Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Haha ja mn meisje zei al dat ze t coïtusie vond

Balen! Maar scheelt wel dat het niet geplakt is, iets wat gehecht is ziet er uiteindelijk vaak beter uit.Gisteren meting en weging gehad, gewicht ongeveer gelijk, wel weer 1procent vet eraf in anderhalve week.
Dus ik ben blij, en mn trainer ook.
Gisteren borst en triceps getraind, met een kleine tussenstop bij de huisartsenpost. Mn vriendin en ik waren aan het bankdrukken met dumbbels op het bankje met de lange stang voor het bankdrukken, omdat alle andere bankjes bezet waren. En ik was zo eigenwijs dat ik met mn hoofd aan de kant van de lange stang wilde gaan liggen. Toen mn vriendin me wilde helpen om de 18kg dumbells in positie te brengen, stootte ze per ongeluk de stang eraf omdat ze te ver naar voren moet leuenen. Met als gevolg dat ik dat ding vol in mn gezicht kreeg. Maar....ik heb de dumbells niet losgelaten haha, die heb ik netjes teruggelegd. Ik zei "wat doe jij nou", snel daarna kwam er al iemand met een stuk papier en even daarna met een theedoek en een koelzak: scheurtje in het vel op mn jukbeen. Dus maar meteen naar de huisartsenpost, laten hechten en toen de training afgemaakt.
Wel heel aardig dat die arts zei "oooh wat een lelijke plek, dat blijf je zien, echt jammer zo MIDDEN in je gezicht".
EN BEDANKT!! Zeg dan "oh dat kunnen we nog best mooi maken"

Thanks voor de tip!!Balen! Maar scheelt wel dat het niet geplakt is, iets wat gehecht is ziet er uiteindelijk vaak beter uit.
Als de hechtingen eruit zijn, scheelt PCLE creme van Biodermal ook heel erg, helpt meer dan al die vage litteken-olie dingen
Ik heb een mooie kras op mijn neus, die ongeveer 3/4 van mijn neus bedekt. Ondanks dat het ooit geplakt is, zie je daar ook niet zoveel meer van. Dus hopelijk trekt jouw litteken straks ook bijna helemaal weg![]()
Jep Flex cup! Nog 2 maanden de tijd.Goede size.
Fles cup toch?
Krijg je in die tijd er nog wel genoeg detail en lijnen/separatie in?
Succes![]()

Streven is: knetterhard op het podium!