MuscleMeat

Bier, waarom zo populair?

Heb je zand in je k*tje?

Waarom bier? Tis lekker, zeker met carnaval.

Bier drink je gewoon niet alleen voor de alcohol maar puur van de smaak kan ik ook genieten het hoort gewoon bij onze maatschappij en de cultuur. Ik geniet er dus lekker van

Ik zou het wel met je eens zijn dat alcohol als "drug" zijnde totaal niet interessant is en problemen brengt dan neem ik liever de nodige M of wat wiet

:nowai:

Alles geprobeerd, maar alcohol blijft mn drug of choise. En nog sociaal geaccepteerd ook.

Effe wat op bier gaan flamen zeg :roflol::roflol::roflol:

:nowai:

Alles geprobeerd, maar alcohol blijft mn drug of choise. En nog sociaal geaccepteerd ook.

Waarom dan? mensen worden er ongecontroleerd van en je snapt opgegeven moment niks meer. Het echte goede gevoel geeft het niet. Naar mijn mening hadden ze alcohol (losstaand van bier) allang mogen verbieden.

Waarom dan? mensen worden er ongecontroleerd van en je snapt opgegeven moment niks meer. Het echte goede gevoel geeft het niet. Naar mijn mening hadden ze alcohol (losstaand van bier) allang mogen verbieden.

Omdat ik op een gegeven moment niets meer snap en ongecontroleerd wordt. Verbieden? Wtf! Niet het goede gevoel? Voor mij wel!

Bier met carnaval hoort er gewoon bij niet dat ik drink maar dan nog

Jij hebt echt een kronkel in je harses.
Alchol verbieden whahahahaha. Het wordt op heel de wereld gedronken nerd.

Smerige shit. Drink het soms mee met mijn beta vrienden die zich op de een of andere manier verraden voelen als ik niet drink ? beta homos. Voor de rest drink ik nog liever een fristi dan die crap.

Laatst bewerkt:
Jij hebt echt een kronkel in je harses.
Alchol verbieden whahahahaha. Het wordt op heel de wereld gedronken nerd.

Ja oke hoe ik het nu zei klonk het een beetje raar. maar ik bedoel dat het raar is dat ze op alle andere drugs zo'n streng beleid voeren en alcohol niet.. das krom

Heb nix tegen alcohol, heb er zelf zat van geconsumeerd, en nog steeds af en toe met mate.
Maar denk dat de 'stoere alcohol talk' waar de TS het over heeft komt door zijn leeftijd.
Gaat vanzelf over bij de meeste mannen, worden vanzelf verstandiger.
Dat hoeft niet te betekenen dat ze minder gaan drinken, maar in ieder geval het meer drinken dan dat ze er over praten.
Blijven natuurlijk altijd wel van die macho's met het verstand van een puber die meer praten over drinken dan dat ze daadwerkelijk doen.
Vind ik altijd wel een beetje triest, als je op je 50+ nog moet bewijzen dat je zo kan 'zuipen'.

je bent gewoon een sukkel als je geen bier drinkt

Bier, waarom zo populair?

Wat is dat toch altijd met gasten die alleen maar over bier praten en bier drinken tijdens feesten of evenementen. Of altijd tijdens een gesprek komen met iets als '' vanavond lekkur zuipeee''

Ik word er echt gek van, mijn persoonlijke mening over bier:

Heb het 2 keer in mijn leven gedronken en ben tot de volgende
conclusies gekomen:

1. Ik vind dat het stinkt.
persoonlijke mening
2. Ik vind het niet lekker.
persoonlijke mening, ik vind het wel lekker
3. Het is slecht voor je aesthetics.
Neem ik voor lief, ben toch geen BB :)
4. Je word er rood van.
say what ? me no gingerbro
5. Ik heb geen behoefte aan drank en dat niet alleen tijdens feesten of uitgaan
Ik helaas wel om los te komen, me kansloos
6. Word aggresief van zuipers die je altijd maar bier in je handen proberen te schuiven
... ok
7. Wrm zou je naar een feest gaan en te zuipen als een gek zodat je je de volgende dag niets meer herinnert van het feest? wat is daar leuk aan?
Herinner me altijd alles
8. Ik vind het irri om met een dronkenlap te staan praten, terwijl je weet dat hij toch niet luistert en de volgende ochtend weer vergeet.
idem vorige vraag
9. Mijn ervaring met dronkenlappen is dat ze best aggresief zijn en dat is zoo triest en irritant.
me never agressief

Iedere keer wnr ik op een feest ben schuift iedereen maar bier naar mij toe of ze lopen met een stuk of 4 flesjes rond, like wtf?? Oprotten met die zooi, ik hoef het niet.
Mooi meer voor de rest :) erg sociaal van je

En word al helemaal gek van mensen die me dan raar aankijken wnr ik zeg, ''ik drink geen bier, het stinkt'' of '''Heb er geen behoefte aan, laat me met rust ik wil lekker dansen'' alsof je ****in bier nodig hebt om te kunnen feesten, geloof mij maar ik dans meer dan al die zuipers bij elkaar!
Ik heb ongelofelijk veel respect voor mensen die niet drinken laten we dat voorop stellen

Kortom, geef mij maar een flesje water!:grinny:

zie quote

Terug
Naar boven