Fitness Seller

Bier, waarom zo populair?

Grappig, de zuipers die ik tegenkom staan meestal uren op een en dezelfde plek te schreeuwen en elkaar uit te lachen, terwijl ik me zalig vermaak met de chicks op de dansvloer :D

images (3).jpg

Niet alle mannen gaan uit met het doel om chicks te scoren;)

Bier is voor echte mannen, als je dat niet lekker vindt dan zou ik eerst maar eens naar jezelf kijken, niemand vond bier lekker de eerste paar keren dat ie het dronk.

Als je een week gewerkt hebt of iets dergelijks ofzo heb je gewoon geen trek in een baco of dergelijke, dan wil je gewoon een ijskoud blikje (ik prefereer blik) bier. Sterke drank is gewoon om lam van te worden, alleen een goeie whiskey vind ik er echt lekker aan.

Waar is de bier?

Grappig, de zuipers die ik tegenkom staan meestal uren op een en dezelfde plek te schreeuwen en elkaar uit te lachen, terwijl ik me zalig vermaak met de chicks op de dansvloer :D

inb4
images (3).jpg

Turken en chickies hosselen, buwhahahaha

Leuk, OP heeft een mening.

1. Ik vind bier lekker, vooral als je in 1x een halve glas wegzuipt, bevat ook een soort prik als bij frisdranken, vind het lekker.
2. Ik ben zelfverzekerder, durf zelfs te stappen naar de lekkerste mannen, openingszinnen gaan ook altijd lekkerder.

Leuk, OP heeft een mening.

1. Ik vind bier lekker, vooral als je in 1x een halve glas wegzuipt, bevat ook een soort prik als bij frisdranken, vind het lekker.
2. Ik ben zelfverzekerder, durf zelfs te stappen naar de lekkerste mannen, openingszinnen gaan ook altijd lekkerder.

:roflol:

Zoek op YouTube: Osdorp Posse- Bier en beluister het.

Dan weet je waarom je het moet drinken.

Toch niets beter dan een fris pintje bij warm zomerweer!

Maar ik prefereer wel Duvel eigenlijk ipv gewoon bier

bier is lekker, better recognise

Bij dit soort topics vraag ik me toch altijd af wat OP er nou mee hoopt te bereiken.

Drink het ook niet hoor, OP is not alone.

Toch niets beter dan een fris pintje bij warm zomerweer!

Maar ik prefereer wel Duvel eigenlijk ipv gewoon bier
Doe mij ook maar een Duvel, maarja tijdens het stappen gewoon pils natuurlijk.

Topic slaat nergens op verder.

Drink het ook niet hoor, OP is not alone.
Ik ken meer mensen die geen alcohol/bier drinken. Maar het is gewoon niet zo'n intelligente vraag.

Ten eerste is bier lekker, ten tweede is alcohol fijn tijdens het stappen.

Als pils dan het goedkoopste alcohol houdende drankje is drink ik dat met het stappen. Als flesjes Corona goedkoper waren dan een pilsje had ik dat wel gedronken.

Ik kan echt niet lekker los gaan zonder alcohol (doe (nog) geen drugs). Sowieso altijd de leukste verhalen/momenten met drank op.

het is de enige legale drug en mensen zijn f**gots

/thread

Bier drinken omdat er alcohol inzit vind ik maar raar, alsof je perse dronken moet worden?
Als je het lekker vind en het is goedkoop, why not.

Ik heb het vroeger gewoon nooit lekker gevonden dus nooit meer aangeraakt aangezien er altijd wel iets anders is.

Terug
Naar boven