Brutal1ty
Cool Novice
- Waardering
- 0
- Lengte
- 1m75
- Massa
- 80kg
- Vetpercentage
- 9%
Hallo,
Ik train al 4 jaar lekker fanatiek !
ik heb 2 kuur verleden
eerste was winny only tabs
tweede was winny + var tabs van bijde ben ik echt super vooruit gegaan !!
nu wil ik binnenkort dit keer injectie kuurtje pakken !..
mijn maten gaan sust/deca kuurtje pakken alleen heb ik daarvan gehoord dat je veel vocht vast houd en dat je na je kuur zeker 50% weer inzakt..
en dat wil ik zeker niet hebben
wat is nou een lekker kuurtje waar ik lekker droog van blijf maar wel lekker massa POMP van zal krijgen en wat na me kuur nog zal blijven voor een groot deels
voeding heb ik onder controle ik weet hoe ik moet cutten en ik weet hoe ik moet bulken (kwa voeding heb ik genoeg verstand
)
Dus dutchbb
kunnen jullie voor mij een lekker kuurtje opnoemen waar ik lekkere resultaten van kan pakken??
ik zal ook zeker een log bijhouden als ik er aan ga beginnen..
bij voorbaat mijn dank aan alleen !!!!
Brutal1ty out !!
Ik train al 4 jaar lekker fanatiek !
ik heb 2 kuur verleden
eerste was winny only tabs
tweede was winny + var tabs van bijde ben ik echt super vooruit gegaan !!
nu wil ik binnenkort dit keer injectie kuurtje pakken !..
mijn maten gaan sust/deca kuurtje pakken alleen heb ik daarvan gehoord dat je veel vocht vast houd en dat je na je kuur zeker 50% weer inzakt..
en dat wil ik zeker niet hebben
wat is nou een lekker kuurtje waar ik lekker droog van blijf maar wel lekker massa POMP van zal krijgen en wat na me kuur nog zal blijven voor een groot deels
voeding heb ik onder controle ik weet hoe ik moet cutten en ik weet hoe ik moet bulken (kwa voeding heb ik genoeg verstand
)Dus dutchbb
kunnen jullie voor mij een lekker kuurtje opnoemen waar ik lekkere resultaten van kan pakken??
ik zal ook zeker een log bijhouden als ik er aan ga beginnen..
bij voorbaat mijn dank aan alleen !!!!
Brutal1ty out !!
Laatst bewerkt: