MuscleMeat

Bier & shakes

• Topic Starter Topic Starter
Grappig om je eigen topic van 2 maanden geleden is terug te lezen^^
Ben nu wel een stukje wijzer(gelukkig).

Is het niet wat verstandiger om gewoon elke dag een paar te nemen? het lijkt me dat je lichaam er ook een beetje aan moet wennen. Hoeveel gebruiken jullie en hoeveel melk gooien jullie erbij? Bedankt voor reacties....

Is het niet wat verstandiger om gewoon elke dag een paar te nemen? het lijkt me dat je lichaam er ook een beetje aan moet wennen. Hoeveel gebruiken jullie en hoeveel melk gooien jullie erbij? Bedankt voor reacties....

Ja, elke dag paar biertjes erin gooien. :) Ik drink het zonder melk...

haha, ik bedoel eigelijk de shakes zelf. Als je bijv. druk bent met school waardoor je die week maar 1 keer kunt trainen, neem je dan wel elke dag 3 shakes of misschien meer of minder?

's Morgens neem ik hoe dan ook een shake.

Voor de rest maak ik proteine repen, maar dat is alleen maar op trainingsdagen of de dag erna. Dus een tweede 'vrije' dag, of meer, neem ik geen proteine reep.

haha, ik bedoel eigelijk de shakes zelf. Als je bijv. druk bent met school waardoor je die week maar 1 keer kunt trainen, neem je dan wel elke dag 3 shakes of misschien meer of minder?
ik zou er toch minstens 5 a 6 drinken dan dat je toch wat spieren krijgt zonder te trainen hé

Laatst bewerkt:
en nog steeds blijven we dat 'shakes zijn een wondermiddel/AS/medicijnachtigiets en hebben dus ook bijwerkingen en mag ik dit wel nemen en hoe dan wel niet oei oei oei laat ik maar weer snel van dit forum afgaan omdat ik geen stickies lees' zien.

/omg

shakes zijn gewoon ****ing eiwitten!!!

dus als je steak met frieten eet en er een pintje bij das net hetzelfde...

Train, eet deftig, shakes , whatever, just relax and enjoy

Terug
Naar boven