AndroidHealthClinic

BB'en met BB

Peiling Peiling Meedoen is belangrijker dan winnen?

• Ja

Stemmen: 5 10,9%
  • Nee

Stemmen: 10 21,7%
  • Als je het maximale uit jezelf hebt gehaald ben je een winnaar :thumbs:

Stemmen: 19 41,3%
  • Ik ben BB :BB_:

Stemmen: 12 26,1%

• Totaal stemmers
    46
  • Topic Starter Topic Starter
Als ik gewoon tot failure train maak ik soms geluid. Boeiend wat anderen daarvan vinden. Koptelefoon op en rammen. Als mensen daar problemen mee hebben moeten ze maar bij de Basic Fit gaan trainen ofzo.

Voeding naar 5850 kcal.
Nervous South Park GIF

6260 kcal sinds afgelopen week. Dit weekend niet gehaald. Morgen weer wel volle bak eten.

Kuur lage dosis.
250 Test E + 100 Mast
M'n coach is meer van lagere dosis en lange termijn denken i.p.v. er gelijk 1 tot 2 gram in te zetten en vervolgens damage control te moeten doen. Bevalt op zich prima, fysiek gaat goed, maar kom niet over de 120 kg heen, vandaar de verhoging in kcals.

Jezus, hoe krijg je dat nog naar binnen? En hoe vaak zit je dan wel niet op de pot?

6260 kcal sinds afgelopen week. Dit weekend niet gehaald. Morgen weer wel volle bak eten.

Kuur lage dosis.
250 Test E + 100 Mast
M'n coach is meer van lagere dosis en lange termijn denken i.p.v. er gelijk 1 tot 2 gram in te zetten en vervolgens damage control te moeten doen. Bevalt op zich prima, fysiek gaat goed, maar kom niet over de 120 kg heen, vandaar de verhoging in kcals.
Is het niet zo dat een coach eerst hoort te vragen hoe de klant zelf erin staat, wat hij/zij wilt etc. Niet elke shape is haalbaar met 2 druppels test en daar moet gewoon meer in. Dat damage controle blijf je altijd wel houden, maar meer dan bloed/lichaamwaardes/ecg kan je vrijwel niet doen en hierop stuur je indien er wat off gaat.

Schreeuwen is niet nodig. Maar als je echt je best moet doen komt er toch bij iedereen wel eens een geluidje uit.
Soms ook een scheetje bij mij

Is het niet zo dat een coach eerst hoort te vragen hoe de klant zelf erin staat, wat hij/zij wilt etc. Niet elke shape is haalbaar met 2 druppels test en daar moet gewoon meer in.
Ik weet dat de meesten op dit forum er anders over denken, maar ik heb mn coach gesproken en kan mij goed vinden in zijn denkwijze.

Kuur lage dosis.
250 Test E + 100 Mast
M'n coach is meer van lagere dosis en lange termijn denken i.p.v. er gelijk 1 tot 2 gram in te zetten en vervolgens damage control te moeten doen.
Is ook wel afhankelijk van je doel denk ik? Zie Jay namelijk nooit wedstrijd atleten coachen of dat ontgaat mij

Schreeuwen is niet nodig. Maar als je echt je best moet doen komt er toch bij iedereen wel eens een geluidje uit.
Als ik mag kiezen tussen kreunen, gillen, huilen en schreeuwen is dat laatste toch de meest mannelijke optie.

Mijn doel is nu gewoon op iedere oefening een rep meer dan de vorige week of gewicht erbij. En ja, dat kost moeite en maakt geluid. Een ding wat ik afgelopen jaren heb geleerd is gewoon mijzelf afsluiten van mijn omgeving en niets aantrekken van wat anderen vinden. Koptelefoon op en rammen.

Feedback is wel welkom.

Ik weet dat de meesten op dit forum er anders over denken, maar ik heb mn coach gesproken en kan mij goed vinden in zijn denkwijze.
Als het werkt dan werkt het.
Neem wel even aan dat dit een startpunt is en dat er na x aantal weken milligrammen bij komen. Zo deed ik het in ieder geval altijd wel.

Als het werkt dan werkt het.
Neem wel even aan dat dit een startpunt is en dat er na x aantal weken milligrammen bij komen. Zo deed ik het in ieder geval altijd wel.
Het gaat wel geleidelijk omhoog, en ja, zeker zal er een moment komen dat 600 mg test niet genoeg meer is, maar je kunt veel langer bouwen op 500 mg dan veel mensen denken. Het is niet zo dat iedere kuur per se meer moet zijn dan de vorige om nog massa aan te zetten. Net als dat sommigen 2-3 jaar trainen en al gaan kuren. Uiteindelijk moet iedereen het zelf weten, maar als het met minder kan heeft dat de voorkeur.

Het gaat wel geleidelijk omhoog, en ja, zeker zal er een moment komen dat 600 mg test niet genoeg meer is, maar je kunt veel langer bouwen op 500 mg dan veel mensen denken. Het is niet zo dat iedere kuur per se meer moet zijn dan de vorige om nog massa aan te zetten. Net als dat sommigen 2-3 jaar trainen en al gaan kuren. Uiteindelijk moet iedereen het zelf weten, maar als het met minder kan heeft dat de voorkeur.
Ja doelde meer op het feit dat je deze blast waarschijnlijk nog wel een stukje hoger gaat eindigen. Dat was telkens bij mij wel zo in ieder geval. Dan kan je zo 20+ weken ‘blasten’

• Like
Waarderingen: BB_
Terug
Naar boven