AndroidHealthClinic

biceps en triceps

laidback

Novice
Waardering
0
Hallo,
Weet iemand misschien hoe ik sterkere biceps en triceps krijg, ik heb zojuist na het trainen mijn armen gemeten en dit zijn de maten:

Links:
27cm ontspannen
30cm gespannen

Rechts:
27cm ontspannen
31cm gespannen

Verder gebruik ik gewoon een dumbbell van ongeveer 10 kilo (8 kilo aan gewichten en de dumbbell weegt ook al gauw een kilo of 2). Verder doe ik 5 sets van 15 herhalingen per arm.

Voor de triceps hou ik een dumbbell van 6 kg achter mijn rug en trek ik de dumbbell omhoog, dit doe ik 5 keer per arm.

Alvast bedankt
Groet,
Patrick

eten!!

Hoe ziet je benen schema er uit? Ben ik benieuwd naar ;)

heb het idee dat je alleen armen traint, thuis met een dumbbell.

Je zult toch echt je hele lichaam moeten gaan trainen wil je indrukwekkende armen krijgen!

Laat eerst maar eens je schema zien en kom dan nog maar eens terug met je vraag!

Wat versta je onder "sterkere biceps en triceps"??

Dat je meer gewicht kan nemen of dat ze toenemen in massa??

want van sets met 15 herhalingen.. zal de kracht niet extreem omhoog schieten,,;)

• Topic Starter Topic Starter
Smoothmold zei:
eten!!
Hoe ziet je benen schema er uit? Ben ik benieuwd naar ;)
Nou, beetje dik met een beetje vet eraan, omtrek is 42 cm :rolleyes:
Verder heb ik kleine kuiten met een omtrek van 26 cm

RubenSossa zei:
heb het idee dat je alleen armen traint, thuis met een dumbbell.
Je zult toch echt je hele lichaam moeten gaan trainen wil je indrukwekkende armen krijgen!
Laat eerst maar eens je schema zien en kom dan nog maar eens terug met je vraag!
Nou, ik train eigenlijk alleen de rug, buik, en de armen, that's it
Dit komt verder nog doordat ik 5 uur per week boks en ook nog naar school moet gaan en nog een bijbaantje heb naar een gym gaan zit er dus niet in!
Verder wordt er wel een nieuwe gym hier gebouwd waar ik wel heel zal gaan. Deze kost maar 14 euro per maand, fitnessfirst e.d. kosten al gauw zo'n 40 euro per maand, special sports zelfs 65!

tommieboy zei:
Wat versta je onder "sterkere biceps en triceps"??
Dat je meer gewicht kan nemen of dat ze toenemen in massa??
Nou, eigenlijk beide, zowel kracht als massa.

*Zippie* zei:
want van sets met 15 herhalingen.. zal de kracht niet extreem omhoog schieten,,;)
Hoeveel herhalingen adviseer jij dan? Je moet denken dat ik 16 ben en dus niet 10 sets van 30 herhalingen kan doen he ;)

Verder ben ik dus 16 en ben ook nog in de groei dus ik kan ook niet verwachten dat mijn spieren binnen 2 maanden 2 keer zo groot zijn

Nou, ik train eigenlijk alleen de rug, buik, en de armen, that's it
Dit komt verder nog doordat ik 5 uur per week boks en ook nog naar school moet gaan en nog een bijbaantje heb naar een gym gaan zit er dus niet in!
Verder wordt er wel een nieuwe gym hier gebouwd waar ik wel heel zal gaan. Deze kost maar 14 euro per maand, fitnessfirst e.d. kosten al gauw zo'n 40 euro per maand, special sports zelfs 65!

eerst heb je geen tijd, en dan kan je vervolgens wel omdat een nieuwe sportschool word gebouwd die goedkoper is?

Maar ik zou maar eens veel gaan lezen hier, vooral de stickys.

:roflol:

Ik zou maar eens zo'n beetje half het forum doorlezen, genoeg info te vinden.

laidback zei:
Hoeveel herhalingen adviseer jij dan? Je moet denken dat ik 16 ben en dus niet 10 sets van 30 herhalingen kan doen he ;)
Verder ben ik dus 16 en ben ook nog in de groei dus ik kan ook niet verwachten dat mijn spieren binnen 2 maanden 2 keer zo groot zijn

met zo'n instelling kom je er niet denk ik.. ???

Ga dadelijk als die nieuwe gym er is, maar eens lekker kijken.

Want voor 14 euro per maand. Kun je er nog wel een hoteltje bij pakken, zodat je 3 x per dag kunt. :D

Begin eens met alles 2 x per week een lekkere beurt te geven ! :hornyna:
En niet zo'n beurt !

Maak eens setjes van 3 x 15 .... die 15de rep moet je eigelijk niet meer kunnen maken.

doe voor elke lichaamsdeel maar eens 2 oefeningen en bouw dit later maar eens uit !

En inderdaad veel eiwitten; en veel; vlees,brinta,musli,melk,pap,yogert,vis etc...

Eten, vaker trainen, meer trainen, veel lezen.
Hierop kan je niet eenvoudig een antwoord geven.

Terug
Naar boven