Melonz
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 312
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 98kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
hang niet de moraalridder uit je bent zelf gestoord (zie die pm op je kloonaccount)

hang niet de moraalridder uit je bent zelf gestoord (zie die pm op je kloonaccount)
,
, hoe zou mijn kloonaccount dan wel moeten noemen? ze moesten ze met hun ballen in een houtversnipperaar hangen![]()
Dat is ook wel een goede.Als ik die kornuiten te grazen zou kunnen nemen zou ik het wel weten! 25 uur poesjes verzorgen in het dierenasiel lijkt me wel een gepaste straf voor deze zieke honden!!!
Dit.
Passende straf is gewoon hetzelfde bij hun doen.

ben er ook een beetje bang voor, alleen niet ziek genoeg om dat soort fratsen uit te halen.
Als ik die kornuiten te grazen zou kunnen nemen zou ik het wel weten! 25 uur poesjes verzorgen in het dierenasiel lijkt me wel een gepaste straf voor deze zieke honden!!!

,
, hoe zou mijn kloonaccount dan wel moeten noemen?
Beter stuur je hem even naar deze account want je hebt me nu wel nieuwschierig gemaakt..
hij had het opgebiecht en kreeg de volle laag van dat wijfje bent precies net zo ziek, alleen heb je niet de ballen om het uit te voeren!
---------- Toegevoegd om 15:40 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:39 ----------
---------- Toegevoegd om 15:42 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:40 ----------
ik denk dat hij doelt op je topic over die facebook-account, hoe is dat nu eigenlijk afgelopen?