apfelstrudel
Superior Athlete
- Waardering
- 61.702
Ik kreun alleen tijdens hiptrusts. Maar dan wel heel sensueel.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik kreun alleen tijdens hiptrusts. Maar dan wel heel sensueel.
mijn libido wordt wel geprikkeldVerschrikkelijk irritant bedoel je.
Je zet test dus je hebt ze niet nodig.

neejeeee die pus lekkende tanktop dragende Henkies die geen handdoek gebruiken

Dat is wel hard tegen iemand van 63kgJij hebt nog nooit zwaar getraind denk ik. Zwaar als in dat het je echt moeite kost.
Een mod mag dat soort dingen zeggen.
Hij mag denken wat hij wil.
Schreeuwen is niet nodig. Maar als je echt je best moet doen komt er toch bij iedereen wel eens een geluidje uit.Jij hebt nog nooit zwaar getraind denk ik. Zwaar als in dat het je echt moeite kost.
Ik denk dat dat ook niet werd bedoeld, toen die gymregel 'niet schreeuwen en kreunen' werd opgesteld.Schreeuwen is niet nodig. Maar als je echt je best moet doen komt er toch bij iedereen wel eens een geluidje uit.
Is het niet zo dat een coach eerst hoort te vragen hoe de klant zelf erin staat, wat hij/zij wilt etc. Niet elke shape is haalbaar met 2 druppels test en daar moet gewoon meer in. Dat damage controle blijf je altijd wel houden, maar meer dan bloed/lichaamwaardes/ecg kan je vrijwel niet doen en hierop stuur je indien er wat off gaat.6260 kcal sinds afgelopen week. Dit weekend niet gehaald. Morgen weer wel volle bak eten.
Kuur lage dosis.
250 Test E + 100 Mast
M'n coach is meer van lagere dosis en lange termijn denken i.p.v. er gelijk 1 tot 2 gram in te zetten en vervolgens damage control te moeten doen. Bevalt op zich prima, fysiek gaat goed, maar kom niet over de 120 kg heen, vandaar de verhoging in kcals.
Soms ook een scheetje bij mijSchreeuwen is niet nodig. Maar als je echt je best moet doen komt er toch bij iedereen wel eens een geluidje uit.
5x per dag gemiddeld,.maar dat was voorheen op 5200-5500-5800 kcal ook.Jezus, hoe krijg je dat nog naar binnen? En hoe vaak zit je dan wel niet op de pot?
Ik weet dat de meesten op dit forum er anders over denken, maar ik heb mn coach gesproken en kan mij goed vinden in zijn denkwijze.Is het niet zo dat een coach eerst hoort te vragen hoe de klant zelf erin staat, wat hij/zij wilt etc. Niet elke shape is haalbaar met 2 druppels test en daar moet gewoon meer in.
Is ook wel afhankelijk van je doel denk ik? Zie Jay namelijk nooit wedstrijd atleten coachen of dat ontgaat mijKuur lage dosis.
250 Test E + 100 Mast
M'n coach is meer van lagere dosis en lange termijn denken i.p.v. er gelijk 1 tot 2 gram in te zetten en vervolgens damage control te moeten doen.
Als ik mag kiezen tussen kreunen, gillen, huilen en schreeuwen is dat laatste toch de meest mannelijke optie.Schreeuwen is niet nodig. Maar als je echt je best moet doen komt er toch bij iedereen wel eens een geluidje uit.
Als het werkt dan werkt het.Ik weet dat de meesten op dit forum er anders over denken, maar ik heb mn coach gesproken en kan mij goed vinden in zijn denkwijze.
Het gaat wel geleidelijk omhoog, en ja, zeker zal er een moment komen dat 600 mg test niet genoeg meer is, maar je kunt veel langer bouwen op 500 mg dan veel mensen denken. Het is niet zo dat iedere kuur per se meer moet zijn dan de vorige om nog massa aan te zetten. Net als dat sommigen 2-3 jaar trainen en al gaan kuren. Uiteindelijk moet iedereen het zelf weten, maar als het met minder kan heeft dat de voorkeur.Als het werkt dan werkt het.
Neem wel even aan dat dit een startpunt is en dat er na x aantal weken milligrammen bij komen. Zo deed ik het in ieder geval altijd wel.
Ja doelde meer op het feit dat je deze blast waarschijnlijk nog wel een stukje hoger gaat eindigen. Dat was telkens bij mij wel zo in ieder geval. Dan kan je zo 20+ weken ‘blasten’Het gaat wel geleidelijk omhoog, en ja, zeker zal er een moment komen dat 600 mg test niet genoeg meer is, maar je kunt veel langer bouwen op 500 mg dan veel mensen denken. Het is niet zo dat iedere kuur per se meer moet zijn dan de vorige om nog massa aan te zetten. Net als dat sommigen 2-3 jaar trainen en al gaan kuren. Uiteindelijk moet iedereen het zelf weten, maar als het met minder kan heeft dat de voorkeur.