XXL Nutrition

Bij STH wel of geen proviron

Mischien, misschien, lees het liever ff na.
Het lijkt mij niet hoor, maar goed als FEEST hier eens wat meer over kan vertellen...

??? reageer ff normaal bro:rolleyes:

het is een feit dat gh beter zijn werk doet met meer oestro´s

het woord ´mischien´ had ik beter achterwege kunnen laten

, feeling like a king, full as hell: 5iu daily

Als ik deze zinsnede zie, heb ik weinig vertrouwen in de site.
Ik zie organon dit nog niet neerzetten.
Lijkt mij meer een verkooppraatje

5iu??? het gaat pas een beetje lekker werken bij 8 iu per dag:o..althans..bij mij dan:D

Als proviron niet zou kunnen kan je alle DHT varianten wel schrappen..

is BULL!!!

, feeling like a king, full as hell: 5iu daily

Als ik deze zinsnede zie, heb ik weinig vertrouwen in de site.
Ik zie organon dit nog niet neerzetten.
Lijkt mij meer een verkooppraatje

verkoopspraatje?je zit NIET op een supplementen site daar die 5 kilo massa van hun nieuwste crea beloven:rolleyes:

hahaha t*ring wat een lang verhaal man :-)

ik neem zelf zo nu en dan wat GH :-) en neem er vanaf 6 weken voor mijn wedstrijden ook proviron of liquidex bij. de remming van de werking is nihil en kan dus helemaal geen kwaad. Ik vindt zelf dat proviron nog even een extra gevoel van well being geeft .

Omdat uit nieuwere onderzoeken is gebleken dat dat ook heel goed kan. Je kunt zelfs 3x ew injecteren. Maar de dosering verschilt dan wel. Je kunt er over lezen in de Geavanceerdekuursectie.

Idd dat van eod injecteren is me wel bekent,maar wat ik aan wil geven is dat topicstarter van plan is om 5iu eod te zetten.
Als je er voor kiest eod te zetten zal topicstarter toch echt z,n dosering moeten aanpassen naar evt 8-10 iu (zie burst theorie).
Ik denk dat 5iu eod net iets te weinig is om significante resultalen te boeken.

• Topic Starter Topic Starter
Ik denk wel dat er een groot verschil is, of dit je 2 e STH kuur is of je bent een ferventgebruiker.
Ik denk dat je net als bij anabolen steeds meer nodig hebt.
Een beginners (sth) kuur zal voor de 'meeste' hier waarschijnlijk ook niet meer werken.

Ik denk wel dat er een groot verschil is, of dit je 2 e STH kuur is of je bent een ferventgebruiker.
Ik denk dat je net als bij anabolen steeds meer nodig hebt.
Een beginners (sth) kuur zal voor de 'meeste' hier waarschijnlijk ook niet meer werken.

Volgens mij treed er helemaal geen gewenning op met HGH.

De werking zal eerder afnemen in de ogen van de gebruiker omdat het normaal begint te lijken en diegene toch dat beetje extra wil.

rHGH om de dag? mensen toch welke idioot gelooft daar nu in?
rHGH om de dag is enkel en alleen voor de centen neukertjes die zo nodig in de gym willen kunnen zeggen dat ze rHGH genomen hebben.
pff simpel wordt je er soms van zeg!!!

veel succes met het weg gooien van je centjes.

rHGH om de dag? mensen toch welke idioot gelooft daar nu in?
rHGH om de dag is enkel en alleen voor de centen neukertjes die zo nodig in de gym willen kunnen zeggen dat ze rHGH genomen hebben.
pff simpel wordt je er soms van zeg!!!

veel succes met het weg gooien van je centjes.

het legt er ook aan hoeveel je EOD zet, als je 15 iu EOD zet is het een ander verhaal

zit nu al bijna 26 weken aan de sth...nergens last van imo ..ook geen gevoelige tepeltjes:D

maar mocht je er vatbaar voor zijn..waarom ook niet?

ik zet nu trouwens elke dag 10iu...voorheen was het 5iu en langzaam opgebouwd naar de 7 en dan 10

zit nu al bijna 26 weken aan de sth...nergens last van imo ..ook geen gevoelige tepeltjes:D

maar mocht je er vatbaar voor zijn..waarom ook niet?

jij was toch eerst heel vet? kan ik mij herinneren uit wat oude topics, now offence verder:p maar hoe sta je er nu voor? stuk droger?

Om de dag IM en dan een hogere dosering had ik toch wat goede dingen over gelezen...

Om de dag IM en dan een hogere dosering had ik toch wat goede dingen over gelezen...

Ja idd, alleen vetverbranding is beter ED.(:2) Maar als je echt op massa uit ben kan je volgens mij beter eod doen waardes zijn dan natuurlijk veel hoger omdat je meer gebruikt.

Terug
Naar boven