Horseman14
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 86
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 92kg
Juist niet,
Doordat ze zo overbelast zijn zal je juist alles op je rug pakken, en zal je niks kunnen cheaten met je biceps
Cheaten met je biceps
Ben je wel wijs?Rugtraining heeft biceps nodig en doordat je je biceps daarbij veel gebruikt heb je ook geen aparte biceps oefeningen nodig als je dat niet zou willen(tenzij je graag hele grote guns wilt hebben natuurlijk
)---------- Toegevoegd om 14:39 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:37 ----------
Zeker niet waar,
Gasten als jou zitten alleen maar op DBB en nemen maar gewoon alles aan wat er gezegd wordt van amateurs.
Die mensen die hier zitten en echt groot zijn delen meestal de kennis die zij hebben niet met iedereen.
maar zoek het maar zelf uit : )
Ik heb respect voor jouw mensenkennis!
1 post en je weet hoe ik in elkaar zit...
Dat weet mijn vriendin na 8 jaar nog niet eens....effe dimmen dus.
Ik zit op dit forum om anderen advies te geven...met kennis die ik heb opgedaan door studies en boeken te lezen...niet (alleen) door posts van anderen na te praten.
Maar goed, doe jij maar lekker eerst biceps jochie!
---------- Toegevoegd om 14:41 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:39 ----------
Edit: mijn ervaring is juist dat bijna iedereen op dit forum graag kennis en ervaringen deelt. Dat meningen hierbij verschillen is normaal. Snap dus niet waar jij de opmerking vandaan haalt dat 'alle groten hun informatie niet delen'...bullshit!

echt vele kilo,s lichter 
.