Dat heet dementie in een andere dimensie.fags.. leer drinken!!
als ik drink dan ben ik zo dronken dat ik niet eens meer weet hoe ik een pc moet opstarten...lol

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat heet dementie in een andere dimensie.fags.. leer drinken!!
als ik drink dan ben ik zo dronken dat ik niet eens meer weet hoe ik een pc moet opstarten...lol

Ben je met vrienden aan het zuipen: "WACHTTT!!!! dit moet ik gewoon op DBB posten!! moment."

c'mon.. ach als je maar plezier heb gehad. Gisteravond was de laatste keer in mijn woonplaats stappen. ^*%^muziek^en %^&$volk. Voel je je zo bejaard. Herinner me de laatste keer dronken niet meer. Denk maand of 5 geleden min. Tegenwoordig 2 wijn/bier met uitgaan en het is ff genoeg hehe. Ook zonde van het geld en zonde van de koppijn. Hoeveel was er nou vannacht gescoord?Age: 20c'mon.. ach als je maar plezier heb gehad. Gisteravond was de laatste keer in mijn woonplaats stappen. ^*%^muziek^en %^&$volk. Voel je je zo bejaard. Herinner me de laatste keer dronken niet meer. Denk maand of 5 geleden min. Tegenwoordig 2 wijn/bier met uitgaan en het is ff genoeg hehe. Ook zonde van het geld en zonde van de koppijn. Hoeveel was er nou vannacht gescoord?

Haha fosiele.
Ik heb 2 maanden niet gezopen, dan ben je best snel bezope als baco's half om half doet.
Maarja nu het verhaal.
Ik heb op het oog wel een een leuk meisje gescoord. Maar ja naar een beetje geile zoene enzo, had ik der naam maar gevraagd. Want die wist ik niet. Toen vertelde ze ook dat ze bijna 17 was. Dat viel gelukkig nog mee. Want het meeste wat in renesse loopt is 15/16.
Op een gevemoment merkte ik wel dat ze zwaar bezope was. Maarja dat was ik ook. Toen nam ze mij mee naar de wc.
Ik ga nu weer veder pitte, ik kwam er alleen ff uit om te eten.
dus je mocht mee om te kijken hoe zij haar ingewanden er uit aan het kotsen was ook lekker ja...

haha ik snap je al kereltje... Je zit nu uit met massief (lekker met twee thuis op de bank, gezellig zeg) en gaat nu overal samen wat lopen b**chen zoals in mn profiel?
Maak er nog een gezellige avond van fags, leef je maar eens goed uit op mn profiel, wie weet lig ik er van wakkerEn als je dan toch zelf geen chickje flink onder je leeftijd kan palen heb je elkaar toch nog lekker?
![]()

O ja BoTo je zal geen berichten meer krijgen op DBB hoor schatje, dit is namelijk mijn laatste post op dit belachelijke forum. Je hoeft je profiel dus niet meer iedere minuut te checken om te kijken of je nog wat aandacht hebt gehad.