- Waardering
- 10.931
Als reminder even de ja-stemmers in de poll die nog geen contestlog hebben geopend taggen:
@MrInk
@molenaar d
@Chase
@CerebralGains
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Als reminder even de ja-stemmers in de poll die nog geen contestlog hebben geopend taggen:
Dan durf ik niet!Ik doe misschien mee al zal het dan wel een bulk zijn minus de eerste 5 weken cut.
Seth wil samen met jou meedoen aan de contest!
Ik ben veel te dik dan ga een flinke push fase is
Daar heb je wel een punt
Jup en ik zit ook in de pushfase @106kg die trek ik voopig nog wel even door dus geen contest waardig fysic
@Seth_fit was zo vriendelijk om zijn dildo te doneren.staat nergens wat je kunt winnen? Elite membershit ben ik al. En met mijn 25% weinig kans🤭🤗😂
Dan pas ik de contest sowiwso🤣@Seth_fit was zo vriendelijk om zijn dildo te doneren.
Ik zie de massale aanmeldingen tegemoet!
Jij gaat ermee aan de slag?
Sowieso eeuwige roem in de vorm van een DBB contest-winner banner. Daar kan geen pot whey tegenop! Of niet, @Onit?
Dapper! 😁
Pas!
Prijzen worden later nog toegevoegd.staat nergens wat je kunt winnen? Elite membershit ben ik al. En met mijn 25% weinig kans🤭🤗😂
Sowieso eeuwige roem in de vorm van een DBB contest-winner banner. Daar kan geen pot whey tegenop! Of niet, @Onit?
Voor een goed gevulde prijzenpot moest er vorig jaar wel een minimum aantal deelnemers zijn. Weet niet of dat dit jaar weer zo is?
Ik ga er vanavond aan beginnen. Is een start post en een eind post aan het einde van de contest voldoende?