XXL Nutrition

Gesloten between a rock and a hard place.

Logs
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #1.469
94,7kg @ 3200/3700 kcals momenteel.

• #1.472
Nog een kilo of 3 cutten en dan weer bulken.

Laatst bewerkt:
Yes gaat prima. Tijdens trainen aardig vasculair, nu langzaam aan komt het ook door zonder pomp.
Als ik mn laatste cut erop nasla, was het ongeveer 3 kilo vanaf dit % dat ik klaar was.
Zodra ik die carbs laag zet gaat het als de brandweer heb ik gemerkt, leuk om je lichaam zo te leren kennen en dat je ermee kan spelen.
Dus nu ook aardig laag in carbs, maar niet te gek.
Heb mn pre en postworkout meal de carbs gelijk gehouden en in al mn meals daarbuiten al goed verlaagd. Zit nu rond de 200gr carbs per dag maar ga binnekort langzaam afbouwen. Kan lang goed op heel laag koolhydratendieet.
omg @ 200g carbs. Hoeveel cal zit je? Doe je dit nu zelf, of nog met Wovano? En zit je nu cruise

• #1.476
omg @ 200g carbs. Hoeveel cal zit je? Doe je dit nu zelf, of nog met Wovano? En zit je nu cruise
Rond de 3700 op trainingsdagen en rond de 3200 op rustdagen. Hou de eiwitten wat hoger en vetten ook nog ff. Die 200gr is ex postworkout meal met chocopops.

Laatst bewerkt:
Rond de 3700 op trainingsdagen en rond de 3200 op rustdagen. Hou de eiwitten wat hoger en vetten ook nog ff. Die 200gr is ex postworkout meal met chocopops.
Doe het nu een paar maanden zelf voorlopig
Cruise al week of 12 onderhand?
Wil in december weer een blast starten , en had voornemen om 1e kerstdag de bulk in te lassen en dat met een kerstgourmet inluiden.

Ga toch voor test only nu ik er over nadenk💪

Bloeddruk perfecte waardes, begin december een bloedwaardentestje. Ben bezig met rode rijstgist voor Cholesterol( was op het randje voor start kuur dus zal nu wel fucked up zijn)
Maar gain jij nou ook gewoon in je cruise, en dan ook nog eens keer op lagere cal? Hoe was het verschil tussen kuur op 400ofzo en dan cruise op 125 neem je denk ik?

• #1.478
.

Laatst bewerkt:
  • #1.479
Eind blast 150mg eod. En nu 125mg per week (dinsdag en zaterdag pinnen)
Heb nu sinds een paar weken ook de delts erbij als pinplek. Kan nu mooi roteren. En ben van zins om lats oid erbij te nemen.

Bwa gain niet echt bergen massa, maar merk wel dat ik langzaam progressie bleef maken de eerste 2 maanden. Maar dat is nu gestagneerd en op compounds blijft alles mooi gelijk, soms nog een repje meer of betere vorm of meer intensiteit, isolatie gaat nog steeds langzaam vooruit momenteel.
Beetje het natty gainen gevoel eigenlijk, gewoon shitty veel input en weinig output.
Mentaal nog steeds supergemoedelijk en libido was altijd al mn sterke kant. Maar die 15x per week sex tijdens blast heb ik nu niet, gelukkig maar. Was wel goede cardio, 15x 20min gemiddeld = toch aardig kcals verbranden🤣
15! Met je dame waar je al jaren mee bent. Gretig mannetje :D :D

Dat je nu weinig gaint in een cal deficit is alleen maar logisch. Sterker nog, heel mooi dat je dan alsnog gaint met isolatie.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven