- Waardering
- 7
MONSTERPOST!!!
pinokio's als Yzord?? hahahahaha
vind ik goed... een ancien zoals Yzord pinokio noemen
nuja dit ter zijden,heeft ook niets met jouw vraag te maken,maar ik vroeg me dit gewoon af,begin me nou niet te dissen zoals je met Yzord deed he!
Wat je bedoel je dan met ancien? Als ik het goed voor heb kuurt Yzord nog niet zo lang.
wat ik niet begrijp... die ramadan...waarom ga je in godsnaam kuren om lekker groot te worden als je 1 keer per jaar,kweet niet voor hoelang,amper eten binnenkrijgt?
*sigh* Jij bent lekker hardcore die 24/7/365 bezig is met BB.
So what? Eén maand per jaar niet eten overdag zal niet zoveel uitmaken zolang je 's avonds goed eet en voor zonsopgang genoeg eiwitten en complexe koolhydraten consumeert.
Mijn dikke teen vertelt mij dat jij van aas niet veel afweet, probeer dan ook niet te reageren dan.
ja sorry hoor....al genoeg gekuurd en dan 86kg wegen, ook al heb je een ongeluk gehad
Je stelt me teleur Yzord. Na een ongeluk kun je heel wat kilo's kwijt geraken om maar niet te zeggen al je kilo's. Ik weet niet hoe zwaar zijn ongeval was, maar ik kan best wel begrijpen dat hij best veel heeft verloren gedurende zijn revalidatie.
Een vriend van mij is er 25 kwijt geraakt na een moto-ongeval.
@Rafifaisal
Ik ben het helemaal eens met Suat. Ga voor een cleanbulk-kuur. Dit zou ik doen:
1-10 500 mg test enanthaat
1-9/10 300/400 mg trenbolone enanthaat
Lekker simpel en strak kuurtje. En dan de nakuur natuurlijk.
In ieder geval veel succes!

ja sorry hoor....al genoeg gekuurd en dan 86kg wegen, ook al heb je een ongeluk gehad

hahaha