AndroidHealthClinic

Peiling Big-T Memorial Contest 2024

Peiling Peiling Ik doe mee.

• Totaal stemmers
    30
Operatie uitgevoerd. Zal wel gewoon een log openen eerdaags, maar verwacht zeker de eerste maand niets te kunnen doen in de gym🌞
Ik mocht 6 weken geen krachtsinspanningen verrichten, zelfs niets tillen. Maar dan ook echt niets.
Na 6 weken ben ik 6 maanden lang gaan trainen met een belt om ter hoogte van de navel dus.
En tijdens alle oefeningen van alle spiergroepen.

Ik mocht 6 weken geen krachtsinspanningen verrichten, zelfs niets tillen. Maar dan ook echt niets.
Na 6 weken ben ik 6 maanden lang gaan trainen met een belt om ter hoogte van de navel dus.
Ik was na 2 dagen alweer in de gym, eerste week loopbandje en week 2 alweer licht trainen.

Nee geen matje, matje is langer herstel zeggen ze juist.

Hij heeft het toch jaren uit gehouden recent wel weer uitgescheurd helaas.
Komt dat door een stukje aanleg icm het trainen? Heb het hier in de gym ook wel eens gehoord. Al kan het natuurlijk gewoon toevallig zijn

Enne, beterschap

Ik was na 2 dagen alweer in de gym, eerste week loopbandje en week 2 alweer licht trainen.
Thanks heren, ik ga proberen in ieder geval een maand niet te trainen. Even aankijken hoe het met de pijn gaat. Wat dat betreft beetje de grenzen opzoeken tussen verstandig en eigenwijs

Komt dat door een stukje aanleg icm het trainen? Heb het hier in de gym ook wel eens gehoord. Al kan het natuurlijk gewoon toevallig zijn

Enne, beterschap
Het is de enige plek in je buik waar ooit een opening heeft gezeten (verbinding navelstreng). Misschien nooit helemaal perfect gesloten én inderdaad interne druk in buik die hoog oploopt tijdens trainen.
Wear and tear van die buikwand.

Enne, beterschap
Wat hierboven al is gezegd, vooral aanleg/genetisch. Tijdens een bulk heb ik al veel druk op m'n buik door het vele eten en dan nog eens zwaar trainen erbij :p

Wat hierboven al is gezegd, vooral aanleg/genetisch. Tijdens een bulk heb ik al veel druk op m'n buik door het vele eten en dan nog eens zwaar trainen erbij :p
Hoor hem! Volg je al 300 jaar en jij bent niet vet broer 😅

Edit: druk is wat anders dan vet 🤣

@wovano

Een vraag met betrekking tot de prijzen. Verwacht niet dat ik er in val, maar voor mij gaat tzt een bloedtest interessant zijn om te winnen ipv andere prijzen. Kan mij voorstellen dat een naturel hier niet veel baat bij heeft. Hoe gaan jullie hiermee om of staat dit gewoon vast? :-)

• Topic Starter Topic Starter
@wovano

Een vraag met betrekking tot de prijzen. Verwacht niet dat ik er in val, maar voor mij gaat tzt een bloedtest interessant zijn om te winnen ipv andere prijzen. Kan mij voorstellen dat een naturel hier niet veel baat bij heeft. Hoe gaan jullie hiermee om of staat dit gewoon vast? :-)
De top 3 ontvangt gewoon de prijzen.

• Like
Waarderingen: GruX

Soortgelijke topics

• Gesloten
  • Sticky
  • Peiling Peiling
WEDSTRIJD Stemmen!
Reacties
236
Weergaven
14.944