jeweetwelles
Novice
- Waardering
- 1
- Lengte
- 1m90
- Massa
- 103kg
- Vetpercentage
- 23%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik denk dat je voor 100 euro fooi ook nog wel een tuinslang in je anus krijgt om die ook ff lekker te flushen, kan ook zomaar een kg of 2 schelen.
@numa1stunna me weegschaal liegt niet, me kledingkast ook niet en de spiegel ook niet haha het is ook geldklopperij daarom kocht ik ook een body mass caliper omdat de Tanita weegschaal ook niet echt goede recensies heeft op internet. maar naar mijn mening was het de 260 euro waard, die ik deels kan declareren via mijn verzekering maargoed!

.
Bio-HCG Druppels bestaat uit een basisvloeistof waar de frequenties van HCG inzitten. Het unieke van Bio-HCG Druppels is dat het alleen de frequenties bevat maar niet het daadwerkelijke hormoon.
U heeft dus wel de lusten, maar niet de lasten. Dit is mogelijk doordat het HCG door geavanceerde apparatuur wordt omgezet in een bio-energetische vorm. De ingrediënten in de vloeistof zijn gedemineraliseerd water, chroom (III) chloride hexahydraat en hymalayazout. Deze zijn voor de celstofwisseling van vitale betekenis en hebben de kracht om de frequenties van de HCG aan zich te binden.
Bio-HCG Druppels is uniek; het heeft exact dezelfde werking als het daadwerkelijke hormoon, maar het HCG hormoon zit onder geen enkele voorwaarde in de Bio-HCG Druppels.
Hij bedoeld dat deze methode als slecht bekend staatje bedoelt dat deze methode als geen goede methode bekend staat, of juist wel?

@numa1stunna me weegschaal liegt niet, me kledingkast ook niet en de spiegel ook niet haha het is ook geldklopperij daarom kocht ik ook een body mass caliper omdat de Tanita weegschaal ook niet echt goede recensies heeft op internet. maar naar mijn mening was het de 260 euro waard, die ik deels kan declareren via mijn verzekering maargoed!
hier kan ik mij zo aan irriteren hè! Als je zo zwaar bent door een ernstige ziekte, dan begrijp ik het. Als je echter zo zwaar bent, omdat je jezelf gewoon vol gevreten hebt dan ben ik van mening dat verzekeringen dit niet moeten vergoeden. Eigen schuld, dikke bult, had je het maar niet zover moeten laten komen (door simpelweg minder te eten of eerder aan de bel te trekken). Ikzelf ben dik 1200 per jaar kwijt aan die rotpremies, maar moet mijn €400 euro aan medicatie wel zelf betalen, omdat die niet vergoed worden. En in tegenstelling tot mensen die zoveel vreten kan ik er niets aan doen. Te belachelijk voor woorden.
verzekering dekt het ook niet, heb dat dus nagevraagd, en volgevreten het was een lifestyle, ik was niet moddervet maar wel dik, en ik ben niet heel veel spiermassa kwijtgeraakt ik merk dat ik veel slanker ben, buik weg, bolle kop weg, dikke armpjes weg, natuurlijk ook spiermassa.. maar ook veel vet vriend!
ik was 38% maat, en je wijkt van een oud onderwerp af, het gaat erom dat ik 25kg kwijt ben door het hcg dieet en ik mensen naar hun mening over dit dieet vroeg.
+1zonder je bio-hcg en met enkel je dieet had je dus hetzelfde bereikt
ach zie het als een extra motivatie op deze manier!