MuscleMeat

Big brother komt er aan!

• Topic Starter Topic Starter
Tja ook dit is een eeuwenoud verhaal. War on drugs werkt sowieso niet..
Waar belangen zijn...

Maargoed, laat ze lekker aanmodderen. Zolang ze mij met rust laten als recreatieveling ;)

Dat is het punt met zoveel overheidsbemoeienis, dat het allemaal niet werkt, eerder averechts en het kost nog klauwen met geld ook.
Gaan ook jouw belastingcenten heen.

Weet niet hoe het met jou zit maar ik word niet graag bestolen.

Dat is het punt met zoveel overheidsbemoeienis, dat het allemaal niet werkt, eerder averechts en het kost nog klauwen met geld ook.
Gaan ook jouw belastingcenten heen.

Weet niet hoe het met jou zit maar ik word niet graag bestolen.

Belasting betalen moet ik toch wel.. Natuurlijk heb ik liever dat ze er constructieve dingen mee doen, maar al doen ze het niet, het veranderd niets aan het feit dat ik gewoon belasting moet betalen.

Belasting betalen moet ik toch wel.. Natuurlijk heb ik liever dat ze er constructieve dingen mee doen, maar al doen ze het niet, het veranderd niets aan het feit dat ik gewoon belasting moet betalen.

Jepz en het word alleen maar meer en meer belasting, omdat vele met jou het allemaal prima vinden.

Van mij persoonijk mag het wel wat minder, maja wie ben ik he? :)

Is een reden dat dat niet gaat gebeuren he.
Kan best wat aan gedaan worden, maar dan moeten we het wel willen met zijn alle.

Ja kip/ei verhaal en daar ga ik mijn brein niet over breken, noch teveel energie in steken, noch me druk over maken.

Want het gaat ook nooit gebeuren dat er genoeg mensen in opstand komen en er iets mee gedaan wordt. Vervolgens zeg jij, ja want dat komt door mensen zoals jij Punjab, die vinden het allemaal wel best. En visa versa :D

Punjab mag over een tiental jaar testpersoon spelen door als eerste met een chip in zijn hoofd rond te gaan lopen. Het idee erachter is dat er bij een misdaad makkelijk kan worden bekeken welke chip getallen (die corresponderen met een identiteit) er op minder dan 500 m van de plaats delict was.

We hebben niks te verbergen toch ? En de criminaliteit bestrijding wordt geholpen.

Punjab mag over een tiental jaar testpersoon spelen door als eerste met een chip in zijn hoofd rond te gaan lopen. Het idee erachter is dat er bij een misdaad makkelijk kan worden bekeken welke chip getallen (die corresponderen met een identiteit) er op minder dan 500 m van de plaats delict was.

We hebben niks te verbergen toch ? En de criminaliteit bestrijding wordt geholpen.

Ik heb niets te verbergen en mocht het echt zover komen (waar ik persoonlijk niet in geloof) dan emigreer ik wel naar een ander land. Maar nogmaals, het is in strijd met de grondwet. En die zie ik niet zo snel aangepast worden.

Ik heb niets te verbergen en mocht het echt zover komen (waar ik persoonlijk niet in geloof) dan emigreer ik wel naar een ander land. Maar nogmaals, het is in strijd met de grondwet. En die zie ik niet zo snel aangepast worden.

Overheid zal je vinden als je het systeem probeert te ontvluchten. Maar is niet erg want je hebt niks te verbergen toch ?

• Like
Waarderingen: Vonk
Tegen die tijd word hij gewoon door de satalieten opgestraald en terug gebracht :roflol:

Terug
Naar boven