XXL Nutrition

*Big-Ass problem..

leuk dat mensen allemaal zeggen heeeel veeeel eten!!
jullie zijn iets anders dan mij... meer dan 2-3 broodjes per keer gaan er gewoon niet in.
maargoed ik ga wel wat proberen met jullie tips, ondanks dat het wat vriendelijker had gemogen, toch bedankt

Langzaam opvoeren dus, maar wel opvoeren.

Een zakje noten op je bureau naast je? of in je zak...

zakje nootjes van 300 g is toch maar weer 1800 kcal, met goede vetten en behoorlijk wat eiwitten.

dat je aangekomen bent is helaas voor jou gewoon van het extra eten dat nu in je maag/darmen zit
je groeit geen kilo spier in 1 week, zeker niet als ecto

ga brood met pindakaas eten en doosjes cashewnoten :D...makkelijk snel en moddervet dus hoog in kcal

Wat de rest al zegt: veel eten en snel eten. Als je niet veel kan eten in een keer, moet je jezelf gewoon trainen dat je dat wel kan. En als het echt niet anders kan smeer je gewoon 100 gram pindakaas op 1 boterham xD

Maar serieus: gewoon eten. Stouwen. Douwen. Naar binnen rouwen. Wat jij wilt. En niet denken na 2 broodjes "ik zit vol ik kan ECHT niet meer" want dan is dit geen sport voor jou.

of ga gewoon rond 3 uur wat langer naar de wc en vreet je daar nog wat :)

Sorry als dit al gezegd is, maar ik heb niet alles gelezen.

Doe wat kwark in de blender met wat melk en drink dat dan op tijdens je werk.

ik heb alleen pauze om 12.30, Ken het probleem wel. Ik kauw van ales tussendoor weg, maar ik onderhoud patientencontacten, niet zo netjes met je mond vol brood..... dus idd snel snel snel....

ik weet niet wat je juist doet van werk maar misschien kan je een gainer shake tussendoor drinken , zo heb je ook u cal s binnen

shakes kan je snel weg drinken als je colega's koffie drinken en een proteine reep kan je missc ook snel tussendoor succes

• Topic Starter Topic Starter
ik werk in een metaalfabriek, ik heb het nu zo gedaan dat ik 2 broodjes pindakaas in stukken geknipt heb en in me zak gestopt heb, die stukken zijn met 2 happen weg.
ik heb het er ook over gehad met me baas en hij vind dit helemaal niet erg. ik heb gewoon een super chille baas.
bedankt allemaal. eindelijk worden we een keertje vriendelijk:D ben trots op jullie! thnx

Ach ze zijn best oke hoor, soms.

leuk dat mensen allemaal zeggen heeeel veeeel eten!!
jullie zijn iets anders dan mij... meer dan 2-3 broodjes per keer gaan er gewoon niet in.
maargoed ik ga wel wat proberen met jullie tips, ondanks dat het wat vriendelijker had gemogen, toch bedankt

:rolleyes:

Pfff, ik moet meestal van 8 tot 16 werken en heb in het totaal maar een kwartiertje pauze, klotebaan :D maarja, voor alles bestaat er wel een oplossing.

euuhhh...gozer, werk jij in Bangladesh?

je kunt ook een shake maken van brinta/kwark/banaan/melk etc. shake is niet per definitie whey of andere zooi. maak je je shake in de laatste pauze klaar en drink je 'm om half 4 op, simpel.

Precies...koop een paar plastic bekers met schroefdop bij de Marsblokker of de Blokkramer en vul die met brinta, eiwitpoeder, cacoapoeder en andere meuk. Is het tijd om te eten, dan gooi je er water bij en je hebt weer een paar calorieen achter de kiezen. Is zo weg zodat je maximalistisch aan het werk kan blijven.

Weet niet hor maar 8 uur werken op een dag is standaard... werk zelf van half 9 tot half 6 met uur pauze.. hij komt niet eens aan de 8 uur heel logisch dus

ik werk in een metaalfabriek, ik heb het nu zo gedaan dat ik 2 broodjes pindakaas in stukken geknipt heb en in me zak gestopt heb, die stukken zijn met 2 happen weg.
ik heb het er ook over gehad met me baas en hij vind dit helemaal niet erg. ik heb gewoon een super chille baas.
bedankt allemaal. eindelijk worden we een keertje vriendelijk:D ben trots op jullie! thnx[/QUOT

n echte geweldige baas heb jij seg..super chill....:rolleyes:

btw je moet idd..leren eten.. soms moet je je gewoon volstauwen..ook al voel je je alsof je misselijk gaat worden..duurde bij mij nooit langer dan een half uur achteraf..(niet tot in het extreme uiteraard..).

Mocht je tov je collega's of werkgever niet het idee willen wekken dat je meer eet dan werkt en geen vragen willen..OF het mag gewoonweg niet... ga je wat vaker naar de WC..en neem je je eten mee.. dat valt minder op.. Hoogstens dat ze je eens vragen naar een blaasontsteking ;)

Terug
Naar boven