MuscleMeat

Bigger, Faster, Stonger......Log Naomi

Bezoekers in dit topic

Ah neee, dat is echt wel heel erg k*t. :(
 
Dat is echt balen zeg :(
Kan je nog snel een 3e keer examen doen, of kom je nu ook in de problemen met het bestellen van je leaseauto?
 
Laatst bewerkt:
Dat is k*t ja

ben ook wel gezakt hoor.

Verkeerlicht springt op oranje, wat denk je dan?
Juist, ff wat gas en je kan nog net doorrijden.
Mmm, niet zo slim bij je examen haha

Suc6 gewenst, lukt je wel
Gewoon koel blijven
 
He bah, wat zonde. Weet ook gewoon precies wat je bedoelt.
Heb zelf uiteindelijk pas bij staatcoïtusamen het een keer gehaald, maar als je het eenmaal hebt interesseert je dat echt niet meer ;)
Kost alleen zoveeel geld :(
 
Dat is echt balen zeg :(
Kan je nog snel een 3e keer examen doen, of kom je nu ook in de problemen met het bestellen van je leaseauto?
Ja, ik zal nu in het begin met de trein moeten reizen totdat ik mn rijbewijs heb. Had me zooooooo verheugd om aankomende donderdag in mn leaseauto te stappen.

Dat is k*t ja

ben ook wel gezakt hoor.

Verkeerlicht springt op oranje, wat denk je dan?
Juist, ff wat gas en je kan nog net doorrijden.
Mmm, niet zo slim bij je examen haha

Suc6 gewenst, lukt je wel
Gewoon koel blijven
Echt shit dat je op examens ineens anders gaat rijden dan in je rijles. Want in principe kan bijna iedereen rijden als ie op moet, maar gaat het vaak op zenuwen of stomme dingen fout.

He bah, wat zonde. Weet ook gewoon precies wat je bedoelt.
Heb zelf uiteindelijk pas bij staatcoïtusamen het een keer gehaald, maar als je het eenmaal hebt interesseert je dat echt niet meer ;)
Kost alleen zoveeel geld :(
Ja dat laatste is echt jammer...doet pijn in de portemonnee:(:(
Van dat geld had ik al een heeeeeeeleee leuke homegym bij elkaar kunnen kopen.:p
 
Dat is balen. Daar hebben wel een paar vloekjes ingezeten.
Ik weet niet wat ik moet zeggen, het is gewoon balen:-)
 
Jammer zeg, volgende keer beter! Kon je die zenuwen maar even uitzetten hé. ;) Maar nu eerst lekker eten en goed slapen! Volgende keer slaag je!
 
23 september gaan we for three times is shipstraight!!!
 
Vanmorgen weer samen mt mn schatje getraind....Mijn plan was eigenlijk borst en schouders, maar naar borst wilde mn vriendin liever benen trainen, dus hebben we maar benen gedaan :P

Bench pressik reken 15kg voor stang, eigenaar dacht dat ze tussen de 15 en 20kg wegen. (Hoe de **** kun je dat als eigenaar niet precies weten:mad:)
8 x 30kg
8 x 30kg
8 x 30kg
8 x 30kg
1 x 35kg pffff hoe kan dat ineens zooooo zwaar zijn, kan er niet tegen dat mn vriendin wel alle setjes met dit gewicht doet!!

Incline BPook hier 15kg voor stang gerekend
8 x 25kg
4 x 30kg :mad:
8 x 25kg
8 x 25kg

Standing Cable flys
10 x 7kg
8 x 7kg
8 x 7kg
8 x 7kg (laatste rep kreeg ik de armen voor niet helemaal bij elkaar)

Incline Chest Presssterling apparaat...niet zo'n fijne oefening voor mn gevoel
7 x 5kg beide kanten
6 x 5kg beide kanten

Geen squat vandaag, want ik heb de hele week al een beetje een k*tgevoel in mn rechterknie.

45 degree leg press
8 x 90kg
8 x 90kg
8 x 90kg
8 x 90kg:D

Leg curl
8 x 70kg
8 x 70kg
8 x 70kg
8 x 70kg

Leg extension
8 x 60kg
8 x 65kg
8 x 70kg
8 x 70kg:D

en toen zakte ik al bijna door mn hoeven, maar de kuiten moesten nog

Standing calf machine
12 x 60kg krampiee
10 x 60kg
10 x 60kg
9 x 55kg au au au

Daarna op de fiets naar huis +-7minuten en aansluitend nog 25minuten met de hond in stevig tempo gewandeld!!

En nu zometeen vreten!! HONGERR!!!
 
Goed bezig meid:-)
 
Wat balen dat je er niet door bent voor je rijexamen :(. Volgende keer lukt het je vast wel!
En sterke training hoor!
 
Toch lekker getraind! Wel beetje raar dat je zoveel setjes met 30 kan en daarna 35 maar één keer omhoog krijgt... maar ja, zo gaat dat soms, frustrerend genoeg!
 
Toch lekker getraind! Wel beetje raar dat je zoveel setjes met 30 kan en daarna 35 maar één keer omhoog krijgt... maar ja, zo gaat dat soms, frustrerend genoeg!
Vond ik ook vreemd, ik had toch wel ingezet op 3 a 4 eigenlijk. Maar het leek echt ineens 20kg zwaarder. Volgende keer nog een keer proberen, misschien dat ik 'm dan wel 2 of meer keer die lukt in krijg.
 
Balen van je examen.

Goede training!
Wat jij hebt met de bp daar heb ik ook regelmatig last van en bij mij kan dan 2.5 kg erbij al veel zwaarder aanvoelen.
Volgende keer haal je wel meer reps.
 
Ja, ik zal nu in het begin met de trein moeten reizen totdat ik mn rijbewijs heb. Had me zooooooo verheugd om aankomende donderdag in mn leaseauto te stappen.


Echt shit dat je op examens ineens anders gaat rijden dan in je rijles. Want in principe kan bijna iedereen rijden als ie op moet, maar gaat het vaak op zenuwen of stomme dingen fout.


Ja dat laatste is echt jammer...doet pijn in de portemonnee:(:(
Van dat geld had ik al een heeeeeeeleee leuke homegym bij elkaar kunnen kopen.:p

wat jammer, maar niet te lang wachten met het her examen doen lijkt me;)
 
Balen van je examen.

Goede training!
Wat jij hebt met de bp daar heb ik ook regelmatig last van en bij mij kan dan 2.5 kg erbij al veel zwaarder aanvoelen.
Volgende keer haal je wel meer reps.
Ja ik hoop het! Is ook pas de 5de keer ofzo dat ik met een lange stang bench press, dus progressie gaat hopelijk wel snel in het begin! Voorheen wel met dumbbells gedaan thuis, maar is toch anders.

---------- Post toegevoegd Sun 28 Aug 2011 om 18:40 ----------

wat jammer, maar niet te lang wachten met het her examen doen lijkt me;)
23 september was de eerste mogelijkheid pas, dus dan gaan we het nog een keer proberen.
 
Vanmorgen schouders en buik getraind

Military Press ss met Lateral raise
8 x 22,5kg + 8 x 7kg
7 x 22,5kg + 8 x 6kg
7 x 22,5kg + 8 x 6kg
7 x 22,5kg + 8 x 6kg

BB rear delt row
10 x 22,5kg
10 x 22,5kg
10 x 27,5kg
8 x 27,5kg

DB shoulder press
8 x 10kg
8 x 10kg
8 x 10kg
7 x 10kg

Lateral raisestot fail #omdathetkan
22 x 4kg
23 x 4kg
17 x 4kg my shoulders are on fireeeeeeeeeeeeeee

Hanging straight leg raise
8 x BW + 3kg DB tussen de voeten
8 x BW + 3kg DB tussen de voeten
8 x BW + 3kg DB tussen de voeten
10 x BW

45 degree side bends
8 x17,5kg
8 x17,5kg
8 x17,5kg
8 x17,5kg
 
Vond ik ook vreemd, ik had toch wel ingezet op 3 a 4 eigenlijk. Maar het leek echt ineens 20kg zwaarder. Volgende keer nog een keer proberen, misschien dat ik 'm dan wel 2 of meer keer die lukt in krijg.

Als je volgende keer dan niet zoveel reps/setjes met de 30 kg doet, gaat de 35 kg vast ook alweer wat makkelijker.
 
Back
Naar boven