bestelt (liefst binnen Europa ivm verzendkosten/levertijd) en zijn ervaring zou willen delen? :)

mmm now im intresedd..

I.s.m. verzendkosten, ben je duidelijk minimaal hetzelfde bedrag kwijt als bij de boardsponsors.

*tenzij ze het product niet leveren uiteraard*

bulkpowders, bodybuilding.com etc. kun je nog wel eens goedkoper uit zijn. Kijk het bestellen uit Amerika topic.

Marges zijn minimaal de laatste jaren, zou gewoon in NL blijven bestellen. Heb je het product nog sneller in huis ook.

Marges zijn minimaal de laatste jaren, zou gewoon in NL blijven bestellen. Heb je het product nog sneller in huis ook.
helaas denk ik idd dat dit de harde waarheid is

het zal vast goedkoper kunnen maarja dan in veel grotere aantallen en icm verzendkosten denk ik dat je hetzelfde uitbent

toch mocht iemand wat vinden dan hoor ik dat graag ;)

It depends:

Iherb is goedkoper voor vitaminen, levering is niet snel, maar niet duur

Bulkpowders levert gratis vanaf 100€ en de prijzen voor het meeste zijn goedkoop, altijd acties met 10% korting, etc.

Nederlandse bedrijven zijn goedkoop voor merken en huismerk blends, maar voor pure producten, zal ik voor bp of myprotein gaan.

En laatst, predatornutrition heeft een goede keuze voor dingen, die je niet in NL kan vinden. Levering gratis vanaf 150 pounds.

EDIT: Prozis heeft ook soms goede acties (bijv. 2 + 1 gratis Assault)

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
bulkpowders, bodybuilding.com etc. kun je nog wel eens goedkoper uit zijn. Kijk het bestellen uit Amerika topic.

Ik probeerde de amerikaanse sites te vermijden, gewoon vanwege de veel hogere verzendtijden/kosten wanneer je het vergelijkt met Europese webshops :)

Ja dit dacht ik eigenlijk al na een beetje rondkijken op Engelse sites, maar dacht dat ik misschien op de verkeerde (duurdere) sites keek. Wel leuk dat onze webshops blijkbaar niet meer moeten onderdoen! :D]

It depends:

Iherb is goedkoper voor vitaminen, levering is niet snel, maar niet duur

Bulkpowders levert gratis vanaf 100€ en de prijzen voor het meeste zijn goedkoop, altijd acties met 10% korting, etc.

Nederlandse bedrijven zijn goedkoop voor merken en huismerk blends, maar voor pure producten, zal ik voor bp of myprotein gaan.

En laatst, predatornutrition heeft een goede keuze voor dingen, die je niet in NL kan vinden. Levering gratis vanaf 150 pounds.

EDIT: Prozis heeft ook soms goede acties (bijv. 2 + 1 gratis Assault)

Bulkpowders is wel wat voordeliger: 55euro voor 5kg (167 shakes) met een eiwitpercentage van 77/100gr. Maar ik weet niet of die paar euro's de moeite zijn om langer op de bestelling te moeten wachten, ook omdat ik niet weet hoe het daar zit met gifts, smaak v.d. shake enz...

Toch bedankt allemaal!

Geen gifts bij bulkpowders, maar regelmatig coupon codes met 10% korting, + 20% gratis producten, gratis flapjacks,.gratis product vanaf 60€, etc.

Ik wacht altijd op kortingen, en -10% op de som van je bestelling, you do the math.

Drie dagen wachten, big deal. Klantenservice is ook top. Persoonlijk benut ik xxl, b&f, bulkpowders en soms prozis + iherb.

---------- Post toegevoegd 16 June 2013 om 15:39 ----------

@ smaak: chocolate cookies is zeer goed.

Geen gifts bij bulkpowders, maar regelmatig coupon codes met 10% korting, + 20% gratis producten, gratis flapjacks,.gratis product vanaf 60€, etc.

Ik wacht altijd op kortingen, en -10% op de som van je bestelling, you do the math.

Drie dagen wachten, big deal. Klantenservice is ook top. Persoonlijk benut ik xxl, b&f, bulkpowders en soms prozis + iherb.

---------- Post toegevoegd 16 June 2013 om 15:39 ----------

@ smaak: chocolate cookies is zeer goed.

Hmm ja als je daar nog eens 10% vanaf doet is het zeker de moeite :) Maar wat bedoel je precies met die 20% gratis producten? En wat voor extra producten vanaf 60euro? Ben erg geinteresseerd :)

agmatine is naar mijn idee altijd zo overdreven duur.

dit:
http://www.amazon.com/200G-7-0-Agma...UTF8&qid=1371392411&sr=8-12&keywords=Agmatine

lijkt me een stuk goedkoper dan dit:
http://www.bodyenfitshop.nl/workouts/agmatine/

of, ik snap het weer eens niet en het zijn 2 verschillende stoffen?

Hmm weet ik ook niet precies, maar dit is ook wel weer via Amazon, dus nog een beetje anders dan een 'echte' webshop ;)

Hmm ja als je daar nog eens 10% vanaf doet is het zeker de moeite :) Maar wat bedoel je precies met die 20% gratis producten? En wat voor extra producten vanaf 60euro? Ben erg geinteresseerd :)

Tijdelijke acties, die regelmatig wisselen. Kijk op de facebook pagina van bp.

Soms heb je acties 2,5kg + 500g gratis of 5kg + 1 kg gratis, dat bedoel ik met 20%. Of 20% op de complete series. Just check de newsletter, twitter, of facebook.

Tijdelijke acties, die regelmatig wisselen. Kijk op de facebook pagina van bp.

Soms heb je acties 2,5kg + 500g gratis of 5kg + 1 kg gratis, dat bedoel ik met 20%. Of 20% op de complete series. Just check de newsletter, twitter, of facebook.

Oké, bedankt voor de info! Ga het zeker eens in de gaten houden ;) Stel ik bestel binnekort iets, kunnen we misschien gebruikmaken van 'Refer A Friend'? Hebben we allebei voordeel bij he ;)

Er zullen uitzonderingen zijn, maar voor de meest gangbare supplementen loont het zich niet/nauwelijks. Vroeger altijd bulkpowders voor mij, maar inmiddels ben ik beter en sneller voorzien bij de NL webshops.

Er zullen uitzonderingen zijn, maar voor de meest gangbare supplementen loont het zich niet/nauwelijks. Vroeger altijd bulkpowders voor mij, maar inmiddels ben ik beter en sneller voorzien bij de NL webshops.

Ja, maar dingen als eiwitten en carbs (vitargo, oats bijvoorbeeld ) zijn goedkoper van bulkpowders.

4,5 kg whey voor €45 (80%) bij bodylab,
2,2 kg whey voor €35 (80%) bij b&f,
Niets mis mee toch?

Ja, maar dingen als eiwitten en carbs (vitargo, oats bijvoorbeeld ) zijn goedkoper van bulkpowders.

Dit klopt toch niet hoor, of ik kijk scheel. ;)

Uit interesse heb ik eens gekeken op bulkpowders voor Isolaat:
€81.68 voor 5kg (+ € 8,81 verzending naar België of Nederland)

Terwijl bij B&F waar ik het nu koop:
€ 64.90 voor 4 kg (Gratis verzending naar België of Nederland, volgende dag geleverd en gratis samples)

En je hebt nog de voordelen dat je met iDeal en andere nationale betaalmethodes kan afrekenen.
Snel beslist hoor. :)

Dit klopt toch niet hoor, of ik kijk scheel. ;)

Uit interesse heb ik eens gekeken op bulkpowders voor Isolaat:
€81.68 voor 5kg (+ € 8,81 verzending naar België of Nederland)

Terwijl bij B&F waar ik het nu koop:
€ 64.90 voor 4 kg (Gratis verzending naar België of Nederland, volgende dag geleverd en gratis samples)

En je hebt nog de voordelen dat je met iDeal en andere nationale betaalmethodes kan afrekenen.
Snel beslist hoor. :)

Nee, klopt niet ;)

Gratis levering vanaf 100€ + regelmatige korting van 10% voor alle producten.

Dus 5kg = 73,5 €
B&F = 81,25 €

Voor mij geen probleem met mastercard of visa te betalen en drie dagen levering, who cares.

Ik koop altijd spul voor minst 100€ en wacht op de acties (er zijn geen acties met 10% op alles bij b&f) om mijn bestelling te maken, no big deal. Maar de nederlandse webshops zijn ook goedkoop.

Edit: met cashback nog extra % korting bij bp

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven