AndroidHealthClinic

Binnen twee weken vliegt dit erin

rafifaisal

Cool Novice
Waardering
0
Hoi allemaal,
Binnen twee weken vliegt de volgende kuur erin:

Week 1-8: Testosteron 250 mg/Eod + Trenbolone Acetate 75mg/Eod

Is dit een realistische kuur of zien jullie, de pro's dan liever iets anders of bijgevoegd ?

Graag jullie reactie.

Merci

Welke testosteron? en lijkt me toch wel wat hoog gedoseerd. Heb je wat stats?

Eerste kuur?

Kuur ziet er wel lekker uit, maar idd, wat zijn je stats?

Hoi allemaal,

Is dit een realistische kuur of zien jullie, de pro's dan liever iets anders of bijgevoegd ?

Graag jullie reactie.

Merci

1000 mg test per week + 300 mg tren Ace... rare verhouding...nuja...ik neem aan dat je Test enanthaat bedoelt? waarom geen tren enanthaat? waarom als je Test E neemt niet 2 x 500 mg per week?

wat is je kuurverleden?

Tren a is veel lekkerder!

Hoi allemaal,

Graag jullie reactie.

Merci

Op zich wel lekker.

Ja zeker niet verkeerd als je maar test prop neemt.

250mg test prop EOD terwijl je niet weet wat zijn ervaring met aas is? Zou wel je kuurverleden willen weten. Want meestal is 150mg EOD wel voldoende..

Waar staat het dan dat hij test prop gebruikt?
Hij kan toch ook test enth gebruiken. En daarnaast als hij eod zet, dan zet hij de ene week 1000mg en de andere week 750mg.

• Topic Starter Topic Starter
Ik heb in het verleden al genoeg gekuurd. Ben ook niet echt een beginneling meer als het op kuren komt.
Mijn stats zijn:
1 m 78
86 kg
12 % BF
Bench: 1 x 130 kg

Als jullie nog detail nodig hebben, vraag maar.
Waarom ik Acethaat gebruik ? Om dit het beste is in combo met Test Prop.

Ik heb in het verleden al genoeg gekuurd. Ben ook niet echt een beginneling meer als het op kuren komt.
Mijn stats zijn:
1 m 78
86 kg
12 % BF

heb je er een tijd uitgelegen ofzo ? want als je zo'n kuur verleden hebt vind ik je stats niet echt boeiend

Als je echt al vaker gekuurd hebt, en waarschijnlijk ookal met trenbolone? Dan zou ik ze toch wat hoger gaan doseren tot +-112,5 of zelfs 150mg.

Mijn stats zijn:
1 m 78
86 kg
12 % BF

Hoe kom je erbij om 250mg propionate te zetten om de dag aangezien je dan net zo goed 100mg elke dag kan zetten wat het ook een stuk makkelijker maakt qua doseren omdat de meeste prop allemaal op 100mg per ml is gedoseerd en loppen k*tten met halve mililiters is ook niet wat

• Topic Starter Topic Starter
heb je er een tijd uitgelegen ofzo ? want als je zo'n kuur verleden hebt vind ik je stats niet echt boeiend

Ik heb er inderdaad bijna een jaar uitgelegen.
Heb een zwaar motor ongeluk gehad waardoor ik nu in mijn rechterbeen een pin door mijn femur heb steken.
Dit was een deprimerende periode maar ben sinds ramadan 2oo6, dat was in november terug begonnen.

En alles komt stilaan terug inorde.
Zal voor de zomer mijn fotos posten.

Hoe kom je erbij om 250mg propionate te zetten om de dag aangezien je dan net zo goed 100mg elke dag kan zetten wat het ook een stuk makkelijker maakt qua doseren omdat de meeste prop allemaal op 100mg per ml is gedoseerd en loppen k*tten met halve mililiters is ook niet wat

Zo moeilijk is dat niet hoor een half militertje, misschien moet je wat meer groenten eten vooral wortels is goed voor je ogen bro

Overigens kan het net zo goed HG zijn wat 50mg/ml is gedoseerd

Terug
Naar boven