XXL Nutrition

Beulen blazen kat op met bommetje in achterwerk

Corleoné

Monstrous Giant
20 jaar lid
10.000 berichten
Waardering
1.273
Lengte
1m77
Massa
82kg
Vetpercentage
20%
Beulen blazen kat op met bommetje in achterwerk

De dierenbescherming van het Nederlandse Klazienaveen is op zoek naar de daders van een wel heel sadistisch geval van dierenmishandeling. Beulen bliezen een kat op door een een kraker in het achterwerk van het weerloze diertje tot ontploffing te brengen. Dat schrijft De Telegraaf.

Het beestje leefde nog heel even maar stierf even later een gruwelijke dood. "We maken het wel vaker mee dat vuurwerk naar dieren wordt gegooid, maar dit slaat echt alles", aldus een verontwaardigde Yvon Veldhoen van de Dierenbescherming Zuid-Oost Drenthe in de krant. De organisatie wil nu achterhalen wie het baasje van de kat is. "En natuurlijk willen we dat de daders worden gestraft. Daarom hebben we aangifte gedaan bij de politie."

Het gruwelijke incident vond plaats op oudejaarsavond. Een klein meisje vond de zwaargewonde kat in de buurt van een bouwmarkt. "Het diertje schreeuwde het uit van de pijn", zegt haar moeder. "Mijn dochter heeft de poes op haar scooter mee naar huis genomen. Daar nam het diertje op schoot, maar het overleed na een klein kwartiertje. Stinkend naar verbrand vlees en vuurwerk. We zijn er doodziek van, heel verschrikkelijk." (sps)

http://www.hln.be/hln/nl/960/Buiten...lazen-kat-op-met-bommetje-in-achterwerk.dhtml

Passende straf? Ik zeg hetzelfde doen bij hen die deze martelaarspraktijken hebben uitgevoerd. Als ze geluk hebben blijven ze leven, anders gaan ze ook maar zoals hun slachtoffer..

Anaal-dieren-leed.

alweer? lijkt een jaarlijks terugkerend ritueel, of zijn ze nieuws aan het re-cyclen

ik zou ze een weekje bij nonkel osama laten logeren, kunnen ze mss eens wat dynamiet in hun hol tot ontploffing laten brengen:mad::mad:

Tsjah wat moet je met zulke mensen. Mssn wil Skinnie ze even wurgen?

Passende straf? Ik zeg hetzelfde doen bij hen die deze martelaarspraktijken hebben uitgevoerd. Als ze geluk hebben blijven ze leven, anders gaan ze ook maar zoals hun slachtoffer..

hang niet de moraalridder uit je bent zelf gestoord (zie die pm op je kloonaccount)

Ik kan er niet echt wakker van liggen.
(dat neemt niet weg dat ik het wel zielig vind voor het poesje)

• Topic Starter Topic Starter
Als ik dit iemand met mijn kat zou zien doen, of achterna weten wie het is, zou ik mezelf wss niet onder controle kunnen houden en wel moeten wraak nemen (ook al wil ik het niet).

Als ik dit iemand met mijn kat zou zien doen, of achterna weten wie het is, zou ik mezelf wss niet onder controle kunnen houden en wel moeten wraak nemen (ook al wil ik het niet).

Dit

Ik denk dat ik serieus met een bivakmuts diegene met een knuppel had opgezocht. En dat meen ik.

k*nkerlijers.
sorry voor het woord.
maar hier moet het wel.

Langzaam in stukjes hakken te beginnen met de teelballen.

Hoe krijg je zoiets voor elkaar eigenlijk? Als zo'n klote beest ergens op me schoot springt en ik wil hem eraf hebben gaan altijd die t*ring nageltjes uit. Volgens mij is er niks van je over voordat je een strijker in zijn reet hebt.

daar kan ik zo kwaad van worden he:mad:
waarom doen ze dit?verveling tijdens de vakantie?:dunno:
dan ze een job zoeken:mad:

Als ik zoiets te weten kom, en ik heb geen vriendin/vrouw en geen kinderen en dus niets te verliezen, dan vallen er doden.

Vind ik echt zo laag, weerloze dieren/mensen pijnigen. Probably paar pubers die op school bij de zwakkere lichting horen en hier dus eventjes god willen spelen

Terug
Naar boven