AndroidHealthClinic

Binnen twee weken vliegt dit erin

het kan in een kuur van 8 weken, maar dat red je niet qua spuit volume.
zo kan het ook, na tren volgt altijd een testo niet andersom, of samen met tren.(maar we doen ook EQ)
Heeft te maken dat tren je axis plat gooit dit vang je zo een beetje af. (met testo).

Mooi kuurtje zo.

het kan in een kuur van 8 weken, maar dat red je niet qua spuit volume.
zo kan het ook, na trenbolone volgt altijd een testo niet andersom, of samen met trenbolone.(maar we doen ook EQ)
Heeft te maken dat trenbolone je axis plat gooit dit vang je zo een beetje af. (met testo).

Mooi kuurtje zo.

en testo gooit je axis niet plat ?:rolleyes: ;)

vertel vertel wat snap ik niet jp

vertel vertel wat snap ik niet jp

Nou kijk je geeft aan dat Tren je axis plat gooit en dat je dit wilt opvangen met Testo. Testo gooit je axis ook plat gab. Dus die ga je zo lekker lang onderdrukken. Als je slim bent dan gooi je de Testo vanaf week 1 erin en stop je bij 10-12 weken kuren. Heb je ook de hele kuur een"zin in coïtus;)

nee nee jp geen coïtus tijdens de kuur allemaal energie die je in het trainen moet stoppen.

Nou kijk je geeft aan dat trenbolone je axis plat gooit en dat je dit wilt opvangen met Testo. Testo gooit je axis ook plat gab. Dus die ga je zo lekker lang onderdrukken. Als je slim bent dan gooi je de Testo vanaf week 1 erin en stop je bij 10-12 weken kuren. Heb je ook de hele kuur een"zin in coïtus;)

tja tussen plat en plat zit een verschil namelijk...
plat (de lust is minder) helemaal plat (je voelt je impotent).
dus nummer 2 wil je niet, dus draai je hem naar nummer 1.
net wat ik zegt Henkie moet wel blijven werken en van een testo axis herstel je beter.en ik ga voor lange kuren ik merk nu ook dat ik niet zo veel meer aankom in gewicht ben zelfs wat lichter geworden maar mijn massa neemt wel nog toe en spieren worden met de week harder en harder :D

tja tussen plat en plat zit een verschil namelijk...
plat (de lust is minder) helemaal plat (je voelt je impotent).
dus nummer 2 wil je niet, dus draai je hem naar nummer 1.
net wat ik zegt Henkie moet wel blijven werken en van een testo axis herstel je beter.en ik ga voor lange kuren ik merk nu ook dat ik niet zo veel meer aankom in gewicht ben zelfs wat lichter geworden maar mijn massa neemt wel nog toe en spieren worden met de week harder en harder :D

Denk je niet dat je met je lange kuur je axis niet steeds verder plat legt of denk je soms dat als je testo ergens achteraan knalt dat je ondertussen al aan het herstellen bent ofzo?:rolleyes:

ik zeg dat toch niet dat ik ondertusen herstel

Terug
Naar boven