Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Als je hem laat verwijderen kan hij volgens mij alsnog terug komen dus ik zou eerder wat cycles doen en het dan pas laten verwijderenBen wel gevoelig ervoor getuige dat ik aromasin mee moet laten lopen voor mn oestrogeen in toom te houden en aangezien ik dat niet steeds wil slikken in de toekomst ga ik in de nabije toekomst de hele klier en het oude knobbeltje uit mn puberteit laten verwijderen denk ik.

als je alles laat verwijderen dan kan het niet terugkomen maar in Nederland laten ze het liefste de onderlaag zitten omdat ze dan aangeven dat je ingedeukte tepels kan krijgen. Waarheid ligt ergens in het midden denk ik dan maar. In België halen ze gewoon alles weg en kan het ook niet terugkomen.Als je hem laat verwijderen kan hij volgens mij alsnog terug komen dus ik zou eerder wat cycles doen en het dan pas laten verwijderen
Maar misschien is dat ook helemaal bullshit idk![]()
Zag de optie wel op een site van een goede kliniek. Wel meerprijs uiteraard maar lijkt me het zeker waard.als je alles laat verwijderen dan kan het niet terugkomen maar in Nederland laten ze het liefste de onderlaag zitten omdat ze dan aangeven dat je ingedeukte tepels kan krijgen. Waarheid ligt ergens in het midden denk ik dan maar. In België halen ze gewoon alles weg en kan het ook niet terugkomen.
Als je er voor eens en altijd vanaf wilt zijn dan is dat de enige optie.Zag de optie wel op een site van een goede kliniek. Wel meerprijs uiteraard maar lijkt me het zeker waard.
Thanks man . Ja eindelijk. Ik hoop de komende weken eigenlijk toch wat meer van de benen te zien.Ziet er wel goed uit voorderest kerel
Quads zijn idd goed gegroeid ook
Op laatste foto zien benen er goed uit, beetje Arnold-esk. Je hebt ook Arnolds lange ledematen. Je bovenlichaam is atletischer, jij hebt wel brede schouders+smal middel.Thanks man . Ja eindelijk. Ik hoop de komende weken eigenlijk toch wat meer van de benen te zien.
Met mn lange ledematen valt het niet mee om daar buff te lijken. Maar gaat zeker goede kant op🤗.
Het is volgens jou nu toch allemaal nep.Op laatste foto zien benen er goed uit, beetje Arnold-esk. Je hebt ook Arnolds zijn met die lange ledematen. Je bovenlichaam is atletischer, jij hebt wel brede schouders+smal middel.
Ik heb natuurlijk niets tegen enhanced bodybuilders per se, mijn vrienden in de sportschool waren dat ook bijna allemaal. Alleen tegen overdreven kapsones.
Het zal dan wel moeilijk voor je zijn om de dag door te komen.Ik heb natuurlijk niets tegen enhanced bodybuilders per se, mijn vrienden in de sportschool waren dat ook bijna allemaal. Alleen tegen overdreven kapsones.
Ja dat is wat ik wel apart vind. Bovenlichaam zie je echt heel veel definitie en vascularity. En onderlichaam juist niks van dat, al komen de laatste weken wel steeds meer kleine adertjes boven. Ik pak ze echt wel hard aan.Je benen missen niet per se massa maar eerder definitie (zeker als je het vergelijkt met je upper), daardoor lijkt het helaas al snel minder
Meer poseren.Ja dat is wat ik wel apart vind. Bovenlichaam zie je echt heel veel definitie en vascularity. En onderlichaam juist niks van dat, al komen de laatste weken wel steeds meer kleine adertjes boven. Ik pak ze echt wel hard aan.
Is er iets wat ik daar aan kan doen in mn training? ( lijkt me meer genetics)
Gekke is dat mn onderlichaam in verhouding echt wel sterker is als bovenlichaam.
We moeten het er maar mee doen🤷