AndroidHealthClinic

Beveiligde emailhost die wél FF-vriendelijk is

El Comandante

Massive Warrior
Waardering
13
Ik heb een paar keer geprobeerd om met FireFox een account te openen bij bijvoorbeeld Hushmail maar telkens loopt m'n scherm vast. Het schijnt dat dit soort sites niks op hebben met FireFox...?

Weet iemand een secured emailprovider die wel FF vriendelijk is?

Hushmail is wel FF vriendelijk, ik heb net in FireFox 1.06, een nieuwe hushmail account aangemaakt ( wat heb je trouwens aan 2 mb??)

controleer je instellingen, kijk of je Java aan hebt staan ( nieuwste versie!), en probeer t opnieuw!

suc6:D ;)

• Topic Starter Topic Starter
klusmier zei:
Hushmail is wel FF vriendelijk, ik heb net in FireFox 1.06, een nieuwe hushmail account aangemaakt ( wat heb je trouwens aan 2 mb??)

controleer je instellingen, kijk of je Java aan hebt staan ( nieuwste versie!), en probeer t opnieuw!

suc6:D ;)

Ik ben benieuwd...ga het vanavond proberen op m'n lappie!

Ik heb liever 1 van de officiele serieuze beveiligde webmail-sites! :D

Vervelende is dat je de Hushengine moet installeren, dat kan dus niet zomaar op een PC op je werk en verder liet mijn laptop het niet toe nadat ik de engine geinstalled had.
Driemaal k*t dus.

Mja dat zijn er 2 de rest zijn bedrijven die software leveren enzo...

probeer anders eens:

mailvault.com
cyber-rights.net

:thumbs:

Mailvault klinkt wel lekker.

Edit: Shit, Mailvault werkt met Public PGP keys, da's niet echt gebruikersvriendelijk...

Misschien een tip:

Je kan via MSN gesprekken encrypten. Tooltjes zoals SimpLite zorgt daarvoor. (Aan beide kanten installeren.)

Terug
Naar boven