MikeAKA
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 9.724
- Lengte
- 1m87
- Massa
- 104kg
- Vetpercentage
- 14%
Ik heb dat eens per zoveel weken. En jij?😝
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik heb dat eens per zoveel weken. En jij?😝
Coach, wanneer mag ik weer een high pizza day van je? Begint lang te duren

Nog even geduld jongen, je bent er bijna 💪Coach, wanneer mag ik weer een high pizza day van je? Begint lang te duren![]()
Misschien toch eens een andere pizza coach gaan zoeken als ik nooit pizza van hem mag

Zometeen weer eentje😁 #lekkergroeien
HDL cholesterol has left the chat....
Komkommer kende knauwen de volgende obesitas avondHebben al afgesproken dat er komende boodschappen dag niet teveel rotzooi meegenomen word. Dat scheelt al een heleboel
We gaan het zien bij mijn volgende bloedtest!HDL cholesterol has left the chat....
LDL cholesterol has entered the chat...
wel stuk droger lijkt ineensPaar dagen niet getraind dus flat as f**k. Rond de 95kgBekijk bijlage 570793
Yes gaat prima. Tijdens trainen aardig vasculair,
omg @ 200g carbs. Hoeveel cal zit je? Doe je dit nu zelf, of nog met Wovano? En zit je nu cruiseYes gaat prima. Tijdens trainen aardig vasculair, nu langzaam aan komt het ook door zonder pomp.
Als ik mn laatste cut erop nasla, was het ongeveer 3 kilo vanaf dit % dat ik klaar was.
Zodra ik die carbs laag zet gaat het als de brandweer heb ik gemerkt, leuk om je lichaam zo te leren kennen en dat je ermee kan spelen.
Dus nu ook aardig laag in carbs, maar niet te gek.
Heb mn pre en postworkout meal de carbs gelijk gehouden en in al mn meals daarbuiten al goed verlaagd. Zit nu rond de 200gr carbs per dag maar ga binnekort langzaam afbouwen. Kan lang goed op heel laag koolhydratendieet.
Rond de 3700 op trainingsdagen en rond de 3200 op rustdagen. Hou de eiwitten wat hoger en vetten ook nog ff. Die 200gr is ex postworkout meal met chocopops.omg @ 200g carbs. Hoeveel cal zit je? Doe je dit nu zelf, of nog met Wovano? En zit je nu cruise
Maar gain jij nou ook gewoon in je cruise, en dan ook nog eens keer op lagere cal? Hoe was het verschil tussen kuur op 400ofzo en dan cruise op 125 neem je denk ik?Rond de 3700 op trainingsdagen en rond de 3200 op rustdagen. Hou de eiwitten wat hoger en vetten ook nog ff. Die 200gr is ex postworkout meal met chocopops.
Doe het nu een paar maanden zelf voorlopig
Cruise al week of 12 onderhand?
Wil in december weer een blast starten , en had voornemen om 1e kerstdag de bulk in te lassen en dat met een kerstgourmet inluiden.
Ga toch voor test only nu ik er over nadenk💪
Bloeddruk perfecte waardes, begin december een bloedwaardentestje. Ben bezig met rode rijstgist voor Cholesterol( was op het randje voor start kuur dus zal nu wel fucked up zijn)
15! Met je dame waar je al jaren mee bent. Gretig mannetjeBwa gain niet echt bergen massa, maar merk wel dat ik langzaam progressie bleef maken de eerste 2 maanden. Maar dat is nu gestagneerd en op compounds blijft alles mooi gelijk, soms nog een repje meer of betere vorm of meer intensiteit, isolatie gaat nog steeds langzaam vooruit momenteel.
Beetje het natty gainen gevoel eigenlijk, gewoon shitty veel input en weinig output.
Mentaal nog steeds supergemoedelijk en libido was altijd al mn sterke kant. Maar die 15x per week sex tijdens blast heb ik nu niet, gelukkig maar. Was wel goede cardio, 15x 20min gemiddeld = toch aardig kcals verbranden🤣