AndroidHealthClinic

Bezopen ja of nee. Doe je verhaal hier :):)

eerst plantage, daarna petty, het was eindelijk eens een keer niet zo heel druk:) was een mooie avond, waarom voelde jij je een bejaarde dan?
omdat die meiden daar niet aan de minimum leeftijd voldoen dacht ik zo haha. Maar maakt niet uit, plein is alleen leuk met een hoop drank. Waarsch. heb ik je wel gezien heb je foto's in je log dat ik je kan herkennen?

donderdag was ik echt wasted. zou even wat gaan dirnken met een maatje van me, eindigde in me stamkroeg tot sluitingstijd en daarna nog kroegentocht..

gkha me bed ine heeehe
damn
watt en fakcing goeie vavnd:)

pf
ffowater drinke maareeehehe

heel me bureaustoel ondergekotst na die post, die heb ik weggegooid
vrijdag echt doodziek, zaterdag nog steeds niet helemaal oké hehe

donderdag was ik echt wasted. zou even wat gaan dirnken met een maatje van me, eindigde in me stamkroeg tot sluitingstijd en daarna nog kroegentocht..

heel me bureaustoel ondergekotst na die post, die heb ik weggegooid
vrijdag echt doodziek, zaterdag nog steeds niet helemaal oké hehe

:roflol: hahahah heerlijk is dat he.

Naah het was wel echt prachtig avondje. Deden allemaal drankspelletjes, ik won ze elke keer, dus kreeg elke keer shotjes. contro, sambuca, absinth, strohrum.

Had hiervoor echt al heeel lang niks gedronken, dus het kwam nog eens hard aan hehe.

Naah het was wel echt prachtig avondje. Deden allemaal drankspelletjes, ik won ze elke keer, dus kreeg elke keer shotjes. contro, sambuca, absinth, strohrum.

Had hiervoor echt al heeel lang niks gedronken, dus het kwam nog eens hard aan hehe.

je won niet! je verloor steeds! :roflol:
achja spelletjes zijn altijd leuk.

Terug
Naar boven