Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Je maakt gains al 10 weken lang en NUL vet erbij?10e week.bulk en broeken blijven nog steeds afzakken en riem nog steeds laatste gaatje🤷
Bekijk bijlage 556662Bekijk bijlage 556661Bekijk bijlage 556663
Ga je door die test mentaal ook lekkerder?Ja man. Ga mentaal ook supergoed. Alles gaat gewoon supersoepel, weinig tegenvallers of stagnatie. Heb sinds jaren niet zo chill in mn vel gezeten🤙
In 1 woord Geweldig.
0 vet zou ik niet zeggen. Maar veel zal het niet zijn
Zou gewoon doorgaan tot je jezelf oncomfortabel voelt. Elke kg die je aankomt is deels spiermassa en cutten gaat aanzienlijk sneller dan bulken.Hoop toch wel zeker 6 weken door te gaan.
Nu pas beginnen de haarbloedvaten beetje vager te worden. Dus kwa vet% makkelijk te doen
Voel me tot nu toe alleen maar lekkerder en beter.Zou gewoon doorgaan tot je jezelf oncomfortabel voelt. Elke kg die je aankomt is deels spiermassa en cutten aanzienlijk sneller dan bulken.
Dit is je eerste kuur toch?Voel me tot nu toe alleen maar lekkerder en beter.
Voor mij zit er nog genoeg rek in
Word ook nog steeds met de workout sterker dus progressie is ook dikke prima.
Ja de eerste idd.
Thanks.En hoeveel kcal gaan er nu in ?
Nette progressie man![]()
Waarom om de dag en niet 2x pw? Ik dat steeds voorbij komen als gehanteerde frequentie.Ja de eerste idd.
0.5ml ( 125mg) om de dag.
En dan de aromasin .
Dus bescheiden eerste kuur, wou eerst afkijken hoe dit beviel.
Stabielere bloedwaardes, minder piekenWaarom om de dag en niet 2x pw? Ik dat steeds voorbij komen als gehanteerde frequentie.
Helpt iemand je bij het kuren, qua advies enz?
Zet je Intra Musculair met slin of subq (gezien de kleine hoeveelheid)?Ja de eerste idd.
0.5ml ( 125mg) om de dag.
En dan de aromasin .
Dus bescheiden eerste kuur, wou eerst afkijken hoe dit beviel.

Intra musculair.Zet je Intra Musculair met slin of subq (gezien de kleine hoeveelheid)?
Mooi om de vooruitgang te zien! En vooral lekker dat het mentaal zo goed voelt, heel herkenbaar![]()