Ik ben die Pinokio's zoals Yzord zo stilaan beu. Of mijn resultaten er zijn of niet... wil je helpen ? Doe dat dan. Wil je dat niet ? My friend daar is de deur.
Dit is zeker niet de plaats om elkaar af te breken want dat doe je face to face. Ik heb in ieder geval nog geen Yzord in de top 10 van Mr Universe gezien dus jongen voor u is er ook nog een lange lange weg te gaan. Zolang je die nog niet bereikt heb help je een ander met constructief advies of blijf je weg.
Zo dat is uit de weg.
Suat mijn doel is 95 kg te wegen na de kuur. en dan af te lijnen in de zomer.
Hoe kan ik het beste te werk gaan.
Ik ben er zeker van de kuur die ik opgegeven heb mij toch wel aardig op weg zou helpen...
Alvast bedankt voor de info..
MONSTERPOST!!!
ok hier gaan we dan...
mijn beste vriend...
pinokio's als Yzord?? hahahahaha
vind ik goed... een ancien zoals Yzord pinokio noemen
kga er verder niet op ingaan,maar kvind je wel grappig
ontopic nu...als je er meer als een jaar hebt uitgelegen vind ik het absurd op direct 1000mg test in je lijf te droppen,
begin met 500 of mss 750 Test met 300/400 tren ernaast en je zal ook meer dan voldoende gainen,als je voordien zo een beest bent geweest (dat neem ik aan omdat je zo reageert tegen yzord) zal je vlug weer op je oude niveau zitten ivm spiergeheugen. dan heb je echt niet veel nodig.
hoeveel kuren heb je zoal gedaan als ik mag vragen?
wat ik niet begrijp... die ramadan...waarom ga je in godsnaam kuren om lekker groot te worden als je 1 keer per jaar,kweet niet voor hoelang,amper eten binnenkrijgt?
nuja dit ter zijden,heeft ook niets met jouw vraag te maken,maar ik vroeg me dit gewoon af,begin me nou niet te dissen zoals je met Yzord deed he!