AndroidHealthClinic

Beulen blazen kat op met bommetje in achterwerk

Elke dag een betonstrijker in hun reet laten ontploffen gvd

%$#@$%$#@lijers!!!!:mad::shoot:

ze moesten ze met hun ballen in een houtversnipperaar hangen:mad:

dan spoor je ook echt niet als je dat doet.

• Topic Starter Topic Starter
What the fok, ik kan me echt kwaad maken om dat soort mensen. Zulk soort mensen zou ik echt doodslaan als ik ze zoiets zie flikken.

Als straf moeten ze gewoon een dikke 3"salute in hun reet steken.

Als ik die kornuiten te grazen zou kunnen nemen zou ik het wel weten! 25 uur poesjes verzorgen in het dierenasiel lijkt me wel een gepaste straf voor deze zieke honden!!!

Wat is dat nou voor een p*ssy straf!?!
Gewoon 100 uur strontscheppen!! van zieke honden!!!

skinnie heel boos!:mad:
wat zou ik graag 1 minuut bij die gasten willen zijn.... denk dat ik ze verscheur..

Poesie auw.

Ze moeten eens sterretjes in hun sterretjes stoppen, wedden dat ze sterretjes zien!

Ik ben benieuwd wat er gebeurd als ik het in scene zet dat ik een kat opblaas met een strijker. Hier op dbb zou meer dan 90% me afmaken, ik denk dat dat nogal overdreven is. Als er iemand last heeft van een mocro dan doen ze ook niks en openen ze er alleen een topic over op dbb.

:gek: :shoot:

gewoon tuig van de richel

ben er ook een beetje bang voor, alleen niet ziek genoeg om dat soort fratsen uit te halen.

je bent precies net zo ziek, alleen heb je niet de ballen om het uit te voeren!

---------- Toegevoegd om 15:40 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:39 ----------

Als ik die kornuiten te grazen zou kunnen nemen zou ik het wel weten! 25 uur poesjes verzorgen in het dierenasiel lijkt me wel een gepaste straf voor deze zieke honden!!!

:ds:

---------- Toegevoegd om 15:42 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:40 ----------

:roflol:, :clap:, hoe zou mijn kloonaccount dan wel moeten noemen?

Beter stuur je hem even naar deze account want je hebt me nu wel nieuwschierig gemaakt..

ik denk dat hij doelt op je topic over die facebook-account, hoe is dat nu eigenlijk afgelopen?

je bent precies net zo ziek, alleen heb je niet de ballen om het uit te voeren!

---------- Toegevoegd om 15:40 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:39 ----------

:ds:

---------- Toegevoegd om 15:42 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:40 ----------

ik denk dat hij doelt op je topic over die facebook-account, hoe is dat nu eigenlijk afgelopen?
hij had het opgebiecht en kreeg de volle laag van dat wijf:roflol:

Terug
Naar boven