Fitness Seller

Bezopen ja of nee. Doe je verhaal hier :):)

Ik geloof eerlijk gezegd vrij weinig van dit topic... Wie gaat er nou in godsnaam posten op een bodybuilding forum als die gezellig met ze vrienden aan t zuipen is? Vervolgens is die om 10uur sochtends wakker om ''alleen'' even wat te eten, maar toch zit hij hier alweer te posten. En dan nog de grootheidswaanzin dat hij even een chick heeft genomen op de WC in een discotheek/kroeg.Ik vraag me toch af hoe je dat doet als je de overvolle wc's altijd ziet in discotheken en kroegen. Maar ja ik zal er dan wel een vreemde kijk op hebben.

• Topic Starter Topic Starter
Ik spreek de waarheid.

+1 gelul, onmogelijk om een chick te nken op de wc, niet alleen vanwege de drukte, maar het vinden van een chick die dit wil is nog moeilijker.

Stakkers met praatjes.

+1 gelul, onmogelijk om een chick te nken op de wc, niet alleen vanwege de drukte, maar het vinden van een chick die dit wil is nog moeilijker.

Stakkers met praatjes.

Laten we neit overdrijven Arnoldje. Zo'n chick vinden in de gemiddelde breezer bar/club is makkelijker dan je denkt.

Ik geloof eerlijk gezegd vrij weinig van dit topic... Wie gaat er nou in godsnaam posten op een bodybuilding forum als die gezellig met ze vrienden aan t zuipen is? Vervolgens is die om 10uur sochtends wakker om ''alleen'' even wat te eten, maar toch zit hij hier alweer te posten. En dan nog de grootheidswaanzin dat hij even een chick heeft genomen op de WC in een discotheek/kroeg.Ik vraag me toch af hoe je dat doet als je de overvolle wc's altijd ziet in discotheken en kroegen. Maar ja ik zal er dan wel een vreemde kijk op hebben.

Haha idd.

leerdammer.jpg

Hahaha sorry man ze bestaan echt die vrouwtjes. En in een vrouwe wc genoeg place bro.

Jullie zijn zeker jaloers.

Play on playah

Stakkers met praatjes.

Jij bent by the way gewoon stiekem een marokaan met je grote praatjes

Massief was gewoon verkleed als vrouw :D

idd vrij sneu :roflol:

fake as hell!

...ok ze was dus dronken...het lag dus niet aan jou...had elke gozer kunnen zijn.

:cool:

:roflol: c'mon.. ach als je maar plezier heb gehad. Gisteravond was de laatste keer in mijn woonplaats stappen. ^*%^muziek^en %^&$volk. Voel je je zo bejaard. Herinner me de laatste keer dronken niet meer. Denk maand of 5 geleden min. Tegenwoordig 2 wijn/bier met uitgaan en het is ff genoeg hehe. Ook zonde van het geld en zonde van de koppijn. Hoeveel was er nou vannacht gescoord?

ben gister ook weer eens na lange tijd wezen stappen in jouw woonplaats, was erg gezellig en erg dronken:) waar ben je geweest?

Ik drink en rook niet :p

Terug
Naar boven