- Waardering
- 194
- Lengte
- 1m70
- Massa
- 58kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
na die 8ste rep kreeg ik 'm echt niet verder dan een halve repWaarom doe je eigenlijk zoveel herhalingen met je rug oefeningen? En weinig met je armen?... Ik vind juist dat je rug wel wat meer massa mag hebben, dus zou minder herhalingen logisch zijn.
. Volgende keer meer gewicht, minder herhaling en de deadlift erbij! Bij de armen had ik ook graag wat meer willen doen, maar ik had gewoon geen kracht meer.Hey!!! Leuk!! Welkom in mn nieuwe logje!
Net experimentje brinta-pannenkoeken maken gedaan.
2 eieren, brinta (hoeveelheid op gevoel), melk (hoeveelheid op gevoel), en omdat ik het niet laten kon kaneelsuiker
Pannenkoek 1--> dikke vette fail-->beslag was te dik, de drap die overbleef smaakte overigens wel heeeeeeeerlijk
Pannenkoekjes 2,3,4,5,6-->mmmhhh
Dit gaan ik vaker doen!
.. Ik ga dat binnekort ook es proberen.Wel oppassen dat je mooie dunne kleine pannenkoekjes maakt, omdat de structuur van het beslag niet erg sterk is, tenminste van mijn beslag niet, waardoor grote pannenkoeken moeilijk zijn om om te draaien. En als ie te dik is, wordt het niet gaar bovenop, terwijl de onderkant al donker is. Ik heb 't ook maar gewoon op gevoel gemaakt, dus misschien dat het daaraan schortte, maar lekker was het heeeeel ckr!!Weer wat anders dan brinta met alleen melk.. Ik ga dat binnekort ook es proberen.
Danku, ff snel gemaakt voordat ik ging douchen

. Als je voelt dat te snel gaat met je vp, kan je altijd omlaag gaan in je voeding. 
. en dan kan je altijd volgend jaar weer een beetje in de cut(wat ik denk dat niet nodig is).Ik denk juist dat het goed is om te clean bulken, alleen ik denk dat je er wat langer over doet dan een paar weken. Als je voelt dat te snel gaat met je vp, kan je altijd omlaag gaan in je voeding.
Mijn persoonlijke mening: het zal voor jou niet erg zijn om je vp met 1á2% te verhogen, voordeel voor je spierontwikkeling. en dan kan je altijd volgend jaar weer een beetje in de cut(wat ik denk dat niet nodig is).
Motiveert wel lekker als de 1 geen zin heeft en de ander wel haha.Alleen beetje jammer als de ander ziek is, zoals vandaag, en ik wel wil trainenAah hier ben je dus gebleven, leuk dat je verder gaat loggen.. ik volg je iig! Vette tattoo's heeft je vriendin btw... Super dat jullie samen trainen!Motiveert wel lekker als de 1 geen zin heeft en de ander wel haha..
+1
Zag de foto vanmiddag, erg nice.
Naja als ze morgen niet beter is ga ik wel alleen.