syntax
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 11
- Lengte
- 1m75
- Massa
- 40kg
- Vetpercentage
- 1%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
als iedereen hier tog stoer gaat lope vertelle dat ze meer als 13 glaasjes opkennen :$ ik heb welis een hele fles jack daniesl in me 1tje op hahaha
als iedereen hier tog stoer gaat lope vertelle dat ze meer als 13 glaasjes opkennen :$ ik heb welis een hele fles jack daniesl in me 1tje op hahaha
Zo he. Volgens mij al op veel te jonge leeftijd aan je spelling te zien.als iedereen hier tog stoer gaat lope vertelle dat ze meer als 13 glaasjes opkennen :$ ik heb welis een hele fles jack daniesl in me 1tje op hahaha
1)Je spelling is k*tals iedereen hier tog stoer gaat lope vertelle dat ze meer als 13 glaasjes opkennen :$ ik heb welis een hele fles jack daniesl in me 1tje op hahaha
Ik heb wel eens een hele colafles leeggedronken, in mijn eentje!
Het was er zelfs een met prik, zo hardcore zijn de meeste mensen hier niet denk ik...![]()
Ik dronk voor mijn roa kuur echt heel veel iedere zaterdag, en ook altijd wat biertjes op de vrijdag. Kan prima, als is het natuurlijk niet aan te raden. Shakes voor het uitgaan etc. hebben wel nut, alcohol legt niet de eiwitsynthese volkomen plat, maar een degelijke dosis alcohol verlaagt de skeletspiereiwitsynthese tot iets van 60-65% na 24 uur en heeft met name impact op de spieren die veel fast-twitch vezels bevatten.
Ik ben wel geminderd met m'n bier, maja ipv dat neem 'k whiskey cola.. weet niet wat er nou beter is.
Ga in ieder geval niet meer uit op vrijdag of drink alleen water als ik dan wel ga, dus er is vooruitgang.
neem je in het weekend een biertje voor de training dan in plaats van een shake ?Ik bedoel niet de shakes maken met bier maar doordeweeks shakes en in het weekend bier.

Een varken is ook een beest jongeJe wordt er niet zo dik door![]()
Ik die het altijd hou bij whiskey/vodka kom veel beter bij in spiermassa en niet in vetmassa dan een vriend van me die bier drinkt en veel slechter in spiermassa en beter in vetmassa aankomt.
Ook al hebben we precies dezelfde lichaamsbouw..
Conclussie : Drink and Bier becoma a pig, drink Vodka and become a wolf

Maar een wolf loopt weg met de lekkerste chikies