- Waardering
- 10.369
Odin erbij? 😜Ik zal wel springen op mijn foto's voor jouw stem 😜
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Odin erbij? 😜Ik zal wel springen op mijn foto's voor jouw stem 😜
Dat werkt ook alleen maar als iedereen dezelfde waarde aan het 1 of 2 sterren toekent. Als je dit al wilt doen is de beste optie iedereen een top 5 laten maken waarbij de beste 5 sterren krijgt, nummer 2 4 sterren enz.Ben het met de vorige sprekers eens dat het systeem dat in het verleden is gebruikt (2020, 2021), waarbij iemand die gaat stemmen alle deelnemers 1,2,3,4 of 5 sterren geeft, een beter / genuanceerder beeld geeft dan alleen maar kiezen wie je de beste vindt.
?Want omdat ik een vrouw ben...ben ik geneigd om een stem te brengen naar de vrouwelijke deelnemers, ondanks dat er mannen zijn die ook alles gegeven hebben...
Ja dat kan...maar ben suffragette dus...het wordt een vrouw?
Kun je niet gewoon stemmen op diegene die de meeste progressie geboekt heeft, de beste transformatie heeft neergezet ?
Een ervaren deelnemer als Wovano en Wengstertje zullen dan de meest zichtbare progressie behalen. Een beginner als Mister little of K82 doen even goed hun best?
Kun je niet gewoon stemmen op diegene die de meeste progressie geboekt heeft, de beste transformatie heeft neergezet ?
Discriminatie!Heus had ik ook een stem geplaatst bij de heren als ik daar de mogelijkheid voor had gehad, nu is dat voor dit jaar niet zo.
Heren, voor jullie allen neem ik mijn petje af, de kracht/drive is om te benijden. mijn respect!
ik neem alles in ogenschouw voor de keuze van de beide dames...drive/ontwikkeling noem maar op en daarop gebaseerd valt mijn keuze.
Ik wel, daarom passen wij goed bij elkaarHeerlijk discrimineren ! love it!
ben ook voor gelijkheid, als ik wist wat er verstopt zat achter dat stukje stof...dan ja haha , sorry dames...ben niet zo van de garnaaltjes.

Dan wint @imnewhere, die heeft in 2 weken tijd meer gecheat dan in de rest van zijn leven bij elkaar.maar wellicht is het ook leuk om te zien wie het meest “veranderd” is niet alleen lichamelijk.
Misschien wel meer zelfs.Een ervaren deelnemer als Wovano en Wengstertje zullen dan de meest zichtbare progressie behalen. Een beginner als Mister little of K82 doen even goed hun best
Ben het met de vorige sprekers eens dat het systeem dat in het verleden is gebruikt (2020, 2021), waarbij iemand die gaat stemmen alle deelnemers 1,2,3,4 of 5 sterren geeft, een beter / genuanceerder beeld geeft dan alleen maar kiezen wie je de beste vindt. Maar misschien is dat systeem nu niet meer, of te lastig, om op te zetten? Een poll zit al standaard in de software en is veel eenvoudiger.
Je kaboutersloffen zijn ook goedIk zal wel springen op mijn foto's voor jouw stem 😜

Misschien iets in de trend van een top 3 kiezen die elk 1 punt kan krijgen?Dat kan nog via de media sectie.
Maar daar werd misbruik van gemaakt.
![]()
Uitslag Big-T Memorial Contest 2018
Afgelopen week is er in de fotogalerij tijd geweest om te stemmen op jullie favoriete deelnemers van de fotocontest van dit jaar. Bij deze de uitslag. Ik wil alle deelnemers bedanken voor hun inzet, ook al zat er nogal wat verschil in tussen de verschillende deelnemers. Tevens wil ik deze...forum.bodybuilding.nl
![]()
Forum Contest 2019
Beste leden, Wie wilt er eventueel meedoen aan de photo contest? We hebben er voor gekozen om de wedstrijd dit jaar 4 weken te laten lopen, dat is voor de meesten makkelijker vol te houden en dan zijn er minder (we gaan voor geen!) afhakers. Als je wenst deel te nemen, geef dan je voorkeur aan...forum.bodybuilding.nl
![]()
UITSLAG van de Big-T Memorial Contest 2020
De stemmen zijn geteld. Helaas waren er een aantal zo flauw om opzettelijk 1 ster te geven om de score van die persoon opzettelijk omlaag te halen. Daarom zijn alle 1-sterbeoordelingen eruit gehaald en dat betekent dat we uitkomen op de volgende eindstand: 1. @BB_ :1e: = 4,7894736842 2...forum.bodybuilding.nl
5 sterren aan wie je wilt dat wint en 1, 2 of 3 sterren aan de rest of alleen aan top 3.
Die heeft mijn vriendin weggegooid

Misschien iets in de trend van een top 3 kiezen die elk 1 punt kan krijgen?