- Waardering
- 194
- Lengte
- 1m70
- Massa
- 58kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ga ik de volgende keer doen! Want vind het wel een fijne oefening!Op het blok van de gewichten van de cables kan je een eventueel een dumbbell van 2 of 3 kg leggen. Zo doe ik dat altijd omdat de stappen van 5 kg vaak te groot zijn. Een andere mogelijkheid is om aan de pin die je in de gewichten doet, een schijfje van 2,5 kg te plaatsen.
Dankje!!
Thanks!

, maar daardoor hield ik mezelf dus van het trainen af. Nu dus maar een paar handschoentjes voor haar aanschaffen
Leuke spullen heb je besteld. En spierpijn is altijd fijn
![]()
Kben zelf ook zeer content met de spulletjes
Idd leuk om vooruitgang te merken, maar ik ben nog lang niet tevreden!! Ik weet eigenlijk niet wat een haalbaar doel is om te stellen voor over 3maanden bijvoorbeeld, iemand een idee??

Ik weet eigenlijk niet wat een haalbaar doel is om te stellen voor over 3 maanden bijvoorbeeld, iemand een idee??

Ja ik snap dat de techniek nu belangrijker is dan het gewicht, maar ik vind het gewoon leuk om een doel te hebben om naar toe te werken. Voor mn gevoel gaat het eigenlijk best goed wat betreft de techniek voor die paar keer dat ik gedeadlift heb.Maar ik bedoelde meer of je zelf het gevoel had dat je de techniek echt helemaal onder de knie had, als in dat je er niet meer continu mee bezig bent met nadenken hoe je houding moet zijn e.d.
Maar als je nog maar 4-5 keer met bb gedeadlift hebt, dan zou ik me persoonlijk nog niet bezig houden met wat je qua gewicht over enkele maandjes zou willen tillen. Zorg gewoon eerst dat je de oefening echt helemaal door en door kent en dan kan je daarna gaan focussen op max gewicht. Maar dat wil natuurlijk niet zeggen dat je de komende tijd niet kan verhogen qua gewicht![]()

Geen idee waar het vandaan komt. Mn squat is juist weer erg achter volgens mij.
Met het nodige trillen lukt 't.Die cable pushdown is ook heel sterk. Mooie training![]()
Maar 30kg is nu echt max om die herhalingen te maken zonder dat de vorm er al te erg onder te lijden heeft.
. Ik denk dat het komt van het vuistmaken als je wilt stoten.