AndroidHealthClinic

Bk dl gpc 19/12/09 ingelmunster

Gent

Cool Novice
Waardering
0
Beste powerlifter,

Door niet te voorziene omstandigheden zijn we verplicht om een aanpassing in onze agenda te doen.

Laatste wedstrijd van GPC BEL 2009.
19/12/09 in plaats van 12/12/09 te
[Link niet meer beschikbaar]
Bruggestraat 218
8770 Ingelmunster ipv Keerbergen
Start weging: 12:00
Start wedstrijd: 14:00
Voorziene einde rond 16:00
Gevolgd door uitreiking trofeeën voor mannelijke en vrouwelijke lifter van jaar.

Inschrijvingen bij e@telenet.be ten laatse op 12/12/09.

Voor verdere info blijft GPC BEL ter beschikking.

Wim ELYN

"Niet te voorziene omstandigheden" ? Is hier bij de interland in maart al niet over gesproken dan? Ik herinner me anders van wel...

Goed dat er een oplossing is, maar dit is het eerste weekend van de kerstvakantie en dan ga ik met mn vriendin een paar dagen naar een gezellig oord... dus ik zal deze wedstrijd aan mij voorbij laten gaan. Mn broer heeft in hetzelfde weekend ook iets gepland met een paar kameraden, dus H8000 Barbell moet jammer maar helaas verstek geven. Hopelijk zijn er genoeg deelnemers, maar in de huidige agendacultuur is een paar weken op voorhand iets plots verplaatsen niet evident.

Hallo,

doordat het BK in keerbergen niet kan doorgaan hebben Gianni Vermote en ik maar een nieuwe lokatie gezocht en gevonden. [Link niet meer beschikbaar]

Zowel leden als niet leden van de GPC zijn vanharte welkom.

Gratis deelname

Inschrijven : E@telenet.be

Vermote Gianni en Verbeke Beny heten jullie van harte welkom en hopen er een sportieve namiddag van te maken.

Beny

img002.jpg

Eindelijk eens geen weging ten laatste om half elf :)

Ik noteer dat een groot internationaal (WPC) deadlifter gaat deelnemen en/of een show geven.
Boven alle federatie (en andere couloire bullshit) grenzen geen.

Blijft uiteraard een verrassing voor alle GPC en andere WC lifters

ik zou wel eens komen kijken naar onze wpc vedette?misschien ken ik hem wel.....den andy is nog gekwetst dus ik ben nieuwsgierig...

Gianni en Benny, hoop dat de opzet van jullie wedstrijd lukt!!!!

Ik noteer dat een groot internationaal (WPC) deadlifter gaat deelnemen en/of een show geven.
Boven alle federatie (en andere couloire bullshit) grenzen geen.

Blijft uiteraard een verrassing voor alle GPC en andere WC lifters

ik zou wel eens komen kijken naar onze wpc vedette?misschien ken ik hem wel.....den andy is nog gekwetst dus ik ben nieuwsgierig...

steve loncke miss:)?

De kogel is eindelijk door de kerk: er is uiteindelijk gekozen om GPC België verder te zetten met een nieuw bestuur en een andere structuur! Zowat ale materiaal kon worden gevrijwaard van verlies en zal dus ten dienste staan van atleten tijdens komende wedstrijden. De nieuwe samenstelling van het bestuur zal zo snel mogelijk worden meegedeeld en een agenda 2010 samengesteld!!! Deze wedstrijd zal dienen om het oude bestuur in schoonheid te laten eindigen en het nieuwe te verwelkomen

• Topic Starter Topic Starter
VERKAIN Jasmien T-18/19 -67.5 RAW
VANDERHAEGHE Charline OPEN -75 RAW
SLACHMUYLDERS Bjorn JUN -67.5 RAW
EECKHOUT Laruens T-13/15 -67.5 RAW
MEYS Rory JUN -75 RAW
JANS Nick T-18/19 -82.5 RAW
SUDARMINTO Indra Dewa T-18/19 -82.5 RAW
MARIEN Lenn T-18/19 -82.5 RAW
VERBLIJDT Patrick M-45/49 -100 RAW
VERMOTE Gianni "OPEN -
Sub Mas" -100 RAW
BECU Davy OPEN -110 RAW
VAN ROY Yannick T-18/19 -110 RAW
SOHIER Kelly OPEN -67.5 0
JUF De Rudder -67.5 0
DE RUDDER Brieuc JUN -75 0
HALLEWAERT Bart M-40/44 -82.5 0
BONIVER Tim JUN -90 0
VERBEKE Beny M-40/44 -90 0
THEYSSENS Martin M-70/74 -90 0
DANEELS Yannick T-18/19 -90 0
HOED Nathan T-18/19 -90 0
MESTDAGH Tom OPEN -100 0
MARTIN JOE OPEN -110 0
GOOVAERTS Marc M-50/54 -140 0

haha, als ik da zo bekijk ben ik dus de zwaarste , ****ing hell:D

aaah nee, sorry, niet gezien , ik ben becu davy.;)

Euh waar is Steven Mestdagh gebleven?

Wegens het verschuiven van de wedstrijddata met een week hebben enkele atleten verzaakt aan deelname. Vandaar het ontbreken van de naam van Steven Mestdagh...

Yannick van Roy gaat ook niet deelnemen. Deze dag valt samen met de vergadering van de NSMB.

@Junipero : thx wat betreft de info

Indien mogelijk, andere atleten die dezelfde dagen belet, ons dit te laten weten a.u.b.

@ brasse : schrap de naam Nick jans ook maar kzit die dag op de vergadering van NSMB dus kan ook nie aanwezig zijn ..spijtige zaak.. achja er komen nog meer dan genoeg wedstrijden ..

Wegens het verschuiven van de wedstrijddata met een week hebben enkele atleten verzaakt aan deelname. Vandaar het ontbreken van de naam van Steven Mestdagh...

yep door verplaatsing van de wedstrijd kan ik niet deelnemen, had dat weekend al iets gepland met mn vriendin...

Maar ik zie dat mn broer en Joe Martin nog ingeschreven staan, ik dacht dat ik samen met mij ook hen had uitgeschreven ? Of heb ik dat verkeerd voor ? Want zij hadden ook al plannen op 19/12.

Jammer dat we niet kunnen meedoen, maar tja als een wedstrijd een paar weken op voorhand verzet wordt is dat een beetje moeilijk, zeker het eerste weekend van de kerstvakantie

@ The Locust & Mind Of Steel : bedankt voor de info jongens, lijsten zullen aangepast worden. Inderdaad, er zullen nog wedstrijden volgen en we hopen jullie daar dan ook te kunnen verwelkomen.

Terug
Naar boven