XXL Nutrition

betaald bloedonderzoek.

younggod

Competitive Bodybuilder
Waardering
71
ik vroeg laatst wie er iets wist waar je je bloed kon laten checken op eigen houtje. dus niet via je huisarts met doorverwijzing.

Hier een super adres daarvoor:

http://www.testjegezondheid.nl/index.php?do=ProductenView

kost 80 euro voor redelijk volledig onderzoek, op 70 locatie's in nederland.
Toevallig kan ik het laten doen bij het ziekenhuis bij mij om de hoek.

Je vraagt online je onderzoek aan, dan krijg je een formulier thuisgestuurd en kan je langsgaan om bloed te laten trekken. Daar krijg je een code en kan je de volgende werkdag op internet je waardes aflezen.

Zodra ik ze heb drop ik ze wel ff online.

+1

Voor ons belgen ook leuk, Breda of Roosendael is half uurtje rijden.
Zitten daar ook je Testosteron waarden tussen ?

Ff medimark mailen

netjes gevonden bro! +1

Mijn bloed is goed zat dus :D

• Topic Starter Topic Starter
ik moet altijd 2 weken wachten

ja snel he? en je hoeft geen afspraak te maken. je kan gewoon vanaf 8 uur 'sochtends langs gaan. dus ff snel voor je werk laten trekken.

ik ga op deze manier voor en na elke kuur me bloed laten testen. erg makkelijk!

Ik deed het gewoon via de huisarts. Netjes en duidelijk gesprek gevoerd en ik kreeg het. Gelukkig maar.

alleen jammer dat je je hormonen en Gamma en ASAT niet kan laten checken, vind zelf testosteron altijd wel leuk om te weten.

alleen jammer dat je je hormonen en Gamma en ASAT niet kan laten checken, vind zelf testosteron altijd wel leuk om te weten.

Testosteron kan volgens mij niet. Gamma GT en ASAT kan wel maar dat kost wat extra. bij het "alcohol onderzoek" staan ze wel erbij namelijk.'

misschien kan vrije en lichaamseigen testosteron ookwel. ik zal het eens vragen als ik er ben.

Ik heb donderdag dat formulier online ingevuld, vrijdag het formulier thuisgestuurd gekregen en vanmorgen vroeg bloed af laten nemen. Dus als het goed is moet ik morgen ochtend met die inlogcode's mijn waardes kunnen checken.

Op het formulier stonden trouwens wel alat, gamma GT en nog wat andere dingen aangekruist die niet op internet bij de "C test" staan. dus ben benieuwd of ik die waardes wel ga krijgen.

Zou overgens wel NUCHTER gaan,en zeker 2 dagen geen zware in spanning van te voren.Zwaar benen betekend zware lever uitslagen hehehehe

Voor jou telt overgens ook smorgens dus geen jenever bro...dat wil ik ermee zeggen

damn, ik dacht alleen niet eten...

Heb vandaag een mail ontvangen van hun.
Je kan je Testestron waardes wel laten controleren.
Moet je wel alleen naast een andere bloedcheck als extra keuze mee laten lopen.
In het "allergie" gedeelte kan je testesteron kiezen.
TS bedankt

Terug
Naar boven