Bier, waarom zo populair?
Wat is dat toch altijd met gasten die alleen maar over bier praten en bier drinken tijdens feesten of evenementen. Of altijd tijdens een gesprek komen met iets als '' vanavond lekkur zuipeee''
Ik word er echt gek van, mijn persoonlijke mening over bier:
Heb het 2 keer in mijn leven gedronken en ben tot de volgende
conclusies gekomen:
1. Ik vind dat het stinkt.
2. Ik vind het niet lekker.
3. Het is slecht voor je aesthetics.
4. Je word er rood van.
5. Ik heb geen behoefte aan drank en dat niet alleen tijdens feesten of uitgaan
6. Word aggresief van zuipers die je altijd maar bier in je handen proberen te schuiven
7. Wrm zou je naar een feest gaan en te zuipen als een gek zodat je je de volgende dag niets meer herinnert van het feest? wat is daar leuk aan?
8. Ik vind het irri om met een dronkenlap te staan praten, terwijl je weet dat hij toch niet luistert en de volgende ochtend weer vergeet.
9. Mijn ervaring met dronkenlappen is dat ze best aggresief zijn en dat is zoo triest en irritant.
Iedere keer wnr ik op een feest ben schuift iedereen maar bier naar mij toe of ze lopen met een stuk of 4 flesjes rond, like wtf?? Oprotten met die zooi, ik hoef het niet.
En word al helemaal gek van mensen die me dan raar aankijken wnr ik zeg, ''ik drink geen bier, het stinkt'' of '''Heb er geen behoefte aan, laat me met rust ik wil lekker dansen'' alsof je ****in bier nodig hebt om te kunnen feesten, geloof mij maar ik dans meer dan al die zuipers bij elkaar!
Kortom, geef mij maar een flesje water
!