XXL Nutrition

Bevroren AAS

Jacko

Cool Novice
Waardering
1
Ik bewaar mijn AAS in de kelder omdat dat ongeveer evenaart met temperatuur van de koelkast.
Aangezien ik nu in een lange off periode zit, heb ik eigenlijk helemaal niet meer gedacht aan mijn aas en de koude vrieskoude, waardoor de kelder volgens mij af en toe onder de 0 graden piekte.

Onder andere winstrol, sustanon, boldenone en deca liggen in de kelder.
Zijn deze (moesten ze aan lichte vrieskou zijn onderworpen) volledig waardeloos?
Zijn degene op waterbasis niets meer waard (winstrol) en die op oliebasis wel?

kan iemand mij hier wat meer over uitleggen... en hopelijk beweren dat ik mijn 'voorraad' niet hoef weg te gooien...

grtz

volgens mij hoef je het niet weg te gooien
wel een kans dat bepaalde opgeloste stoffen gekristaliseert zijn
neem aan dat je die gewoon kan verwarmen en weer oplossen

Ik bewaar mijn AAS in de kelder omdat dat ongeveer evenaart met temperatuur van de koelkast.
Aangezien ik nu in een lange off periode zit, heb ik eigenlijk helemaal niet meer gedacht aan mijn aas en de koude vrieskoude, waardoor de kelder volgens mij af en toe onder de 0 graden piekte.

Onder andere winstrol, sustanon, boldenone en deca liggen in de kelder.
Zijn deze (moesten ze aan lichte vrieskou zijn onderworpen) volledig waardeloos?
Zijn degene op waterbasis niets meer waard (winstrol) en die op oliebasis wel?

kan iemand mij hier wat meer over uitleggen... en hopelijk beweren dat ik mijn 'voorraad' niet hoef weg te gooien...

grtz
tja...heb je niets meer aan...maar uhhh...ik kan het wel netjes voor je opruimen...stuur maar op!!!:engel:

Niet erg slim kerel. Altijd op kamertemp houden. Ikzelf zou niets nemen wat bevroren geweest is

Insuline mag niet meer gebruikt worden als het bevroren is geweest, das ik vermoed dat andere hormonen er ook last van hebben dat ze beschadigen als ze bevriezen (de waterkristallen zullen de moleculen wel kapot maken of zo)

Een kelder gaat onder normale omstandigheden niet zomaar onder 0. Dan moet het wel heel flink vriezen. Olie AS zal niets mis mee zijn, winstrol durf ik niet te zeggen, maar vermoed dat die eigenlijk ook nog good to go is.

Een kelder gaat onder normale omstandigheden niet zomaar onder 0. Dan moet het wel heel flink vriezen. Olie AS zal niets mis mee zijn, winstrol durf ik niet te zeggen, maar vermoed dat die eigenlijk ook nog good to go is.

Onderbouw ff ben nl wel erg benieuwd

Tja ben ik ook wel nieuwsgierig naar aangezien de warmte die in het huis is van de verwarming die stijgt omhoog. En volgens mij heeft het de afgelopen tijd flink gevroren?

Dikke BS dus...:D

Onderbouw ff ben nl wel erg benieuwd

Tja ben ik ook wel nieuwsgierig naar aangezien de warmte die in het huis is van de verwarming die stijgt omhoog. En volgens mij heeft het de afgelopen tijd flink gevroren?

Dikke BS dus...:D

Niet echt zo'n grote bullshit...

Het vriest wel degelijk aan de grond, maar vanaf bepaalde diepte (zo'n 10-20 cm dacht ik) gaat de temperatuur nooit onder nul. En al helemaal niet in onze regionen...

Maar alles is wat afhankelijk van hoe de kelder gebouwd is natuurlijk (poort, deuren, isolatie, diepte...)
Bij mezelf staat alles van drank, food, ... ed in de kelder (ondergronds) en is nog nooit iets bevroren... ook niet tijdens deze winter.

Als er gezegd wordt dat het bevroren is geloof ik dat best. Maar uitspraken van 'kan je gewoon gebruiken'' terwijl er een minimum temp op de verpakking van regulieren middel staat.

Dus aan een uitspraak heb ik niets,wil dat wel eens onderbouwd zien

Doorgaans vriest het niet in een kelder, zelfs niet in een kruipruimte.
Anders zouden je waterleidingen ook bevriezen. Dus je kelder moet wel vrezelijk
slecht zijn wil het daar gevroren hebben.

---------- Toegevoegd om 09:31 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:30 ----------

Als je cker weet dat et spul bevroren is geweest ga ik met Kriel mee.

Lijkt me ook niet dat het vriest in je kelder, tenzij je de ramen openzet of de kelder heel erg slecht gebouwd is. Normaal blijft de temperatuur in een kelder relatief stabiel het hele jaar door.

Veel gasten laten het in de auto liggen....

In een kelder vriest het niet... In een auto zou het wel kunnen vriezen. Er zit toch weleens ijs aan de binnenkant tegen de voorruit van de auto als je 's ochtends instapt

damn goede ruimtes die kelders dan voor diverse doeleinden:D

Doorgaans vriest het niet in een kelder, zelfs niet in een kruipruimte.
Anders zouden je waterleidingen ook bevriezen. Dus je kelder moet wel vrezelijk
slecht zijn wil het daar gevroren hebben.

---------- Toegevoegd om 09:31 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:30 ----------

Als je cker weet dat et spul bevroren is geweest ga ik met Kriel mee.

Gebeurt soms ook wel. (geinig genoeg bij goed geïsoleerde huizen omdat de buizen buiten de isolatie om lopen)

Een kelder kan zeker (plaatselijk) onder nul komen. Als het zwaar aan de grond vriest (-10/-15 gr) en je hebt een aantal flinke ventilatie openingen of zelfs een raam die open staat dan zakt die kou zo je kelder in.

hahaha wat een discussie weer..

"Kan het vriezen in een kelder?"

jaging hierom of gear na bevriezing gebruikt kan worden....eindigd met ja of nee je waterleiding kan idd in de kelder bevriezen...............

Terug
Naar boven