MuscleMeat

Bezopen ja of nee. Doe je verhaal hier :):)

Ja! ik hossel enkel 20+

ik ben een beetje dronken.. maarja! iedere dag een andere appel is een banaan zonder zorgen ;) net zoals een peer dat zoveel wortels leverd dat het geschij niet verder dan drie meter aan afval produceerd... beste wensen!

Wederom een weekend zonder bier. Je weet zelluf.

Arnold says don't drink and do BB.

• Topic Starter Topic Starter
Haha fosiele.

Ik heb 2 maanden niet gezopen, dan ben je best snel bezope als baco's half om half doet.

Maarja nu het verhaal.

Ik heb op het oog wel een een leuk meisje gescoord. Maar ja naar een beetje geile zoene enzo, had ik der naam maar gevraagd. Want die wist ik niet. Toen vertelde ze ook dat ze bijna 17 was. Dat viel gelukkig nog mee. Want het meeste wat in renesse loopt is 15/16.
Op een gevemoment merkte ik wel dat ze zwaar bezope was. Maarja dat was ik ook. Toen nam ze mij mee naar de wc.:D

Ik ga nu weer veder pitte, ik kwam er alleen ff uit om te eten.

Ik ruik pedobear aan komen.

****in' on the WC! gewoon because it kan.

Op de WC :roflol:

• Topic Starter Topic Starter
Ja buite was het best koud man

:roflol: c'mon.. ach als je maar plezier heb gehad. Gisteravond was de laatste keer in mijn woonplaats stappen. ^*%^muziek^en %^&$volk. Voel je je zo bejaard. Herinner me de laatste keer dronken niet meer. Denk maand of 5 geleden min. Tegenwoordig 2 wijn/bier met uitgaan en het is ff genoeg hehe. Ook zonde van het geld en zonde van de koppijn. Hoeveel was er nou vannacht gescoord?

:roflol: c'mon.. ach als je maar plezier heb gehad. Gisteravond was de laatste keer in mijn woonplaats stappen. ^*%^muziek^en %^&$volk. Voel je je zo bejaard. Herinner me de laatste keer dronken niet meer. Denk maand of 5 geleden min. Tegenwoordig 2 wijn/bier met uitgaan en het is ff genoeg hehe. Ook zonde van het geld en zonde van de koppijn. Hoeveel was er nou vannacht gescoord?
Is de aftakeling nu al begonnen?

Haha fosiele.

Ik heb 2 maanden niet gezopen, dan ben je best snel bezope als baco's half om half doet.

Maarja nu het verhaal.

Ik heb op het oog wel een een leuk meisje gescoord. Maar ja naar een beetje geile zoene enzo, had ik der naam maar gevraagd. Want die wist ik niet. Toen vertelde ze ook dat ze bijna 17 was. Dat viel gelukkig nog mee. Want het meeste wat in renesse loopt is 15/16.
Op een gevemoment merkte ik wel dat ze zwaar bezope was. Maarja dat was ik ook. Toen nam ze mij mee naar de wc.:D

Ik ga nu weer veder pitte, ik kwam er alleen ff uit om te eten.

dus je mocht mee om te kijken hoe zij haar ingewanden er uit aan het kotsen was ook lekker ja...

trots op je 16jarige verovering :roflol:

Hahaha, "buiten was het koud"? Misschien had je d'r mee naar huis moeten nemen. Dan heb je tenminste propere coïtus.

haha ik snap je al kereltje... Je zit nu uit met massief (lekker met twee thuis op de bank, gezellig zeg :gay:) en gaat nu overal samen wat lopen b**chen zoals in mn profiel?

Maak er nog een gezellige avond van fags, leef je maar eens goed uit op mn profiel, wie weet lig ik er van wakker :roflol: En als je dan toch zelf geen chickje flink onder je leeftijd kan palen heb je elkaar toch nog lekker? ;)

:roflol:

Ja jongens we zaten gewoon te gamen en te zuipen en ook DBB stond open dusja....!!!!!!! Maar uiteindelijk heb ik er 2 chicks aan overgehouden, 1 stuurde net een smsje dat ze snel wat wil gaan drinken en de ander ga k zo even toevoegen op msn. Zometeen komt er nog een ander meisje langs waar ik een beetje mee ga chillen en volgende week ga ik met nog een ander meisje ook wat drinken. Vraag aan hun maar of ik gay ben, BoTo achterlijke aap.

O ja BoTo je zal geen berichten meer krijgen op DBB hoor schatje, dit is namelijk mijn laatste post op dit belachelijke forum. Je hoeft je profiel dus niet meer iedere minuut te checken om te kijken of je nog wat aandacht hebt gehad.

Kusjes :evilnana:

O ja BoTo je zal geen berichten meer krijgen op DBB hoor schatje, dit is namelijk mijn laatste post op dit belachelijke forum. Je hoeft je profiel dus niet meer iedere minuut te checken om te kijken of je nog wat aandacht hebt gehad.

Ik dacht dat je zou vertrekken... maar wel nog steeds online zijn. :(

Dit topic is fake.

Terug
Naar boven