XXL Nutrition

*Big-Ass problem..

TripleHawk

Cool Novice
Waardering
0
mensen ik weet het even niet meer, ik ben nu sinds anderhalve week aan het proberen aante komen, het ging goed maar sinds afgelopen donderdag heb ik werk, dat is van half 8 tot kwart voor 5.
2 pauzes om: half 9.30-9.45 & 12.30-13.00
hoe kan ik in godesnaam 6-8 keer per dag eten nu?:mad:
zo schiet het aankomen natuurlijk niet op.
ik ben in 1 week van 60,3 kg naar 61,4 kg gegaan, maar nu remt dat weer af...

Je hebt in de middag rond 15:00 uur toch ook nog wel een pauze?

Snel eten is het advies. Eten zoeken wat jij snel weg kan krijgen.
Mag je tussendoor niet even een broodje eten?
Banaan is ook altijd makkelijk.

In die 2e pauze van een half uur jezelf volgooien met 1500+ kcals.

Voordat je de deur uitgaat bruut veel eten, tussendoor neem je een koek mee van ei+havermout+rozijnen (brood duurt meestal langer om weg te kauwen), tussen de middag ook een koek van ei+havermout+rozijnen/ of gewoons simpel 200gr. rozijnen+500gr. kwark.
Volgende maaltijd of 's middags of als je thuiskomt.

gelijk ze hier zeggen goed veel eten en sneller eten dan. maar er tussen door kan je ook een extra schake nemen en zeker na je laatste pauze

7.00
9.30
12.30
15.30 (shake?)
18.30
21.30

6 maaltijden, wat is het probleem?

dat je gewicht na je kcal verhoging zo snel omhoog is gegaan is normaal. Een halve kilo per week aankomen is al mooi zat. Hou elke 2 week bij vanaf nu hoeveel je bent aangekomen. NIET om de paar dagen gaan wegen want dan maak je jezelf alleen maar gek. Om de 2 weken en dan kijken of je wat meer mag eten. Een kilo aangekomen is al meer dan zat.
En natuurlijk moet je nu weer meer gaan eten sinds je werk hebt.

chocomelk drinken tijdens je werk?of zit je in een naai atelier en heb je beide handen nodig?

• Topic Starter Topic Starter
nee ik heb geen pauze om 3 uur of half 4, ik heb maar 2 pauzes...

Oke, goed antwoord, wat ga je nu doen? Huilen dat je niet kan eten of zoveel mogelijk wegkanen? Motiverend om je tips en adviezen te geven.

nee ik heb geen pauze om 3 uur of half 4, ik heb maar 2 pauzes...

En je werkt in Nederland?
Wel erg vreemd.

Rond 15:00 en 16:00 is dan het enige "probleem". Maarja een shake en een reep mag toch wel lijkt me. Beetje onmenselijk als je tussendoor niet ff zou mogen drinken.

Paar maaltijden minder, meer kcal per portie. Wat is calorierijk uit het volgende rijtje?

1g eiwit -> 4 kcal
1g carbs -> 4 kcal
1g vet -> 9 kcal

De rest mag de topicstarter zelf over nadenken. De wereld vergaat niet van een paar maaltijden minder.

leuk dat mensen allemaal zeggen heeeel veeeel eten!!
jullie zijn iets anders dan mij... meer dan 2-3 broodjes per keer gaan er gewoon niet in.
maargoed ik ga wel wat proberen met jullie tips, ondanks dat het wat vriendelijker had gemogen, toch bedankt

als je van je baas tusendoor nog niets eens mag gaan drinken zoek je dan maar ander werk en eten dat moet je leren.
in het weekend als je vrij heb om de 30 minuten kleine beetjes eten zodat je maag kan groeien. na een tijd zal je wel merken dat je meer kan succes

als je van je baas tusendoor nog niets eens mag gaan drinken zoek je dan maar ander werk

ik zal het er morgen even met hem over hebben, drinken is niet zo een probleem want iedereen haalt gewoon koffie tussendoor wanneer hij/zij wil maar ik weet niet hoe hij tegenover eten staat, ik doe(nog) niet aan shakes. als het zo doorgaat dan ga ik dat toch maar doen.

wat voor werk doe je? zit je achter een pc? Kan je tijdens het werken toch wel een boterhammetje wegwerken, terwijl de anderen gaan roken

herkouwen.

Nee sorry flauwe grap. Probeer gewoon kleine porties te eten banaan stukje gebakken kipfile appel enz. Dit kan je gemakkelijk in je zak houden en als je gaat plassen douw je je mond vol. Als ze gaan vragen wat je met een volle mond doet als je van de plee afkomt, kun je beter van stategie veranderen om praatjes te voorkomen:rolleyes:

Gewoon eten in de les?

Doe ik ook. Als ze vragen waarom ik eet zeg ik dat ik geen tijd heb gehad in de pauze en dat ik wat moet eten om fit te blijven in de les.

Ik vind dat gezeur over aankomen echt lame. Eet gewoon veel en als het echt niet lukt wat minder clean (choco melk is idd een prima optie dan).

4000 kcal per dag is in no time te halen en als je niet aankomt als je dat eet moet je naar de dokter (in jou geval).

leuk dat mensen allemaal zeggen heeeel veeeel eten!!
jullie zijn iets anders dan mij... meer dan 2-3 broodjes per keer gaan er gewoon niet in.
maargoed ik ga wel wat proberen met jullie tips, ondanks dat het wat vriendelijker had gemogen, toch bedankt
Proteïne repen meenemen naar je werk.
Die kun je tussendoor best even pakken.
3 happen en hij is weg! ;)

Terug
Naar boven