AndroidHealthClinic

Bigger, Faster, Stonger......Log Naomi

Klote Naomi, maar 1 voordeel:

Chicks loves scares :cool:

Gisteren meting en weging gehad, gewicht ongeveer gelijk, wel weer 1procent vet eraf in anderhalve week.
Dus ik ben blij, en mn trainer ook.:D

Gisteren borst en triceps getraind, met een kleine tussenstop bij de huisartsenpost. Mn vriendin en ik waren aan het bankdrukken met dumbbels op het bankje met de lange stang voor het bankdrukken, omdat alle andere bankjes bezet waren. En ik was zo eigenwijs dat ik met mn hoofd aan de kant van de lange stang wilde gaan liggen. Toen mn vriendin me wilde helpen om de 18kg dumbells in positie te brengen, stootte ze per ongeluk de stang eraf omdat ze te ver naar voren moet leuenen. Met als gevolg dat ik dat ding vol in mn gezicht kreeg. Maar....ik heb de dumbells niet losgelaten haha, die heb ik netjes teruggelegd. Ik zei "wat doe jij nou", snel daarna kwam er al iemand met een stuk papier en even daarna met een theedoek en een koelzak: scheurtje in het vel op mn jukbeen. Dus maar meteen naar de huisartsenpost, laten hechten en toen de training afgemaakt. :D

Wel heel aardig dat die arts zei "oooh wat een lelijke plek, dat blijf je zien, echt jammer zo MIDDEN in je gezicht".
EN BEDANKT!! Zeg dan "oh dat kunnen we nog best mooi maken"
Balen! Maar scheelt wel dat het niet geplakt is, iets wat gehecht is ziet er uiteindelijk vaak beter uit.
Als de hechtingen eruit zijn, scheelt PCLE creme van Biodermal ook heel erg, helpt meer dan al die vage litteken-olie dingen

Ik heb een mooie kras op mijn neus, die ongeveer 3/4 van mijn neus bedekt. Ondanks dat het ooit geplakt is, zie je daar ook niet zoveel meer van. Dus hopelijk trekt jouw litteken straks ook bijna helemaal weg :)

• Topic Starter Topic Starter
Balen! Maar scheelt wel dat het niet geplakt is, iets wat gehecht is ziet er uiteindelijk vaak beter uit.
Als de hechtingen eruit zijn, scheelt PCLE creme van Biodermal ook heel erg, helpt meer dan al die vage litteken-olie dingen

Ik heb een mooie kras op mijn neus, die ongeveer 3/4 van mijn neus bedekt. Ondanks dat het ooit geplakt is, zie je daar ook niet zoveel meer van. Dus hopelijk trekt jouw litteken straks ook bijna helemaal weg :)
Thanks voor de tip!!

potverdorie dat is niet zo mooi. Hoop dat het goed heelt.

Het heelt gelukkig al goed! Maandag mag eigenlijk de hechting eruit, maak ik laat 'm liever nog even zitten, want met trainen komt er toch wel spanning op te staan. Better be safe than sorry!

Vandaag junkdag!! Stokbrood met la vache qui rite en pasta, tomatensoep, cola, chocola, gevulde koek, Mc Donalds etc....mmmhh

straks ook nog een paar rondjes poseren voor mn dubbele spiegel!!
Hier nog een update van de beentjes!

Benen 20-10-2013.jpg

Jeetje.. ben ik weer laat. Maar balen van je "ongelukje". Je staat soms versteld hoe goed iets kan helen hoor. Dus wei weet zie je het met de tijd wel niet meer.

Nice legs! *me jealous* Gaat echt goed he! geniet van je junkdaggie!

Laatst bewerkt:
Wow lekkere poten heb je meid. Ik wil wel samen met jou beentrainingen doen, kan ik misschien wel wat van leren.

Goede size.

Fles cup toch?

Krijg je in die tijd er nog wel genoeg detail en lijnen/separatie in?

Succes :thumbs:

Kan ook k*t foto zijn deze. Of slechte belichting.

Meestal duurt het vrouwen (en meeste mannen) het langst om diepe cuts in benen te krijgen.

Benen gaan vaak t langzaamst idd maar zie toch al aardig wat bij je! Nog8 weken en kan veel in gebeuren;)

Ik ga volgens plan, dus het gaat helemaal goedkomen, volgens mijn trainer.
Ik doe gewoon wat m'n trainer zegt :) Streven is: knetterhard op het podium!
Om mn benen zie je echt al goed de lijnen doorkomen, en die gaan inderdaad het langzaamst, want op mn borst heb ik bijvoorbeeld al strepen lopen en op mn benen (nog) niet.

Als ik zie wat er in de eerste 4 weken al verandert is heb ik er alle vertrouwen in dat de laatste 8 weken nog grotere veranderingen laten zien.

Dat gaat vast helemaal goedkomen dan!

Eergisteren gemeten, misschien wel voor de laatste keer. Daarna kijken we alleen nog in de spiegel.
4punts meting nog 22,2 mm in het totaal. Op de biceps nog maar 2,8mm en buik 5mm.

Ik voel me nog relatief goed, ben alleen niet gewend om zo "weinig" te eten. Al is het waarschijnlijk nog meer dan menig andere vrouw eet (die niet zo met sport en voeding bezig is). Heb volgens mij sinds groep 8 ofzo niet meer zo weinig gegeten. Vanaf de eerste klas van de middelbare school at ik iedere dag al 10 boterhammen op school en dan thuis nog vanallles.

Ik ga vandaag nog 'n paar rondjes poseren thuis. Maybe dat ik nog 'n paar goede updates kan laten zien. Iedere dag zie ik nieuwe lijnen! Erg motiverend. Vandaag lekker junken!!!!!!

Veel honger nu dan?

Mazzel dat je nog mag junken.

Jij ging toch physique doen?

Nee honger valt echt mee, tis meer dat mn lichaam de koolhydraten op heeft en ik begin te trillen enzo.

Jazeker ga ik physique doen!

Hoeveel kcal zit je nu op?

rond de 1750kcal

Hehe aansteller! Ff wennen inderdaad, of juist liever niet ;)
Het resultaat is het het waard. En je hebt nog junkdagen/meals ook!

Zet m op!

Terug
Naar boven