XXL Nutrition

Peiling Big-T Memorial Contest 2024

Peiling Peiling Ik doe mee.

• Totaal stemmers
    30
Ben het met de vorige sprekers eens dat het systeem dat in het verleden is gebruikt (2020, 2021), waarbij iemand die gaat stemmen alle deelnemers 1,2,3,4 of 5 sterren geeft, een beter / genuanceerder beeld geeft dan alleen maar kiezen wie je de beste vindt. Maar misschien is dat systeem nu niet meer, of te lastig, om op te zetten? Een poll zit al standaard in de software en is veel eenvoudiger.

Ben het met de vorige sprekers eens dat het systeem dat in het verleden is gebruikt (2020, 2021), waarbij iemand die gaat stemmen alle deelnemers 1,2,3,4 of 5 sterren geeft, een beter / genuanceerder beeld geeft dan alleen maar kiezen wie je de beste vindt.
Dat werkt ook alleen maar als iedereen dezelfde waarde aan het 1 of 2 sterren toekent. Als je dit al wilt doen is de beste optie iedereen een top 5 laten maken waarbij de beste 5 sterren krijgt, nummer 2 4 sterren enz.

er is een manier gekozen toch.
Laten we daar lekker vanuit gaan en dan de volgende keer een keuze maken wat het beste aansluit op eenvoud vanuit forum optiek en recht doet aan de deelnemers zowel aan de "jury" oordeel

Want omdat ik een vrouw ben...ben ik geneigd om een stem te brengen naar de vrouwelijke deelnemers, ondanks dat er mannen zijn die ook alles gegeven hebben...
?
Kun je niet gewoon stemmen op diegene die de meeste progressie geboekt heeft, de beste transformatie heeft neergezet ?

?
Kun je niet gewoon stemmen op diegene die de meeste progressie geboekt heeft, de beste transformatie heeft neergezet ?
Een ervaren deelnemer als Wovano en Wengstertje zullen dan de meest zichtbare progressie behalen. Een beginner als Mister little of K82 doen even goed hun best

Ik denk dat niemand twijfelde dat wovano of wengstertje het meeste resultaat zou behalen, maar wellicht is het ook leuk om te zien wie het meest “veranderd” is niet alleen lichamelijk.

Mijn stem is overigens te koop voor een vial test.

Heus had ik ook een stem geplaatst bij de heren als ik daar de mogelijkheid voor had gehad, nu is dat voor dit jaar niet zo.

Heren, voor jullie allen neem ik mijn petje af, de kracht/drive is om te benijden. mijn respect!

ik neem alles in ogenschouw voor de keuze van de beide dames...drive/ontwikkeling noem maar op en daarop gebaseerd valt mijn keuze.

Heus had ik ook een stem geplaatst bij de heren als ik daar de mogelijkheid voor had gehad, nu is dat voor dit jaar niet zo.

Heren, voor jullie allen neem ik mijn petje af, de kracht/drive is om te benijden. mijn respect!

ik neem alles in ogenschouw voor de keuze van de beide dames...drive/ontwikkeling noem maar op en daarop gebaseerd valt mijn keuze.
Discriminatie!

Vrouwen strijden voor gelijkheid, maar puntje bij paaltje kiezen ze er zelf voor om wanneer het uitkomt, toch niet gelijk te zijn.

Heerlijk discrimineren ! love it!

stukje tekst weggehaald... ivm zelfbeheersing

Een ervaren deelnemer als Wovano en Wengstertje zullen dan de meest zichtbare progressie behalen. Een beginner als Mister little of K82 doen even goed hun best
Misschien wel meer zelfs.
Omdat Wo en We kunnen teren op hun ervaring en ondersteuning door gear. Als zij er niet beter bijstaan dan de afgelopen jaren... denk ik niet dat mijn stem naar één van hun gaat.
Mistr little doet het verrassend goed :thumb:

Ben het met de vorige sprekers eens dat het systeem dat in het verleden is gebruikt (2020, 2021), waarbij iemand die gaat stemmen alle deelnemers 1,2,3,4 of 5 sterren geeft, een beter / genuanceerder beeld geeft dan alleen maar kiezen wie je de beste vindt. Maar misschien is dat systeem nu niet meer, of te lastig, om op te zetten? Een poll zit al standaard in de software en is veel eenvoudiger.

Dat kan nog via de media sectie.

Maar daar werd misbruik van gemaakt.

5 sterren aan wie je wilt dat wint en 1, 2 of 3 sterren aan de rest of alleen aan top 3.

Laatst bewerkt:
Dat kan nog via de media sectie.

Maar daar werd misbruik van gemaakt.

5 sterren aan wie je wilt dat wint en 1, 2 of 3 sterren aan de rest of alleen aan top 3.
Misschien iets in de trend van een top 3 kiezen die elk 1 punt kan krijgen?

Soortgelijke topics

• Gesloten
  • Sticky
  • Peiling Peiling
WEDSTRIJD Stemmen!
Reacties
236
Weergaven
14.944
Reacties
827
Weergaven