david12
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 57
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 106kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
maak er maar 23 voor significante resultaten...als je 5iu per dag komt dat neer op ca. 7-8doosjes.
dacht dat IU de eenheid was om hoeveelheden HGH aan te duiden maar is nu blijkbaar veranderd in doosjes 
dacht dat IU de eenheid was om hoeveelheden HGH aan te duiden maar is nu blijkbaar veranderd in doosjes
![]()
Jochie?voor jou dan omdat je toch alzo slim bent.Have fun met al je nep rotzooi middeltjes,jij weet er blijkbaar het meest van

![]()

no offence bro
geen proviron bijpakken dht remt de werking van groeihormoon
mischien omdat het de converzie van test naar oestro verminderd en gh werkt juist weer beter met meer oestro
mischien omdat het de converzie van test naar oestro verminderd en gh werkt juist weer beter met meer oestro
sorry dat ik niet duidelijk ben, dit is de eerste keer op dit forum.
En als je er iets niet goed aan vindt zeg maar wa er anders aan moet, p.s ik ga niet voor de super kuur. (sth wil ik 2 doosjes pakken)
week 1 600 mg testo p/w
400 mg deca p/w
50 mg ug t4
week 2 600 mg testo p/w
400 mg deca p/w
50 mg ug t4
week 3 600 mg testo p/w
400 mg deca p/w
50 mg ug t4
om de dag 4 of 5 i.e.
week 4 600 mg testo p/w
400 mg deca p/w
100 mg ug t4
om de dag 4 of 5 i.e.
week 5 t/m 14 zie 4
week 15 en 16 week 600 mg testo p/w
400 mg deca p/w
50 mg ug t4
toch nog even terugkomen over de minimale duur van een sth kuur, ik heb al vele sites bezocht (ben al een tijdje bezig met info verzamelen) maar noch nergens een wetenschappelijk onderbouwd stuk gelezen wat aangeeft dat een korte kuur niet werkt. Dit kom ik alleen tegen op dit forum.
, feeling like a king, full as hell: 5iu daily
Als ik deze zinsnede zie, heb ik weinig vertrouwen in de site.
Ik zie organon dit nog niet neerzetten.
Lijkt mij meer een verkooppraatje