AndroidHealthClinic

Gesloten between a rock and a hard place.

Logs
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Ja dat is wat ik wel apart vind. Bovenlichaam zie je echt heel veel definitie en vascularity. En onderlichaam juist niks van dat, al komen de laatste weken wel steeds meer kleine adertjes boven. Ik pak ze echt wel hard aan.

Is er iets wat ik daar aan kan doen in mn training? ( lijkt me meer genetics)
Gekke is dat mn onderlichaam in verhouding echt wel sterker is als bovenlichaam.
We moeten het er maar mee doen🤷
Massa, je hebt waars in het verleden meer/intensiever UB getraind.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.062
Massa, je hebt waars in het verleden meer/intensiever UB getraind.
Begin van krachttraining carriëre wel idd.

Maar verleden juist fervent rugbyer geweest( 2e rij scrum dus veel explosieve kracht geven)
Daarom wss dat onderrug/benen echt stuk sterker zijn en ondanks pennen en schroeven en platen in beide benen, ze heel veel kunnen verduren, kwa verzuring en kan echt heel ver daarmee geen totdat ik faal( wat ik bij UB veel sneller heb)

Alleen maar motivatie om er harder aan te werken en volgende cut echt onder 10% te gaan

Maar verleden juist fervent rugbyer geweest( 2e rij scrum dus veel explosieve kracht geven)
Daarom wss dat onderrug/benen echt stuk sterker zijn en ondanks pennen en schroeven en platen in beide benen, ze heel veel kunnen verduren, kwa verzuring en kan echt heel ver daarmee geen totdat ik faal( wat ik bij UB veel sneller heb)

Alleen maar motivatie om er harder aan te werken en volgende cut echt onder 10% te gaan
Ga eerst ff lekker bouwen tot 110kg of zo.

Ja maar echt directe oefeningen voor benen zorgen voor echte massa icm met een bulk. Voetbal / rugby/ wielrennen allemaal sporten waarbij je jou benen flink gebruikt, maar je gaat daar nooit tot failure of zelfs tot “rpe 3/4”, terwijl je met een squat of leg ext veel makkelijker de grens opzoekt.

Meeste mensen die trainen pakken UB altijd harder aan dan benen, sterke nog veel mensen trainen benen niet eens of juist echt zwaar in mindere mate toz van borst bijv.

Consistent leg days knallen voor maanden zorgen ervoor dat je echt veel massa bouwt in een bulk.

• #1.065
Ja maar echt directe oefeningen voor benen zorgen voor echte massa icm met een bulk. Voetbal / rugby/ wielrennen allemaal sporten waarbij je jou benen flink gebruikt, maar je gaat daar nooit tot failure of zelfs tot “rpe 3/4”, terwijl je met een squat of leg ext veel makkelijker de grens opzoekt.

Meeste mensen die trainen pakken UB altijd harder aan dan benen, sterke nog veel mensen trainen benen niet eens of juist echt zwaar in mindere mate toz van borst bijv.

Consistent leg days knallen voor maanden zorgen ervoor dat je echt veel massa bouwt in een bulk.
Ik ben er voorheen idd weleens makkelijker in geweest, de gedachte was: ze lopen toch voor kwa kracht dus ben er nooit echt consistent hard mee gegaan, af en toe een uitspatting maar verder gewoon wat pompwerk eigenlijk
Laatste jaar pak ik alles evenredig hard aan. Natuurlijk heeft het eerste half jaar niks opgeleverd ivm cut.
Maar begin er nu zeker (zichtbaar) de vruchten van te plukken!

• Like
Waarderingen: AK
Ik ben er voorheen idd weleens makkelijker in geweest, de gedachte was: ze lopen toch voor kwa kracht dus ben er nooit echt consistent hard mee gegaan, af en toe een uitspatting maar verder gewoon wat pompwerk eigenlijk
Laatste jaar pak ik alles evenredig hard aan. Natuurlijk heeft het eerste half jaar niks opgeleverd ivm cut.
Maar begin er nu zeker (zichtbaar) de vruchten van te plukken!
Misschien interessant om ze juist vaker aan te pakken als je het idee hebt dat ze achterlopen en je wilt in eenhaal slag maken. Heb zelf die aanpak ook gedaan afgelopen cut om elke 8 trainings dagen 3x benen te doen en zo trok het flink bij.

• #1.067
Misschien interessant om ze juist vaker aan te pakken als je het idee hebt dat ze achterlopen en je wilt in eenhaal slag maken. Heb zelf die aanpak ook gedaan afgelopen cut om elke 8 trainings dagen 3x benen te doen en zo trok het flink bij.
Heb bij coach aangegeven waar ik graag meer van wou zien de komende tijd na de vraag of ik tevreden was over de progressie.

Bovenbenen/triceps/ traps zou ik graag wat meer massa op zien.
Overal wel🙃

• Like
Waarderingen: AK
Ja dat is wat ik wel apart vind. Bovenlichaam zie je echt heel veel definitie en vascularity. En onderlichaam juist niks van dat, al komen de laatste weken wel steeds meer kleine adertjes boven. Ik pak ze echt wel hard aan.

Gekke is dat mn onderlichaam in verhouding echt wel sterker is als bovenlichaam.
Same heren, heb ook mijn boven lichaam vrij snel droog maar benen daar in tegen... heb wel de indruk dat sinds ik met test begonnen ben dit minder geworden is. Maar bekijk het positief we zien er in een korte broek vrij snel droog uit:p

Vetverdeling is bij iedereen anders en dat heeft niets met training te maken. Ik heb het hele jaar door lijnen in mijn benen en armen zelfs in peak bulk maar moet onder de 10% duiken voordat ik mijn abs een beetje decent zie.

• #1.070

Het zal dan wel moeilijk voor je zijn om de dag door te komen.
Kun je dit soort opmerkingen in algemene topics houden?
Ik vind een afdwaling niet erg in mijn log, juist leuk. Maar dit is een totaal overbodige opmerking die niks met de discussie van doen heeft behalve om iemand anders te krenken.

Tag hem in je eigen log en doe dat daar, of in de legio andere topics waar dit (te) vaak gezegd word.

Bvd

Kun je dit soort opmerkingen in algemene topics houden?
Ik vind een afdwaling niet erg in mijn log, juist leuk.maar dit is een totaal overbodige opmerking die niks met de discussie van doen heeft behalve om iemand anders te krenken.

Tag hem in je eigen log en doe dat daar, of in de legio andere topics waar dit (te) vaak gezegd word.

Bvd

Sorry, ik heb niet altijd door in welk topic ik post.

• #1.073
20220520_180017.jpg

Op het randje lid van de 40cm arm club(koud) met pomp weet ik het niet, dan meet ik nooit wat(alleen mn 3e been ooit paar keer)

• #1.080
Training van.gister.

Seated dumbell press.
2x10 x 27,5
Backoff 22,5kg x15

Machine chest press (pak ik altijd redelijk smal)
3x10x70kg
Dropset 1 : 60kg x8
Dropset 2 : 50kgx 17 ( kwam iemand wat vragen dus er zat rust tussen dropset 1 en 2 vandaar de hogere reps)

Lat pulldown.
3x10 x70kg
Back off 60kg x 12

Standing dumbell row
37,5kg x12
Backoff 1: 32,5kg x 19
Backoff 2 : 27,5kg x21

V bar pushdown
37,5kg 3x12 , 1x10 ( volgende keer heb ik zeker 4x12)

Ez bar cable curl.
4x8 x 27,5kg + de ez bar(9/10kilo?)

Sinds eergister/ gister zijn mn tepels nog maar amper puffy, gelukkig want maakte me aardig druk. Het is echt overduidelijk minder en je ziet ze ook duidelijk minder door mn shirt...

Laatst bewerkt:
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven