- Waardering
- 14.740
- Lengte
- 1m87
- Massa
- 103kg
- Vetpercentage
- 17%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
👌
Het is bijna een wonder dat je krachttraining kan doen met dat been. Toen ik je fanatieke deadlift filmpje van een tijdje geleden met 190kg zag, moest ik 2x kijken voordat ik kon geloven dat jij dat was.👌
Pijn is stuk minder dus verwacht alles volgens plan te kunnen trainen straks.
Voel het nog wel maar de scherpe pijn is eraf gelukkig. Zal altijd een zwakke plek blijven met stoten etc helaas
Ja dat is best een bizar dingetje idd.Het is bijna een wonder dat je krachttraining kan doen met dat been. Toen ik je fanatieke deadlift filmpje van een tijdje geleden met 190kg zag, moest ik 2x kijken voordat ik kon geloven dat jij dat was.
1 setje squats, is dat zo geprogrammeerd? Of heb ik iets gemist?
Ga je 120x12 doen?? Omggg. Ik sterf echt na 8.Met weinig pijn kunnen trainen.
Alleen squat ass to the grass was beetje gevoelig en de extensions een beetje.
Split squads volgende week weer. Das echt nog beetje rot
Squat 115kg x 12( best ez nog eigenlijk)
Volgende week plak ik er 5 kg bij want dat is zeker goed haalbaar
Leg extensions 70kg 3x15
Walking lunges 55kg.
3x12 stappen per been. Knie touch and go op de vloer
Calf raises
5x15 x 90 kilo. Paused boven en beneden 1 sec.
Rest niet heel interessant.
Morgen 3.755.875 stappen in de efteling dus neem wat extra eten mee . Maar eet wel volgens schema. Dus zometeen nog even eten preppen.
Jij bent constant aan het vergelijken heGa je 120x12 doen?? Omggg. Ik sterf echt na 8.
Ik dacht dat ik met kracht net een stapje verder was dan jij, of ga je nu als een razende met je test kuurtje 💪
Bench je nu? Wat kun je daar mee? Of Dumbbell press

Ik ruik gewoon aan @ryan r dat het kriebelt om te kuren
Geniet ervan man!
Zeker! Maar niet op een jaloerse wijze, is gewoon interessant om te zien wie wat doet.
Bench eigenlijk niet.Ga je 120x12 doen?? Omggg. Ik sterf echt na 8.
Ik dacht dat ik met kracht net een stapje verder was dan jij, of ga je nu als een razende met je test kuurtje 💪
Bench je nu? Wat kun je daar mee? Of Dumbbell press
Nee nog een back off set, 75% x 161 setje squats, is dat zo geprogrammeerd? Of heb ik iets gemist?
DL zou verboden moeten zijn voor bodybuilders, risk/reward totaal niet waard. Feeling is wel immens als je een zieke PR neerzet, maar iedereen kent dat gevoel wel van die hoerige onderrrug pijn die jou dan dagen achtervolgt….Ik ga op lower body en rug wel veel sneller kwa progressie als bijv borst en armen. Zo heeft iedereen zn goede en mindere punten denk ik
Ben wel erg benieuwd wat ik nu deadlift, maar ga nu geen 1rm riskeren. Gaat net allemaal goed en ik weet hoe het leven kan gaan bij mij🤪
Heel wat giganten uit het heden en verleden denken daar wel anders over.DL zou verboden moeten zijn voor bodybuilders, risk/reward totaal niet waard. Feeling is wel immens als je een zieke PR neerzet, maar iedereen kent dat gevoel wel van die hoerige onderrrug pijn die jou dan dagen achtervolgt….

De enige spijt die ik heb van al het (relatief) zware deadlift geweld in het verleden is dat ik ben gestrand op 290kg en de 300kg nooit van de grond heb kunnen trekken.DL zou verboden moeten zijn voor bodybuilders, risk/reward totaal niet waard. Feeling is wel immens als je een zieke PR neerzet, maar iedereen kent dat gevoel wel van die hoerige onderrrug pijn die jou dan dagen achtervolgt….

Nog steeds indrukwekkend, maar ik snap de mentale pijn 😇De enige spijt die ik heb van al het (relatief) zware deadlift geweld in het verleden is dat ik ben gestrand op 290kg en de 300kg nooit van de grond heb kunnen trekken.
Ik heb nog altijd 320kg 18inch als troostNog steeds indrukwekkend, maar ik snap de mentale pijn 😇

Haha toch heerlijk om te beseffen, wat een gewicht 😎