XXL Nutrition

Binnen twee weken vliegt dit erin

Ik heb er inderdaad bijna een jaar uitgelegen.
Heb een zwaar motor ongeluk gehad waardoor ik nu in mijn rechterbeen een pin door mijn femur heb steken.
Dit was een deprimerende periode maar ben sinds ramadan 2oo6, dat was in november terug begonnen.

En alles komt stilaan terug inorde.
Zal voor de zomer mijn fotos posten.

damn dat is niet nix geestelijk en lichamelijk. maar gelukkig bestaat er spiergeheugen ;) en een goeie kuur zal je zo weer op het oude nivau zitten.
suc6 iig

Ik heb in het verleden al genoeg gekuurd. Ben ook niet echt een beginneling meer als het op kuren komt.
Mijn stats zijn:
1 m 78
86 kg
12 % BF
Bench: 1 x 130 kg

:roflol: ja sorry hoor....al genoeg gekuurd en dan 86kg wegen, ook al heb je een ongeluk gehad

Gezien je stat's vind ik dat je met een beter kuurvoorstel kunt komen.

Wat is je doel, Rafi?

• Topic Starter Topic Starter
Ik ben die Pinokio's zoals Yzord zo stilaan beu. Of mijn resultaten er zijn of niet... wil je helpen ? Doe dat dan. Wil je dat niet ? My friend daar is de deur.
Dit is zeker niet de plaats om elkaar af te breken want dat doe je face to face. Ik heb in ieder geval nog geen Yzord in de top 10 van Mr Universe gezien dus jongen voor u is er ook nog een lange lange weg te gaan. Zolang je die nog niet bereikt heb help je een ander met constructief advies of blijf je weg.

Zo dat is uit de weg.

Suat mijn doel is 95 kg te wegen na de kuur. en dan af te lijnen in de zomer.
Hoe kan ik het beste te werk gaan.
Ik ben er zeker van de kuur die ik opgegeven heb mij toch wel aardig op weg zou helpen...

Alvast bedankt voor de info..

Graag geflame achterwege laten, dat draagt weinig bij. TS is nou ook weer niet 1 of andere ecto die begint aan een zomerkuurtje als ik het zo lees.

Ik ben die Pinokio's zoals Yzord zo stilaan beu. Of mijn resultaten er zijn of niet... wil je helpen ? Doe dat dan. Wil je dat niet ? My friend daar is de deur.
Dit is zeker niet de plaats om elkaar af te breken want dat doe je face to face. Ik heb in ieder geval nog geen Yzord in de top 10 van Mr Universe gezien dus jongen voor u is er ook nog een lange lange weg te gaan. Zolang je die nog niet bereikt heb help je een ander met constructief advies of blijf je weg.

Zo dat is uit de weg.

Suat mijn doel is 95 kg te wegen na de kuur. en dan af te lijnen in de zomer.
Hoe kan ik het beste te werk gaan.
Ik ben er zeker van de kuur die ik opgegeven heb mij toch wel aardig op weg zou helpen...

Alvast bedankt voor de info..

MONSTERPOST!!!

ok hier gaan we dan...

mijn beste vriend...

pinokio's als Yzord?? hahahahaha
vind ik goed... een ancien zoals Yzord pinokio noemen :D

kga er verder niet op ingaan,maar kvind je wel grappig :D

ontopic nu...als je er meer als een jaar hebt uitgelegen vind ik het absurd op direct 1000mg test in je lijf te droppen,

begin met 500 of mss 750 Test met 300/400 tren ernaast en je zal ook meer dan voldoende gainen,als je voordien zo een beest bent geweest (dat neem ik aan omdat je zo reageert tegen yzord) zal je vlug weer op je oude niveau zitten ivm spiergeheugen. dan heb je echt niet veel nodig.

hoeveel kuren heb je zoal gedaan als ik mag vragen?

wat ik niet begrijp... die ramadan...waarom ga je in godsnaam kuren om lekker groot te worden als je 1 keer per jaar,kweet niet voor hoelang,amper eten binnenkrijgt?

nuja dit ter zijden,heeft ook niets met jouw vraag te maken,maar ik vroeg me dit gewoon af,begin me nou niet te dissen zoals je met Yzord deed he!

Wk1-8
150mg Prop EOD met,

75mg tren ace EOD of
100mg masteron EOD.

Lijkt me zo prima om mee te beginnen.

Beste Rafi,

Je bent nu te laat om te bulken als je in de zomer wilt gaan cutten. Want dan zou je direct na je bulkkuur willen gaan cutten. Dat kun je beter niet doen als je dat zonder aas van plan bent. En met aas ben je wel heel lang on. Het kan wel, maar zou het niet adviseren.

Maar goed, je zou eventueel ook kunnen cleanbulken. Gezien jouw stat's zou mijn persoonlijke voorkeur reiken naar test e/tren e op 500mg/400mg. Daar zul je hele mooie gains mee behalen. Uiteraard moet je voeding hier de basis voor zijn.

En geloof me, gewicht zegt niet alles. Laat die 95kg achterwege en laat de spiegel bepalen of je je doelstelling hebt gerealiseerd.

Beste Rafi,

Je bent nu te laat om te bulken als je in de zomer wilt gaan cutten. Want dan zou je direct na je bulkkuur willen gaan cutten. Dat kun je beter niet doen als je dat zonder aas van plan bent. En met aas ben je wel heel lang on. Het kan wel, maar zou het niet adviseren.

Maar goed, je zou eventueel ook kunnen cleanbulken. Gezien jouw stat's zou mijn persoonlijke voorkeur reiken naar test e/trenbolone e op 500mg/400mg. Daar zul je hele mooie gains mee behalen. Uiteraard moet je voeding hier de basis voor zijn.

En geloof me, gewicht zegt niet alles. Laat die 95kg achterwege en laat de spiegel bepalen of je je doelstelling hebt gerealiseerd.

-Idd goede optie !

-OW SO TRUE !!!!!

1 gr testo per week is lekker .ga nog steeds als de brandweer nog 6 weken te gaan .durf bijna niks meer te typen hier als het over een gr testo per week gaat hahahah laterrrrrrr

goede toevoeging 'frieda' waar bestaat je volgende kuur uit? 2 gr test?

hhahahahaha, je komt er nog wel van terug, heb je pics gezien...en gram is zware overkill maar we spreken elkaar over 10 weken nog wel eens. meer dan 500mg (tot maximaal 750mg) heeft iemand met jouw stats niet nodig

als ik met mijn na kuur klaar ben neem ik 12 weken rust en dan gaat deze er in.Kuur 16 weken, inject 3x per week. nakuur clomid.

week 1-16 400 mg EQ boldenone.
week 1-8 400 mg trenbolone acetaat.
week 8-16 300 mg Testosterone Phenylpropionate.

niet echt een massa gain , wel een solide gain.

:D
als ik met mijn na kuur klaar ben neem ik 12 weken rust en dan gaat deze er in.Kuur 16 weken, inject 3x per week. nakuur clomid.

week 1-16 400 mg EQ boldenone.
week 1-8 400 mg trenbolone acetaat.
week 8-16 300 mg testosteron Phenylpropionate.

niet echt een massa gain , wel een solide gain.

ik lach me echt helemaal suf om jou.....de eerste 8 weken geen stramme kabouter...en
- eerst kuren met een gr test en daarna met 300mg test pp:D :D
- een gr test en daarna 400mg eq :D :D

zo moet ie zijn
Normaal:
400 mg EQ boldenone is 2 ml.
400 mg tren A is 5,33 ml
300 mg Phenyl prop is niet te krijgen (zit wel in susta 60 mg).
is een broertje van prop maar dan met een langere halfwaarde tijd (half lange ester)
zoals je ziet meer dan 7 ml dus zou je zekers 3x 2.33 ml moeten spuiten

lab gaat dit in 4 ml stampen : 3 dagen is 1.33 ml

zo moet ie zijn
Normaal:
400 mg EQ boldenone is 2 ml.
400 mg trenbolone A is 5,33 ml
300 mg Phenyl prop is niet te krijgen (zit wel in susta 60 mg).
is een broertje van prop maar dan met een langere halfwaarde tijd (half lange ester)
zoals je ziet meer dan 7 ml dus zou je zekers 3x 2.33 ml moeten spuiten

lab gaat dit in 4 ml stampen : 3 dagen is 1.33 ml

phenyl prop is ietsje langer dan prop ester en niet half lang...je in lab stampen snap ik niet en je 7ml per week is teveel ofzo:rolleyes:

Terug
Naar boven