MuscleMeat

Bigger, Faster, Stonger......Log Naomi

Bezoekers in dit topic

Op het blok van de gewichten van de cables kan je een eventueel een dumbbell van 2 of 3 kg leggen. Zo doe ik dat altijd omdat de stappen van 5 kg vaak te groot zijn. Een andere mogelijkheid is om aan de pin die je in de gewichten doet, een schijfje van 2,5 kg te plaatsen.
 
Op het blok van de gewichten van de cables kan je een eventueel een dumbbell van 2 of 3 kg leggen. Zo doe ik dat altijd omdat de stappen van 5 kg vaak te groot zijn. Een andere mogelijkheid is om aan de pin die je in de gewichten doet, een schijfje van 2,5 kg te plaatsen.
Ga ik de volgende keer doen! Want vind het wel een fijne oefening!
 
Jij gaat steeds beter, goed bezig:D
 
gefeliciteerd met 3de plek he! ;)
 
Jij gaat steeds beter, goed bezig:D
Dankje!!

gefeliciteerd met 3de plek he! ;)
Thanks!

Vandaag mn pakketje binnen gekregen van B&F twv 100Euro..voor de nieuwsgierigen-->zie hier wat ik besteld heb
P1010925.jpg

Vanavond dat huidplooiding nog een keer uittesten, vanmiddag ff snel geprobeerd kwam toen uit op 14%...maar je kunt wel merken dat je het echt op precies dezelfde plek moet meten om te kunnen zeggen wat je vp doet over tijd, anders is het niet nauwkeurig...Maar ik denk dat je duidelijke verschillen wel zul merken met het meten. En we hebben die spiegel die nooit liegt natuurlijk ook nog:D

Ik heb dikke spierpijn van de 45degree weighted side bends en rotary torso machine....lachen, hoesten, op de zij liggen, gaat allemaal niet van harte!
Morgen rug en biceps trainen, maar ik denk dat ik biceps oversla aangezien ik nog steeds spierpijn in mn biceps heb.

Morgen ook maar eens beginnen met de BCAA's. misschien dat ik dan minder spierpijn overhou van de trainingen.
 
Leuke spullen heb je besteld :). En spierpijn is altijd fijn :D
 
Leuke spulletjes :)
 
Vandaag met PW power getraind van B&F shop!! Lekker...alleen niet genoeg kunnen doen omdat mn vriendin de hele tijd last had van dr handen, en ik haar heb aan zitten moedigen om door te trainen ondanks de pijn:p, maar daardoor hield ik mezelf dus van het trainen af. Nu dus maar een paar handschoentjes voor haar aanschaffen:D

Deadlift
8 x 47,5kg
8 x 47,5kg
8 x 52,5kg
8 x 52,5kg
Ging best goed voor de 4de of 5de keer deadliften!

Seated row
08 x 40kg
08 x 40kg
10 x 35kg
08 x 35kg

Pull upsverschillende varianten
8 x BW-25kg wide grip
1 x BW wide grip
3 x BW small underhand grip
6 x BW-25kg wide grip
2 x BW hammer grip

DB bent-over Row
8 x 17,5kg
8 x 20kg
10 x 17,5kg
10 x 17,5kg

Eigenlijk moest ik ook nog biceps trainen, maar ik had nog een klein beetje spierpijn, dus die doe ik morgen even denk ik!
 
Super gedaan je DL:D:D
 
Leuke spullen heb je besteld :). En spierpijn is altijd fijn :D

Leuke spulletjes :)
Kben zelf ook zeer content met de spulletjes

Super gedaan je DL:D:D
Idd leuk om vooruitgang te merken, maar ik ben nog lang niet tevreden!! Ik weet eigenlijk niet wat een haalbaar doel is om te stellen voor over 3maanden bijvoorbeeld, iemand een idee??

Zoals gezegd gisteren geen biceps getraind omdat ik nog iets spierpijn had. Ik logeer sinds gisteren bij mn zusje dus heb even mt de dumbbells van haar vriend een biceps training geimproviseerd.

Dumbbell curls
8 x 9kg
8 x 9kg
8 x 9kg
8 x 9kg

DB Hammer curls
8 x 7,75kg
8 x 7,75kg
8 x 7,75kg
8 x 7,75kg

Om-en-om 1 hammer 1 normale DB curl tot fail
12 x 7,75kg
12 x 7,75kg
10 x 7,75kg
08 x 7,75kg

Antwoord op de vraag, "waar heeft u spierpijn vandaag"-->buitenkant oksel...aangehechting van de lats ofzo???
 
Ik weet eigenlijk niet wat een haalbaar doel is om te stellen voor over 3 maanden bijvoorbeeld, iemand een idee??

Hoe lang DL je al, en heb je de techniek al helemaal onder de knie?
 
Ik heb eerst gedeadlift vanaf november thuis met dumbbells (niet zo zwaar) omdat ik nog geen lange stand had en alleen thuis trainde. En dit was de 4de of 5de keer DL met lange stang. Ik heb nog nooit iemand met verstand laten kijken naar mn techniek, ik heb wel veel filmpjes gekeken. En til iig niet met een bolle rug.
 
Jammer dat je niemand hebt om je techniek te laten checken, dat is gewoon altijd het allerbeste aan het begin (en zelfs daarna nog).

Maar ik bedoelde meer of je zelf het gevoel had dat je de techniek echt helemaal onder de knie had, als in dat je er niet meer continu mee bezig bent met nadenken hoe je houding moet zijn e.d.
Maar als je nog maar 4-5 keer met bb gedeadlift hebt, dan zou ik me persoonlijk nog niet bezig houden met wat je qua gewicht over enkele maandjes zou willen tillen. Zorg gewoon eerst dat je de oefening echt helemaal door en door kent en dan kan je daarna gaan focussen op max gewicht. Maar dat wil natuurlijk niet zeggen dat je de komende tijd niet kan verhogen qua gewicht :)
 
Maar ik bedoelde meer of je zelf het gevoel had dat je de techniek echt helemaal onder de knie had, als in dat je er niet meer continu mee bezig bent met nadenken hoe je houding moet zijn e.d.
Maar als je nog maar 4-5 keer met bb gedeadlift hebt, dan zou ik me persoonlijk nog niet bezig houden met wat je qua gewicht over enkele maandjes zou willen tillen. Zorg gewoon eerst dat je de oefening echt helemaal door en door kent en dan kan je daarna gaan focussen op max gewicht. Maar dat wil natuurlijk niet zeggen dat je de komende tijd niet kan verhogen qua gewicht :)
Ja ik snap dat de techniek nu belangrijker is dan het gewicht, maar ik vind het gewoon leuk om een doel te hebben om naar toe te werken. Voor mn gevoel gaat het eigenlijk best goed wat betreft de techniek voor die paar keer dat ik gedeadlift heb.

Net heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerlijk gethaibokst!! De afgelopen weken zonder thaiboksen hadden ervoor gezorgd dat ik veel te veel energie in mn lijf had waardoor ik echt hyper was. KT vind ik ook super leuk om te doen, maar ik kan er niet geheel mijn ei in kwijt, daarvoor moet ik echt een potje rammen in de gym!


Morgen benen en triceps trainen in de sportschool!! Nu alweer zin in:D:D
 
Ik herken dat gevoel ook. Na de zomerstop is het altijd wel fijn om terug je energie kwijt te kunnen in vechtsporttrainingen :D

Veel plezier met de training morgen!
 
Squatin smith gewicht zonder stang, want weet niet wat hij weegt en dat drolletje wat achter de balie stond weet het ook niet. Squat tot iets onder parallel, anders ben ik bang voor mn knieën.
8 x 20kg
8 x 25kg
8 x 25kg
8 x 25kg
6 x 30kg

45 degree leg press
8 x 80kg
8 x 80kg
8 x 80kg
8 x 80kg
8 x 85kg

Leg extension
8 x 55kg
8 x 60kg
8 x 60kg...ai ik begin mn rechterknie te voelen
8 x 65kg

Leg curl
8 x 70kg
8 x 70kg
8 x 70kg
8 x 70kg

Skull crushers met barbell...ik ben niet 100% zeker, maar dacht dat het gewicht van de barbell 7,5kg is.
15 x 12,5kg
08 x 17,5kg
08 x 17,5kg
08 x 17,5kg

DB kickbacks
8 x 6kg
8 x 6kg
8 x 6kg
8 x 6kg

Cable pushdown
8 x 25kg
8 x 30kg
8 x 30kg
7 x 35kg blehhh lelijke vorm...te zwaar dus
6 x 30kg
 
Sterk hoor die curl.
 
Die cable pushdown is ook heel sterk. Mooie training:)
 
Sterk hoor die curl.
Geen idee waar het vandaan komt. Mn squat is juist weer erg achter volgens mij.
Die cable pushdown is ook heel sterk. Mooie training:)
Met het nodige trillen lukt 't.:D Maar 30kg is nu echt max om die herhalingen te maken zonder dat de vorm er al te erg onder te lijden heeft.

Ik denk dat ik morgen maar even niks doe...ik heb ongelooflijke spierpijn in mn onderarmen, zowel binnen als buitenkant, van het thaiboksen, dus ik kan niet eens fatsoenlijk een dumbbell vastpakken. Ik had er vanmorgen nog niet zo erg last van. Ik heb zelfs spierpijn in de flexor pollicis brevis en abductor policis brevis, oftwel die spieren om je duimen te bewegen:p. Ik denk dat het komt van het vuistmaken als je wilt stoten.
 
Laatst bewerkt:
Ik durfde het niet te zeggen, maar ik denk dat je dan in de komende weken wel snel zal groeien met de squat. Ik denk dat je zo door kan schieten naar de 50 kilo, zeker in e smith.

Heb je geen squatrek?
 
Back
Naar boven