BramHoogkamer
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 1
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
verveling tijdens de vakantie... denk het niet , hou het maar op een zieke geestdaar kan ik zo kwaad van worden he
waarom doen ze dit?verveling tijdens de vakantie?
dan ze een job zoeken![]()

verveling tijdens de vakantie... denk het niet , hou het maar op een zieke geest![]()

zieke mensen op deze aardkloot ! en toch schoot ik in de lach toen ik het las.
ben er ook een beetje bang voor, alleen niet ziek genoeg om dat soort fratsen uit te halen.

nee dat snap iker lopen helaas idd meer gekken rond dan dat er vast zitten
heb vorig jaar zelf van dit soort gevallen een Ami (vermissingsreportage + sectie) moeten maken bij de dierenambulance.. raak er nooit aan gewend![]()
, ik zal er ook niet minder om slapen, maar soms hoop ik wel dat ik zoon groepje tegenkom eigenlijk kan je er iig gelijk flink op los rossen 
zieke mensen op deze aardkloot ! en toch schoot ik in de lach toen ik het las.
nee dat snap ik, ik zal er ook niet minder om slapen, maar soms hoop ik wel dat ik zoon groepje tegenkom eigenlijk kan je er iig gelijk flink op los rossen
![]()

toch zijn er jongelui die zich vervelen tijdens de vakantie,begrijp dat niet,nooit last van gehad vroeger,en toen hadden we geen internet en gsm edverveling tijdens de vakantie... denk het niet , hou het maar op een zieke geest![]()