- Waardering
- 2.325
- Lengte
- 1m85
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Had je reactie nog niet gelezen, excuusFlinke high reppers hier.
Vind je het chiller/merk je meer progressie als je zo dropped in gewicht en dan nog veel meer reps eruit gooit?
Zeker met maar 2 setjes ben ik benieuwd naar de gedachte/science erachter![]()
Gear & leg gains is echt belachelijk hoe goed dat gaatAlternatieve legday.
Weinig tijd en lichtelijk freestyle.
Seated Leg curl 85 kg
12x 85
17x 70
Is een no cheat apparaat waar je je knieën vast kan zetten met zo een stang waar een kussen op zit.
Squat
10x60 wu
12x 110kg
4x 150kg
1x 160
Regular deadlift met straps.
10x 100 kg
5x 150kg
3x 170kg
1x200kg
1x 205 kg 🙏
Leg press(liggend apparaat met van die schouderkussens ala hack squat, zo iets:
Bekijk bijlage 569811
12 x 200
15x 180
RDL
50kg dumbells maar was al redelijk leeg.
50kg x 10
40kg x 13 toen ging de vorm eruit.
Lying leg curl tot falen supersets met adductor.
Seated calf raises: 75kg 3 setjes paused.
En naar huis geraced , vrouw moest op tijd werken.
En 96.0 deze morgen
Foto is voor het trainen gemaakt , no pumpBekijk bijlage 569812

Best choice of my life🥰Gear & leg gains is echt belachelijk hoe goed dat gaat![]()
Thanks man. Jij ook zag ik.
Zeker weten bro✌
Je stopt het zelf in je b**kes, ik opper alleen maar ideeën. Ik zou nog meer motivationals kijken, dat werkt heel goed🤡Bekijk bijlage 570103
Nieuwe kcals vanaf vandaag, 3150 rustdagen en 3650 op trainingsdagen.
En als @Soraya92 nou is stopt mij met broodjes met gesmolten kaas en belgische mayonaise te feeden dan schiet het nog een beetje op🐷 (geintje👻)
Je stopt het zelf in je b**kes, ik opper alleen maar ideeën. Ik zou nog meer motivationals kijken, dat werkt heel goed🤡
Misschien andere ideeën opperen.Je stopt het zelf in je b**kes, ik opper alleen maar ideeën. Ik zou nog meer motivationals kijken, dat werkt heel goed🤡
Ik doe het zelf . Niemand is verantwoordelijk voor wat ik erin stop.Misschien andere ideeën opperen.
Mijn vrouw houdt ook van lekker eten en het liefst niet alleen.
Maar het wordt er niet gemakkelijker van.![]()
Tuurlijk ben je zelf verantwoordelijk, maar het wordt niet gemakkelijker als er ook pepernoten cake chips etc in huis is.Ik doe het zelf . Niemand is verantwoordelijk voor wat ik erin stop.
We helpen elkaar en we hebben er lol in. En thats what counts.

Hebben al afgesproken dat er komende boodschappen dag niet teveel rotzooi meegenomen word. Dat scheelt al een heleboelTuurlijk ben je zelf verantwoordelijk, maar het wordt niet gemakkelijker als er ook pepernoten cake chips etc in huis is.
Als ik alleen zou wonen, had ik dat spul niet in huis![]()
En maar zeuren op mij en mijn pizza's 😄😄Bekijk bijlage 570103
Nieuwe kcals vanaf vandaag, 3150 rustdagen en 3650 op trainingsdagen.
En als @Soraya92 nou is stopt mij met broodjes met gesmolten kaas en belgische mayonaise te feeden dan schiet het nog een beetje op🐷 (geintje👻)