Fitness Seller

Bij STH wel of geen proviron

ed of eod of what the **** :) het gaat gewoon om de wekelijkse hoeveelheid iu's, voor de rest niet echt verschil imo. niet 50iu 1 x in de week zetten natuurlijk :D maar als je het een beetje verdeeld maakt het weinig uit hoe je dat verdeeld.

-rodge

jij was toch eerst heel vet? kan ik mij herinneren uit wat oude topics, now offence verder:p maar hoe sta je er nu voor? stuk droger?

nou...had wel een laagje..maar echt heeeeel vet(18-19%) zou ik niet zeggen, volges mij heb je me verward met een ander:D
cut slaat wel aan door de sth...taille is al gruwelijk minder geworden ..WEL in combi met een goed dieet en cardio en me begeleider:D
intussen wel een kuur gepakt om zoveel mogelijk massa te sparen...heeft wel gewerkt:D heb er zelfs wat bij nu ook al is het niet veel (3-4kg)

t*ring, dus je hebt er al ongeveer 12 dozen sth doorheen?

Mag hopen dat je het wat gedaan heeft inmiddels??

eeeeum....dikke 1200-1399 iu onderhand:D

verschil is er ZEKER wel:D!!!!

nou...had wel een laagje..maar echt heeeeel vet(18-19%) zou ik niet zeggen, volges mij heb je me verward met een ander:D
cut slaat wel aan door de sth...taille is al gruwelijk minder geworden ..WEL in combi met een goed dieet en cardio en me begeleider:D
intussen wel een kuur gepakt om zoveel mogelijk massa te sparen...heeft wel gewerkt:D heb er zelfs wat bij nu ook al is het niet veel (3-4kg)

Heb Robert al best veel gezien nu en zit zeker verschil in met before en after HGH ;).

ik meen dat DBC01 het eens over een hosper buikje had vandaar:p maargoed welke AS neem je erbij? 10 iu ED gaat aardig in de knaken lopen:o heb je last van bloaten door de gh? ikzelf bloat er altijd heel erg van, meer dan met test

Terug
Naar boven