AndroidHealthClinic

Bigorexia NPO 3

Want mijn doel was juist om de mainstream mensen het meer te laten begrijpen, maar eigenlijk bijna al mijn uitleg is weg geknipt
Maar eerlijk, 't doel was gewoon aandacht toch? Na 495 van dit soort programma's weet je toch inmiddels wel dat je gewoon genaaid wordt en voor lul staat als je mee doet aan zoiets. Niemand leert er iets van en 't brengt niks onder de positieve aandacht.

Maar eerlijk, 't doel was gewoon aandacht toch?
Ja sowieso het doel was voor mij ook engagement
Na 495 van dit soort programma's weet je toch inmiddels wel dat je gewoon genaaid wordt en voor lul staat als je mee doet aan zoiets. Niemand leert er iets van en 't brengt niks onder de positieve aandacht.
hoopte gewoon dat er wat meer beweegredenen van mij werden getoond maar niet :p

• Topic Starter Topic Starter
Wacht is ff, ben jij dit?? @Vypaw

Ik vind je nog best goed/normaal overkomen

Jammer dat ze zoveel knippen. Kon je niet zeggen van te voren ik wil dat het alleen word uitgezonden voor dat ik het heb gezien?

Jammer dat ze zoveel knippen. Kon je niet zeggen van te voren ik wil dat het alleen word uitgezonden voor dat ik het heb gezien?
Preview was wel de afspraak maar kreeg alleen foto’s te zien

Alleen dacht echt wel gezien de duratie van opnames dat er iets meer toelichting gegeven werd mbt dat maar helaas

Ze gaan wel een nieuwe serie specifiek over anabolen maken, heel benieuwd wat voor mensen ze daar voor gaan filmen

• Topic Starter Topic Starter
Preview was wel de afspraak maar kreeg alleen foto’s te zien

Alleen dacht echt wel gezien de duratie van opnames dat er iets meer toelichting gegeven werd mbt dat maar helaas

Ze gaan wel een nieuwe serie specifiek over anabolen maken, heel benieuwd wat voor mensen ze daar voor gaan filmen
Heb je jezelf opgegeven? Kreeg je er geld voor? #durftevragen 😄

Op zich een prima stukje toch. Ik vind alleen dat bigorexia-frame een beetje vreemd. Ik heb een ander beeld bij die term, niet per se dit soort jongens.

Iemand met bigorexia gaat dit niet op tv lopen vertellen voor wat aandacht.

Bigorexia problemen vertel ik liever aan een psycholoog.

Ja sowieso het doel was voor mij ook engagement

hoopte gewoon dat er wat meer beweegredenen van mij werden getoond maar niet :p
En voor dat beetje aandacht en engagement zet je de bb scene weer goed in het licht. Goed bezig.

Op zich een prima stukje toch. Ik vind alleen dat bigorexia-frame een beetje vreemd. Ik heb een ander beeld bij die term, niet per se dit soort jongens.
Heb ook nooit geclaimed dat ik bigorexia heb, het is meer die kant op gepushed

En voor dat beetje aandacht en engagement zet je de bb scene weer goed in het licht. Goed bezig.
Nogmaals, ik heb tig uren uitleg lopen geven en dat is allemaal weg gehaald

Maar zelfs dat ter zijde vind ik het “slecht daglicht “ verhaal wel meevallen anders

Terug
Naar boven