XXL Nutrition

BF aanpakken

Bezoekers in dit topic

Damian Freece

Novice
Lid geworden
4 mrt 2016
Berichten
11
Waardering
0
Lengte
2m08
Massa
105kg
Vetpercentage
12%
Hallo kenners!

Ik ben in de strijd tegen de overtollige kilo's in een bepaalde nul-progressie zone belandt. Erg irritant.
Ben in 2 jaar ruim 35 kilo afgevallen. Mijn lengte is 208cm en weeg momenteel 105kg. Mijn BF is 12% maar wil zo graag droger en strakker uitzien. Dit laatste blijft maar een uitdaging. Het resultaat is 5 maanden hetzelfde.

Ik blijf hangen!

Eetgewoonte:
Mijn voedingsbehoefte is erg duidelijk. Berekening is gemaakt op basis van vetvrije massa, gemeten op 5 verschillende locaties (huidplooien). Altijd gemeten op dezelfde tijdstip en een vaste dag van de maand.

Mijn behoefte zou moeten zijn: 2167kcal p/d. Ik zorg dat ik er iedere dag 300 tot 350 onder blijf zitten. Mijn verdeling vet/eiwitten/carbs zijn; 30%/50%/20%. Ik kijk er zeer streng naar en ben zeer consistent. Het eten bestaat veelal uit vers en biologisch eten. Vooral veel groenten. Als ik al fruit eet, dan is het vaak avocado om de vetten. Naar mijn idee best bewust bezig. Ik weet echt wat ik binnen krijg.

Trainingsschema:
Ik train 4 x in de week (hiit). Ik daag mn spiergroepen goed uit in combinatie met afwisseling zodat er geen moment van vaste routine ontstaat. Ik wissel zelfs om de week de trainingsdagen om dezelfde reden. Daarnaast volg ik 3 x in de week zeer intensief MMA lessen.

Wordt er tamelijk gefrustreerd van en ben zelfs in staat om "hulpmiddelen" te gebruiken.
Graag jullie hulp/tips/visie.

Thanks!!
 
Behoefte 2167 Kcal per dag. Kun je iets specifieker zijn ?
Of je stats kloppen niet, of je Kcal behoefte klopt niet.

Of je zit mijns inziens wel in een erg desastreus deficit.
__________________________________________________

Doe je buiten je hiit en mma ook aan krachttraining ?
 
Behoefte 2167 Kcal per dag. Kun je iets specifieker zijn ?
Of je stats kloppen niet, of je Kcal behoefte klopt niet.

Of je zit mijns inziens wel in een erg desastreus deficit.
__________________________________________________

Doe je buiten je hiit en mma ook aan krachttraining ?

Hahaha, jaaa ik lees het net maar het moet 4167 Kcal zijn. Vvm = 92kg. Hoe langzaam ik ook typ, ik blijf dyslectisch.
Ja tijdens MMA doen we 30 minuten aan krachttraining. Doe dit nu ong. 2 jaar.
 
Als mensen lager dan 10% gaan dan is het meestal praktisch om een vorm van carbcycle carbcycle te gebruiken. Zo kun je toch een afdoende tekort creëren en hou je toch voldoende over om zo goed mogelijk te trainen.
 
Als mensen lager dan 10% gaan dan is het meestal praktisch om een vorm van carbcycle carbcycle te gebruiken. Zo kun je toch een afdoende tekort creëren en hou je toch voldoende over om zo goed mogelijk te trainen.
Mee eens, vandaar dat ik bewust nog binnen de 10% zit (300 tot 350Kcal lager dan behoefte). Blijf me sterk en fit voelen. Thanks voor de info
 
Based op je ava i'm mirin
 
Dagelijks onderhoud nog iets meer verlagen?
 
Back
Naar boven