AndroidHealthClinic

biceps verschil bij armen

bruceke91

Novice
Waardering
0
Lengte
1m75
Massa
72kg
Geachte lezer
Ik heb een probleem met mijn biceps;
aan mijn linker arm is mijn biceps meer zichtbaar dan aan rechterarm.
Als ik een oefening doe met mijn linkse biceps dan heb ik heel erge spierpijn de volgende dag en bij mijn rechterkant heb ik dan geen spierpijn.

Hebben jullie advies om mijn spieren meer zichtbaar te maken en om geen verschil te voelen met het trainen,zo dat ik met ze alle twee evenveel oefeningen kan doen.

alvast bedankt!

Met dumbbells beide armen zelfde gewicht en herhalingen.

• Topic Starter Topic Starter
1 probleem ik kan niet evenveel herhalingen doen (met de zelfde gewichten)met 1 arm want de volgende dag ga ik dood van de spierpijn

eerst de zwakke hand pakken,
wil je daar byvoorbeeld setjes pakken, van 4 x 8,
pak dan eerst je zwakke hand, stel dat je er dan maar 6 haalt,
moet je met je andere hand er ook maar 6 doen,

en anders fappen, met je zwakke hand.

had ik in het begin ook, maar bij mij is het alweer aardig rechtgetrokken..:o

Beide armen idd trainen met het zelfde gewicht

Laatst bewerkt:
Denk er ook eens aan wanneer je iets oppakt, schooltas, gewichten enz dat je het ipv met je goede arm met de slechte te doen

oke bedankt !!!voor de reacties !

Is best logisch.. met DB rows bijvoorbeeld konk nie t zelfde gewicht pakken aangezien ik minder sterke grip had in me linker hand...
Weetje watk toen deed.. Barbell rows.

Ga gewoon meer barbell / cable curls doen

En hoe komt dan dat bij mijn zwakkere arm meer biceps ziet dan bij mijn sterkere arm ?

En hoe komt dan dat bij mijn zwakkere arm meer biceps ziet dan bij mijn sterkere arm ?

Alles aan de linker kant is dan dunner! Waardoor je sneller de spieren ziet.
Maak een lijn van boven naar benenden van je lichaam en de ene kant is dunner dan de andere, De twee delen zijn nooit hetzelfde.

Denk er ook eens aan wanneer je iets oppakt, schooltas, gewichten enz dat je het ipv met je goede arm met de slechte te doen
Komt ook hierdoor.

Altijd je sets beginnen met je zwakke arm. Erg belangrijk. Heb zelf ook dat rechts veel meer ontwikkeld is.

Altijd je sets beginnen met je zwakke arm. Erg belangrijk. Heb zelf ook dat rechts veel meer ontwikkeld is.
bovenstaande is belangrijk. Vooral niet meer reps maken met je arm die beter is ontwikkeld ook al kan je daar meer mee.

Terug
Naar boven