AndroidHealthClinic

Bigger, Faster, Stonger......Log Naomi

Bezoekers in dit topic

waaauw netjes hoor naomi, goede progressie! :)
In welke klasse ga je eigenlijk meedoen?
heel veel succes met de voorbereiding!
 
waaauw netjes hoor naomi, goede progressie! :)
In welke klasse ga je eigenlijk meedoen?
heel veel succes met de voorbereiding!
physique...ben te hoeking voor bodyfitness en die klasse past ook beter bij hoe ik ben als persoon
 
Ik had het al in mijn contestlogje vermeld, maar hier dan ook nog maar een keer. Gisteren tweede onderdeel van de gewonnen prijs mer dbb contest verzilverd:de training met Evelien Nellen. We hebben armen en schouders getraind en daarna nog even geposeerd. Was erg leuk en gezellig. Foto's staan ook in mnnconteslogje!

Nogmaals thanks XXL en Evelien!!!
 
Ga je hier nog verder met loggen ook?
 
Ja ik ga hier nog wel mijn progressie bijhouden, alleen niet meer zo gedetailleerd als eerst aangezien mijntrainer niet wil dat zijn voedings- en traininngsprincipes op straat komen te liggen. Ik wil wel de "road to" de flex cup hier vastleggen etc en progressie aan de hand van foto's laten zien.

---------- Post toegevoegd 6 September 2013 om 08:40 ----------

Eergisteren een meting gehad, flink lichter 62,9 kg (ben sinds dbb contest een paar kg kwijt) het lijkt alsof er eenaar liter vocht niet is teruggekomen nadat ik het er tijdens de voorbereiding op de contest af had (toen 4liter ongeveer). Want mijn benen zijn ook een stuk droger gebleven. Zie er ook beter uit dan voor de contest voller en groter, dus lijkt ook geen spiermassa te zijn dat eraf is.

Vetpercentage eergister (ruim 12 weeks out) was 17%! Was ik erg blij mee, nu "lekker" cardio blijven doen en langzaam aan voeding steeds strakker en dan zou het goed moeten komen!
 
Nice en ik begrijp je trainer wel. Doe lekker je ding en zet hier gewoon eens een spieroefening. Hoef je niets prijs te geven.
 
Gewoon je progressie loggen. Het is leuk om zo te zien hoe je stap voor stap vooruit gaat!
tuurlijk geef je je schema's niet prijs. Das niet meer dan logisch.
succes!
 
Eerste week van de wedstrijdvoorbereiding zit er al bijna op. Tot zover geen moeite, haha zou ook wat zijn. Daarbij eet ik nog meer dan genoeg dus over honger mag ik nog niet klagen (komt nog :P). Al heb ik met mezelf afgesproken dat ik niet mag gaan zeuren om honger, want ik kies er zelf voor om dit te doen.



Woensdag geposeerd met alle wedstrijdatleten van onze sportschool die in de wedstrijdvoorbereiding zitten. Hier een fotootje van mn abs 12 weeks out gemaakt tijdens het poseren. Ben zo benieuwd hoe het eruit ziet als al het buikvet er af is. Let niet op de pose (is geen pose) en mn gezicht dat ik trek :D

Buik 11-9-2013 Bewerkt.jpg
 
Nice Naomi. Gaat lekker met je.
 
Over 12 week zul je er goed droog bij staan;)

Met een beetje mazzel hoef je pas laatste 4 weken honger te lijden
 
Je mag best zeuren, als je maar weet dat het het waard is ;)
Succes meis!
 
Voordeel is dat je weet waar je het dus voor doet! En dat maakt dat je je er wel doorheen slaat.
Het gaat super zo te zien!
 
er komt vast en zeker wat moois onder vandaan;) Ik kom waarschijnlijk kijken @ de flexcup. Heb wel het weekend vrij gevraagd dus zie je maybe nog live:P

Mooi ook je schouders! Heel veel succes! Hoop dat het je mee zal vallen met de honger.
 
er komt vast en zeker wat moois onder vandaan;) Ik kom waarschijnlijk kijken @ de flexcup. Heb wel het weekend vrij gevraagd dus zie je maybe nog live:P

Mooi ook je schouders! Heel veel succes! Hoop dat het je mee zal vallen met de honger.
Leuk leuk! En ik (en nog meer mensen van onze gym) komen ook naar de Enercup kijken. Een atleet van onze gym gaat ook meedoen in de bikini klasse. Ik heb er echt zin in, geeft waarschijnlijk ook nog meer motivatie om door te knallen! Ben je al tevreden met je shape?

Ik had het eerder al over nog 12 weken, maar morgen gaan pas de 12 weken in. Ik had me een beetje verrekend:p:o
Maar alleen maar fijn dat het nog langer is dan ik dacht, mn trainer is tevreden over mijn progressie.
En de spiegel laat ook duidelijk zien dat ik vooruit ga. Leuk om steeds meer lijnen en aders etc te zien. Hier ook nog een foto van 14 weeks out (waar ik dus 12 weken out dacht te zijn).

Triceps pose  bewerkt.jpg
 
Leuk dat je ook komt! Zal je vast en zeker zien zitten, je kapsel valt wel op;)
Zeker motiverend kijken na een wedstrijd, dan krijg je er helemaal zin in.
Nu aan het depleten, dus tja vol is anders:D Komt wel! Ben tevreden, dat zeker.

nette shape al hoor! Alleen maar beter dat je nog beetje langer hebt dan je dacht toch;)Nice triceps ook je buik!
 
Tijd zat nog Naomi om shredded as **** te staan :)

Succes!
 
Leuk dat je ook komt! Zal je vast en zeker zien zitten, je kapsel valt wel op;)
Zeker motiverend kijken na een wedstrijd, dan krijg je er helemaal zin in.
Nu aan het depleten, dus tja vol is anders:D Komt wel! Ben tevreden, dat zeker.

nette shape al hoor! Alleen maar beter dat je nog beetje langer hebt dan je dacht toch;)Nice triceps ook je buik!

Vol word je wel weer als je mag gaan laden! Weet je of er veel inschrijvingen zijn in de physique klasse op de Enercup?

Tijd zat nog Naomi om shredded as **** te staan :)

Succes!
Jazeker, nog 3 maanden, dus we gaan voor superdroog en hard!
 
Succes/sterkte komende weken. Ik vind je er al mooi bij staan :)
 
Er had weer iets afgezegd. Tot nu toe met 3, incl een teamgenoot van mij.
 
Back
Naar boven