AndroidHealthClinic

Gesloten between a rock and a hard place.

Logs
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Whattup met de gains? Niet getraind ofwat?

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.042
Jazeker wel. Druk druk druk.

Ergens begin bulk, dus paar weken terug:

Geweldig wat je neer kan zetten als je een beetje je best doet, kan altijd beter uiteraard daar streef ik ook steeds naar. Maar voor mijn situatie werk/leven en gezin haal ik wel ver de max eruit wat ik ervoor kan doen.

Tepels zijn idd puffy maar groeien niet en zijn 0.0 gevoelig. Toppunt amateur bulk (naturel)105kg had ik het net zo goed dus niks om druk om te maken. Hou ook geen vocht vast of andere oestrogeenklachten

Laterzz

Laatst bewerkt:
  • #1.043
Ben wel gevoelig ervoor getuige dat ik aromasin mee moet laten lopen voor mn oestrogeen in toom te houden en aangezien ik dat niet steeds wil slikken in de toekomst ga ik in de nabije toekomst de hele klier en het oude knobbeltje uit mn puberteit laten verwijderen denk ik.

Ben wel gevoelig ervoor getuige dat ik aromasin mee moet laten lopen voor mn oestrogeen in toom te houden en aangezien ik dat niet steeds wil slikken in de toekomst ga ik in de nabije toekomst de hele klier en het oude knobbeltje uit mn puberteit laten verwijderen denk ik.
Als je hem laat verwijderen kan hij volgens mij alsnog terug komen dus ik zou eerder wat cycles doen en het dan pas laten verwijderen
Maar misschien is dat ook helemaal bullshit idk :p

• #1.045
Hij groeit niet, maar shit gaat tussen je oren zitten en je gaat er aan denken , dat wil ik vooral niet meer. Heb er kwa aanzicht geen last van omdat ik het altijd al wel.gehad heb .

Oude Knobbeltje word ook niet groter en beperkt zich tot mn tepel , daaromheen 0.niks.

iets mentaals

• #1.046
Ga nu richting de 97 kilo dus lekker.
Gymmen elke meer op de maximale stand maar met beleid uiteraard.

Weer over de 100kg barbell row setje sinds ik de cut ingezet heb. Wou wel even voelen wat erin zat nou dikke prima👍. Zomaar 1 setje

Dumbell row 47,5kg x 12 gister.

Volgende week 40kg dumbell press, deze week 37,5x 12 gehaald

Laatst bewerkt:
Als je hem laat verwijderen kan hij volgens mij alsnog terug komen dus ik zou eerder wat cycles doen en het dan pas laten verwijderen
Maar misschien is dat ook helemaal bullshit idk :p
als je alles laat verwijderen dan kan het niet terugkomen maar in Nederland laten ze het liefste de onderlaag zitten omdat ze dan aangeven dat je ingedeukte tepels kan krijgen. Waarheid ligt ergens in het midden denk ik dan maar. In België halen ze gewoon alles weg en kan het ook niet terugkomen.

• #1.048
als je alles laat verwijderen dan kan het niet terugkomen maar in Nederland laten ze het liefste de onderlaag zitten omdat ze dan aangeven dat je ingedeukte tepels kan krijgen. Waarheid ligt ergens in het midden denk ik dan maar. In België halen ze gewoon alles weg en kan het ook niet terugkomen.
Zag de optie wel op een site van een goede kliniek. Wel meerprijs uiteraard maar lijkt me het zeker waard.

• #1.050
Ja fucked up training.( vooral mentaal)

Had van de week keihard mn slechte knie gestoken achter het randje van mn knieschijf.
Dat is normaal een week krom lopen, zo ook nu.

Had na push en pull een rustdagje gehouden om te kijken of dat hielp. Nou vandaag maar iets beter , toch gegaan.
De pijn is bewegingsafhankelijk.en niet gewichtsafhankelijk.
Dus ipv alles tot 30reps tot falen heb ik het gewicht stuk omhoog gegooid en even op 4x8/3x10 gezet om de bewegingen te minimaliseren. Desalniettemin toch weer PR's gezet alleen omdat ik mn routine niet kon doen voelt het niet goed.
De bulgarian split squats was echt te gek dus wat walking lunges gedaan.
Kuiten maar extra aangepakt , wat gespeeld met paused voor de rest.

Gesquat tot parallel

Ik weet namelijk van mn slechte knie, dat als ik daar niet op let als ik daar pijn heb , het alleen maar erger word (lessen geleerd uit verleden).

Om beetje positief de gym uit te lopen paar 100kg benches gedaan.

Ach even opletten dan is het met een paar agen weg. Pijn vermindert al per dag , ken het riedeltje al wel.

Laatst bewerkt:
Ziet er wel goed uit voorderest kerel
Quads zijn idd goed gegroeid ook

• #1.052
Ziet er wel goed uit voorderest kerel
Quads zijn idd goed gegroeid ook
Thanks man . Ja eindelijk. Ik hoop de komende weken eigenlijk toch wat meer van de benen te zien.
Met mn lange ledematen valt het niet mee om daar buff te lijken. Maar gaat zeker goede kant op🤗.

Thanks man . Ja eindelijk. Ik hoop de komende weken eigenlijk toch wat meer van de benen te zien.
Met mn lange ledematen valt het niet mee om daar buff te lijken. Maar gaat zeker goede kant op🤗.
Op laatste foto zien benen er goed uit, beetje Arnold-esk. Je hebt ook Arnolds lange ledematen. Je bovenlichaam is atletischer, jij hebt wel brede schouders+smal middel.

Laatst bewerkt:
Je benen missen niet per se massa maar eerder definitie (zeker als je het vergelijkt met je upper), daardoor lijkt het helaas al snel minder

keep it growing :D

• #1.059
Je benen missen niet per se massa maar eerder definitie (zeker als je het vergelijkt met je upper), daardoor lijkt het helaas al snel minder
Ja dat is wat ik wel apart vind. Bovenlichaam zie je echt heel veel definitie en vascularity. En onderlichaam juist niks van dat, al komen de laatste weken wel steeds meer kleine adertjes boven. Ik pak ze echt wel hard aan.

Is er iets wat ik daar aan kan doen in mn training? ( lijkt me meer genetics)
Gekke is dat mn onderlichaam in verhouding echt wel sterker is als bovenlichaam.
We moeten het er maar mee doen🤷

Ja dat is wat ik wel apart vind. Bovenlichaam zie je echt heel veel definitie en vascularity. En onderlichaam juist niks van dat, al komen de laatste weken wel steeds meer kleine adertjes boven. Ik pak ze echt wel hard aan.

Is er iets wat ik daar aan kan doen in mn training? ( lijkt me meer genetics)
Gekke is dat mn onderlichaam in verhouding echt wel sterker is als bovenlichaam.
We moeten het er maar mee doen🤷
Meer poseren.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven