MuscleMeat

Binnen twee weken vliegt dit erin

MONSTERPOST!!!

pinokio's als Yzord?? hahahahaha
vind ik goed... een ancien zoals Yzord pinokio noemen :D

nuja dit ter zijden,heeft ook niets met jouw vraag te maken,maar ik vroeg me dit gewoon af,begin me nou niet te dissen zoals je met Yzord deed he!

Wat je bedoel je dan met ancien? Als ik het goed voor heb kuurt Yzord nog niet zo lang.

wat ik niet begrijp... die ramadan...waarom ga je in godsnaam kuren om lekker groot te worden als je 1 keer per jaar,kweet niet voor hoelang,amper eten binnenkrijgt?

*sigh* Jij bent lekker hardcore die 24/7/365 bezig is met BB.

So what? Eén maand per jaar niet eten overdag zal niet zoveel uitmaken zolang je 's avonds goed eet en voor zonsopgang genoeg eiwitten en complexe koolhydraten consumeert.

Mijn dikke teen vertelt mij dat jij van aas niet veel afweet, probeer dan ook niet te reageren dan.

:roflol: ja sorry hoor....al genoeg gekuurd en dan 86kg wegen, ook al heb je een ongeluk gehad

Je stelt me teleur Yzord. Na een ongeluk kun je heel wat kilo's kwijt geraken om maar niet te zeggen al je kilo's. Ik weet niet hoe zwaar zijn ongeval was, maar ik kan best wel begrijpen dat hij best veel heeft verloren gedurende zijn revalidatie.

Een vriend van mij is er 25 kwijt geraakt na een moto-ongeval.

@Rafifaisal

Ik ben het helemaal eens met Suat. Ga voor een cleanbulk-kuur. Dit zou ik doen:

1-10 500 mg test enanthaat
1-9/10 300/400 mg trenbolone enanthaat

Lekker simpel en strak kuurtje. En dan de nakuur natuurlijk.

In ieder geval veel succes!

Lekker tpp pakken hou je maar de helft over van de werkzame stof, je hebt er duidelijk weer erg veel verstand van en je fotos liegen er idd niet om.

Kies nou hieruit want betere adviezen komen er niet

Korte esters,

Wk1-8
150mg Prop EOD met,

75mg trenbolone ace EOD of
100mg masteron EOD.

Of volgens suat;
test e 500mg EW
trenbolone e 400mg EW

• Topic Starter Topic Starter
Hey bedankt Drycure en Suat. Ook de rest is bedankt voor de adviezen.
Ik denk dat ik Suat's advies ga opvolgen aangezien ik met Masteron nog geen ervaring heb.
Ik hou jullie allemaal op de hoogte en nogmaals bedankt.

PS Yzord niet meer gehoord. :eek!:

gewoon kuren tijdens ramadan dan verlies je ook niet zo veel spier :D

Hey bedankt Drycure en Suat. Ook de rest is bedankt voor de adviezen.
Ik denk dat ik Suat's advies ga opvolgen aangezien ik met Masteron nog geen ervaring heb.
Ik hou jullie allemaal op de hoogte en nogmaals bedankt.

PS Yzord niet meer gehoord. :eek!:

veel succes bro, ik ben blij dat je het adviezen van Suat en Drycure volgt.
Ik ben ook met hun kuurvoorstel eens.

*sigh* Jij bent lekker hardcore die 24/7/365 bezig is met BB.

So what? Eén maand per jaar niet eten overdag zal niet zoveel uitmaken zolang je 's avonds goed eet en voor zonsopgang genoeg eiwitten en complexe koolhydraten consumeert.

Mijn dikke teen vertelt mij dat jij van aas niet veel afweet, probeer dan ook niet te reageren dan.

het moslim-vriendje spreekt:rolleyes:

probeer tijdens zonsopgang-zonsondergang maar eens niet te eten.....lijkt me funest voor je kuur.
meeste moslims zetten ook onzettend veel vet aan tijdens die periode waarom?
omdat ze teveel eten en dan gaan slapen met een dikke en volle buik.
volgens mij weet jij niet waar je t over hebt:D

laat dat achterwege aub dat verlaagt aanzienlijk je niveau.

het moslim-vriendje spreekt:rolleyes:

meeste moslims zetten ook onzettend veel vet aan tijdens die periode waarom?
omdat ze teveel eten en dan gaan slapen met een dikke en volle buik.
volgens mij weet jij niet waar je t over hebt:D

Een 'moslim' (ik weet niet wat jij verstaat onder moslim) mag zich juist NIET vol proppen. EN doe eens normaal kerel, meeste moslims zetten onzettend veel vet aan? Jij bent duidelijke degene die er geen ruk van afweet.

probeer tijdens zonsopgang-zonsondergang maar eens niet te eten.....lijkt me funest voor je kuur.

Ik weet er genoeg over maakt u geen zorgen. Trouwens tijdens de ramadan kuurt er niemand. Injectie's mogen niet namelijk :rolleyes:

tijdens ramadan kuurt er niemand? wtf? injecties mogen niet? weet niet waar jij je vrienden vandaan haalt maar ken heel wat jongens die 'het geloof' vrij los/subjectief uitleggen.

heb je weleens een maaltijd meegemaakt? die lui eten zich na zonsondergang wel vol maar goed...mss waren het slechte moslims ....

toch krijg je karma, omdat je zoveel weet van de 'je vrienden':P hahaha

Vanwege mijn beroep weet ik er veel over. Nee ik verklap mijn beroep niet want dan verklap ik mijn identiteit. Deze vorm van anonimiteit bevalt me wel :p

Karma right back at cha ;)

• Topic Starter Topic Starter
@ Yzord
Man ik weet niet waar of wanneer ik heb gescheld. Ik vond het gewoon erg dat ipv advies meer aan afbreuk deed.
Ben gewoon benieuwd of je dit face to face ook zou doen:sukkeltje:

tijdens ramadan kuurt er niemand? wtf? injecties mogen niet? weet niet waar jij je vrienden vandaan haalt maar ken heel wat jongens die 'het geloof' vrij los/subjectief uitleggen.

heb je soms over mij:rolleyes:

heb je weleens een maaltijd meegemaakt? die lui eten zich na zonsondergang wel vol maar goed...mss waren het slechte moslims ....

hoe weet jij dat toch allemaal ik dacht dat jij alleen maar verstant had van aas ma dat is niet zo, je had toch geen moslim vrienden.[/QUOTE]

toch krijg je karma, omdat je zoveel weet van de 'je vrienden':P hahaha

ik wil ook een karma:mad:

Zit ie er al in??

als ik met mijn na kuur klaar ben neem ik 12 weken rust en dan gaat deze er in.Kuur 16 weken, inject 3x per week. nakuur clomid.

week 1-16 400 mg EQ boldenone.
week 1-8 400 mg trenbolone acetaat.
week 8-16 300 mg testosteron Phenylpropionate.

niet echt een massa gain , wel een solide gain.

Leg eens uit waarom je de Test pas vanaf week 8 neemt?

Terug
Naar boven