AndroidHealthClinic

bicep oefening

r o b i n

Cool Novice
Waardering
1
Massa
85kg
Sorry voor de rare titel maar weet ff niet hoe ik de oefening moet noemen:p

Ik zag in de fitness mensen de volgende oefening doen:

bicep: dumbbell hamer, maar dan met heel veel setjes achter elkaar: 6x14,6x12,6x10,6x8,8x6,10x4 kg. en dit 2 a 3 keer.

Zou deze oefening goed werken voor massa?, of is dit om droog te worden?
Of is het wel goed om 1 keer in de 8 weken te doen?

doe daar maar niet aan mee

superset piramide. Dat is alleen om vlak voordat je naar de kroeg of disco gaat om een grote pomp te verkrijgen zodat je armen dikker lijken voor de chickies. de volgende dag zijn ze weer gewoon dun.

oppompen die handel.

Ik doe dit soms van zwaar naar licht en terug naar zwaar of je kan dit ook omgekeerd doen.

• Topic Starter Topic Starter
Maak je der ook massa mee aan als je die oefening regelmatig doet, of is het alleen om op te pompen? en dit kan je toch eigenlijk voor meerdere spiergroepen doen?

dat weet niemand. maar ik denk dat je beter gewoon 5 setjes van 9 reps kunt doen moet voldoende rust ertussen. 1,5 keer per week.

Maak je der ook massa mee aan als je die oefening regelmatig doet, of is het alleen om op te pompen? en dit kan je toch eigenlijk voor meerdere spiergroepen doen?

dat is meer een schok training, als je dit consequent toepast ga je zeker geen massa winnen.

gebruik het eens als je training stagneert mbt je biceps maar niet meer dan dat.

da's de ouderwetse manier om droog te worden...
allang achterhaald .... ;)

Hammercurl is niet specifiek een bicepsoefening, target de Brachioradialis (onderarm)
Die reageert in tegenstelling tot biceps goed op lage reps met zwaar gewicht.

verder wat wienand en barbellman zeggen

misschien een domme vraag

de omtrek van mijn opgespannen rechterbiceps is 29 cm en van mijn opgespannen linkerbiceps is het 27 cm...en ik ben 24 jaar

is dat gelijk de meeste twintigers of ben ik zwakker dan de meeste andere jongens die in de 20 zijn?

je bent al in feb 2006 geregistreed rastaman. waarom train je niet?

toen ik begon met trainen waren me biceps al 33.

ja ik ben 24 en ik heb een omtrek van 42 cm, maar denk da dit ongeveer het gemiddelde is

dat is meer een schok training, als je dit consequent toepast ga je zeker geen massa winnen.
Nochthans traint Rashid Shabazz toch zen biceps enkel met Hammer curls(int offseason)?

zijn schema, gewicht van de dumbbells:
10 * 40 kg
20 * 35 kg
30 * 30 kg
40 * 25 kg
50 * 20 kg

toevallig laatst in de FLEX gelezen
DSCF0037.jpg

Terug
Naar boven